Ga naar inhoud

Eurosiliconen


Yaz

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik overweeg een borstvergroting te laten ondergaan met implantaten van het merk Eurosilicone. Uiteraard wil ik nog eens goed bekijken welke vorm, grootte etc .. na een nieuw gesprek met mijn pc mij het beste zouden gaan.

 

Graag had ik meningen en ervaringen gehoord.

 

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goedemorgen

 

Ik ben 4 weken geleden geopereerd en heb de siliconen gekregen van eurosilicoon. Mijn pc had 2 merken: natrella (als ik het goed schrijf) en en eurosilicoon. Hij raadde mij de eurosilicoon aan en ik moet zeggen, weet natuurlijk niet hoe die andere zijn, maar ze bevallen me goed. Ik heb aan beide kanten 350 cc gekregen, ronde en onder mijn borstspier en ben van a naar d gegaan. Ik ben er erg blij mee en de siliconen bevallen me goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu meer dan een jaar eurosillicone. Rn ben echt enorm blij ermee!! Ik heb rond hp 85%. Ze zijn fijn zacht en zeer kneedbaar  en ze ogen vol, maar niet opgeplakt. Ik denk dat dat bij 100% bij mij wel zo gegooid had (ben behoorlijk dun). Ik heb geen vergelijkingsmateriaal met andere merken, maar ben erg tevreden met mijn keuzen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 13-5-2017 om 10:33 zei Valeria:

Ik heb nu meer dan een jaar eurosillicone. Rn ben echt enorm blij ermee!! Ik heb rond hp 85%. Ze zijn fijn zacht en zeer kneedbaar  en ze ogen vol, maar niet opgeplakt. Ik denk dat dat bij 100% bij mij wel zo gegooid had (ben behoorlijk dun). Ik heb geen vergelijkingsmateriaal met andere merken, maar ben erg tevreden met mijn keuzen 

Heyy dus jij hebt geen last van rimpelvorming? Daar ben ik zelf bang voor ik krijg ook die jij hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.