Ga naar inhoud

borstlift met veel problemen. afgestorven tepel etc


jootje67

Aanbevolen berichten

hoi hoi ik heb 7 weken geleden een lift laten doen, na veel afvallen ging de zwaartekracht winnen. ik ben gelift met anker, maar geen borstweefsel verwijdert.

om een heel lang verhaal kort te houden: ondertussen is links top en rechts een groot drama.

na 2 weken was mijn tepel het zat en werd zwart en is voor merendeel verwijdert en onderin ontstond een ontsteking , waar ik nu steeds gaatjes bij krijg.

zijn er meer die dit gehad hebben?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg.....

 

Ik weet niet goed wat te zeggen want dat dit erg is weet je zelf ook.

Maar hier gewoon voorbij gaan vind ik ook not done.

 

Wat zegt je pc hiervan? 

 

Dikke knuf!

 

Ik onderga 9 mei een lifting en een vergroting....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, wat verschrikkelijk voor je. Hoe heeft dit kunnen gebeuren volgens je pc?

 

ik vind je foto's ook erg schokkend eigenlijk... is het niet beter deze privé te plaatsen en mensen toe te voegen na je akkoord?

je foto's zijn nu namelijk ook makkelijk te vinden via Google nu ze openbaar staan.

 

hoe gaat je herstel verder verlopen en is er al een verder plan gemaakt?

 

heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de pc zegt dat het afsterven een van de complicaties is die kunnen gebeuren. heeft ie ook voor operatie al aangegeven, ze moeten je wijzen op wat kan gebeuren. maar ja net als bijwerkingen . je denkt altijd dat het jou niet gebeurd. met ontstekingen erbij heb ik gewoon dubbel pech

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jootje67

 

He meis, 

 

he bah wat vervelend, dit is niet wat je verwacht als je een borstlift laat doen, maar helaas kan het inderdaad een complicatie zijn die voorkomt bij een lift of een borstverkleining.

Dit ligt meestal aan de doorbloeding, en je weet nooit hoe die op gang komt.

 

Eerst maar eens kijken nu hoe de wonden gaan genezen,en daar zul je ook wel weer eventjes mee bezig zijn eer alles netjes is geheeld, want er zit toch nog een behoorlijke ontsteking.

Welk wondbeleid word er nu momenteel toegepast bij je ?

 

Toevallig was er laatst een vrouwtje die na een borstverkleining tepel necrose kreeg, en ik weet ook dat een tijd geleden er nog een paar andere dames waren.

ook kun je eens zoeken bij Morties, en Channah, beide dames hebben dit ook gehad.en Liala had na een borstlift een fikse ontsteking, met een gat wat steeds groter werd, de namen kun je ingeven via de zoekbalk rechtsbovenin, en dan kom je bij hun topics.

 

Meis, heel veel beterschap.

 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi!!! Ik heb ook helaas geen goede doorbloeding na borstlift..Ik loop nu al langer dan een jaar met lelijke tepel, want de wond is nog steeds niet dicht! Zo verdrietig van..Je weet de risico's, maar toch..Wat gaan ze nu bij jou doen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

ik schrik hier echt van. Ik heb net eigenlijk tot een operatie besloten, maar als ik dit lees, schrikt het me enorm af, want is dat het me dan waard? Ik wens jou iig heel veel sterkte en hoop dat het nu na een paar maanden wat beter met je gaat....Waar ben jij geopereerd en door wie eigenlijk?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.