Spring naar bijdragen
Borsten Forum
best_boobie

Wie mag JOUW foto's zien?

Recommended Posts

Bij deze ook nog even de linkjes die misschien handig zijn om te lezen.
Veel dingen gelden voor ELK forum. Privacy is gewoon heel belangrijk, en daar ben je zelf verantwoordelijk voor.
Het internet is groter dan je huiskamer, dus wees voorzichtig met wat je deelt.

Zet je foto's op het forum, wat dus echt geen probleem is, zet ze dan gewoon privé. Dan kan google ze niet vinden en kun je zelf bepalen wie jouw foto's kunnen zien. Heeft iemand niet genoeg info op zijn profiel, of heeft diegene een raar verhaal dat ie nog een jaar wil wachten of wat dan ook, dan voeg diegene niet toe.
Iedereen kan zich wel eens vergissen en dat is ook niet erg, maar probeer selectief te zijn. Zet dus ook nooit je hoofd op foto's erbij, om zoveel mogelijk privacy te bewaren.

De links die handig zijn om te lezen:

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Tevens staan er bovenaan het forum mededelingen, ook die staan er niet voor niks ;) 

xx BB

• Upvote 7

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik las het mijn vriend nog voor en zei al: zou zomaar een man kunnen zijn die dat plaatst met 3cupmaten aan verzoek..niet eens bij stilgestaan dat vanochtend te melden. Zal ik in vervolg doen 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waauuww eigenlijk niet eens bij stilgestaan dat er ook mannen kunnen zijn op dot forum die gewoon ook foto's van internet kunnen pakken die alleen maar er op geilen... ik ga ze privé zetten Dankje voor dit stuk! Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@best_boobie :45: ships...deze mafkees gewoon gemist in het tietencafe :45::45: ik had graag versleten onderbroeken van mijn oma willen opsturen LOL :P 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi all, goed om te lezen! We stellen ons hier op dit forum allemaal kwetsbaar op, helemaal met onze foto's! Kort vraagje: hoe geef ik iemand toegang in mijn album via een iPhone? Kan helaas niets vinden :( thnx ! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Lynn_83:

Hi all, goed om te lezen! We stellen ons hier op dit forum allemaal kwetsbaar op, helemaal met onze foto's! Kort vraagje: hoe geef ik iemand toegang in mijn album via een iPhone? Kan helaas niets vinden :( thnx ! 

:) 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeps, ik was was ook 1 van de die mijn voorsituatie had gemaild (pb):angry:, shitzooi! Mijn album stond toen nog wel gewoon openbaar, maar ik kreeg een pb of ik mijn voorsituatie wilde laten zien. 

Ik hoop dat de viezerik er een pleziertje aan over heeft gehouden,bleh!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb mijn album dan ook maar op privé gezet. Jak zeg, hoe ver gaan ze niet voor foto's :o 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com