Ga naar inhoud

Borstvergroting Natrelle style 510 - Dr Demeyere Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo meiden! Ben ik even blij dat ik dit forum tegenkom!

Ik ben een meisje van 32 uit Brugge en ben deze namiddag op consultatie geweest bij Dr Demeyere - Artemedis.
Ik heb al sinds de tienerjaren erg kleine borsten en sinds het krijgen van mijn twee kindjes (ook 2 lange borstvoedingsperiodes) schiet er helaas niet veel meer over.
Ik ging langs bij Bruno om te horen wat de meest naturelle oplossing zou zijn, helaas kom ik niet in aanmerking voor een 'gewone' prothese omwille van het feit dat ik zelf niet genoeg borstweefsel heb. Hij stelde de Naturelle style 510 prothese voor.
Ik heb nu enkel schrik dat het resultaat wel erg groot zal uitvallen omdat de basis van mijn borst breedte nogal breed is.
Zijn hier meiden die hetzelfde voor gehad hebben? En die toevallig hun ervaring en foto's met mij willen delen?
Eeuwige dank!!! 
Lieve groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum...

hoeveel cc werd geadviseerd aan je . 

Anatomisch of rond 

dual plane dan neem ik aan als je nietgenoeg borstweefsel hebt van jezelf. Hihi sorry ff nieuwsgierig. En hier kan je foto's kijken en ervaringen lezen..houd er wel rekening mee dat hoeveel cc bij jou word geadviseerd datzelfde aantal cc bij iemand anders altijd anders is ivm bouw van het lichaam, lengte en gewicht..

veel plezier hier met inlezen. X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wuppie! bedankt voor je snelle reactie!
CC weet ik eigenlijk niet gezien de voorgestelde prothese op afmeting ipv CC is.
Die heeft een vaste (anatomische) vorm en de maat wordt gekozen ahv de breedte van de borst basis. (als ik het goed begrijp .. ) 
Er staat bij gegevens enkel Style 510 Allergeen (Natrelle) , ik weet dat die anatomisch is en voor de spier geplaatst wordt. 

Waar kan ik precies foto's bekijken..? Als ik voor het foto album kies dan krijg ik de melding dat er iets fout gegaan is? Lieve groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottiee

 

He meis, 

 

De Natrelle ( Allergan) 510 is een anatomische prothese met een hele dunne rand, deze prothese word redelijk vaak door Dr. DeMeyere geplaatst voor de spier, en is eigenlijk speciaal als dames een hele dunne huid hebben en weinig borstweefsel.

En door de dunne rand heb je veel minder kans dat je de prothese ziet zitten als je deze voor de spier plaatst.

Nu heeft Dr. Demeyere er een goede kijk op, en hij kijkt ook meestal tijdens de operatie hoeveel cc het mooiste resultaat gaat geven, en wat mooi bij je lichaam staat, dus wat dat betreft kun je hem echt vertrouwen.

 

Enige tijd geleden heeft @Miss.S deze protheses gekregen en nog steeds heel erg tevreden.

Ik heb haar getagd, dus ze zal wel hier komen reageren.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey!

Ik heb inderdaad deze prothesen gekregen, ik ben 7 maanden po (over 9 dagen). En inderdaad ik ben nog heel erg tevreden. 

 

je moet me maar pb'en moest je nog vragen hebben ofso ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.