Ga naar inhoud

Melisa93 : 9 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Mijn naam is Melisa. Ik ben 23 jaar en ben al enige tijd bezig met het zoeken naar veel informatie over een borstlift. Ik woon in Zuid holland samen met mijn vriend en lieve hond. Ik werk in de zorg en ben verder druk bezig met mijn interne opleidingen. 

 

Vanaf het moment dat ik borsten kreeg merkte ik altijd al dat mijn borsten "zwaar" waren. Ik kwam uiteindelijk uit op een E cup uit. Helaas waren mijn borsten zwaar, maar door dat gewicht zijn ze al vanaf het begin gaan hangen... Ik heb heel mijn jeugd problemen gehad met mijn gewicht en hier hadden mijn borsten ook geen baat bij.

 

Uiteindelijk ben ik al enige tijd op goed gewicht (maar liefst 18 kg afgevallen) maar het negatieve hiervan is dat mijn borsten veel kleiner, slapper en nog meer hangend zijn geworden. Ik ben van een hangende E cup naar een hangende C cup gegaan.... Ik ben nog erg jong, dus dit is erg jammer. 

 

Ook maakt het mij erg onzeker. Zowel in het dagelijks leven als in mijn relatie.

 

Ik ben bij twee klinieken geweest, diana gabriel in Barendrecht en bij dr. van der Weij in Amsterdam. Ikzelf voelde prettiger bij dr van der Weij. Binnenkort heb ik mijn tweede consult in Amsterdam om nogmaals te passen aangezien ik twijfel over wat er gaat gebeuren. Ik heb namelijk twee adviesen gehad. 

 

Diana Gabriel (consulente):

max. 250 cc dualplane en dan een ankerlift

 

Dr. van der weij:

275 cc voor de spier en een benelli lift.

 

Diana Gabriel valt al af. Maar toch blijft het advies nog in mijn achterhoofd zitten... Bij mijn volgende gesprek in Amsterdam ga ik toch nog meer bespreken. 

 

De operatie word trouwens gepland in Juni, helaas is dat nog erg lang wachten! Maar het fijne eraan is, dat als ik naar Thailand ga ik September, ik hopelijk rondloop met prachtige borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melisa93

 

He meis, fijn dat je nu voor jezelf de knoop hebt doorgehakt en iets aan je borsten wilt laten doen.

 

En adviezen verschillen altijd, welke borstlift aan te raden is hangt helemaal af van hoeveel je borsten hangen en je borstvolume, is dat matig dan kun je inderdaad volstaan met een benelli-lift, maar is er toch grote hang, dan is een anker lift beter.

Er zou ook een tussenweg kunnen zijn, en dat is de sleutelgat lift, dit kan ook bij matige hang.

Ook moet er dan goed gekeken worden hoe dik je huid is.

 

Ik zou alsnog heel goed navragen of het wel zo verstandig is om bij hangende borsten, ondanks dat er een lift gedaan gaat worden, protheses voor de spier te plaatsen, want het is natuurlijk wel de bedoeling dat je heel veel jaren plezier van je lift gaat hebben,

 

Wat ik je zelf eigenlijk aan zou raden is om ook nog een consult te plannen bij een andere pc, en dan bijv: Dr. van Selms, OLVG of Jan van Goyen kliniek) of Dr. Nio , OLVG of Park kliniek ( OLVG heb je wel een verwijskaart nodig, aangezien dit een ziekenhuis is) 

 

Nou denk er gewoon eens over na, en veel succes bij je volgende consult bij van der Weij.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoihoi! 

 

Toch maar in de weer geweest met de verzekering. Uiteindelijk na het tweede gesprek met van der Weij kwam het erop uit dat ik enorm ging twijfelen over het verhaal dat mijn borsten na een zwangerschap weer konden gaan hangen... ieder mens is anders natuurlijk, maar de kans was wel aanwezig

 

Wij moeten hard sparen voor die 4800 euro en mijn kinderwens (binnen 2 a 3 jaar) ligt toch te loeren. Het idee dat ik zoveel geld neertel waar ik misschien maar kort van mag genieten bleef maar spoken. 

 

Uiteindelijk iets anders bedacht. Voorlopig zou ik wel tevreden zijn met een kleine B. Na mijn kinderwens kan ik altijd nog een prothese erin laten zetten, zodat ik toch goed gevulde borsten heb. En het idee dat mijn borsten er mooiee uit komen te zien na een verkleining en lift is erg fijn.

 

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en heb een verwijsbrief gekregen voor een borstverkleining. 

 

Ik heb 7 april een afspraak bij dr. Nio bij parkkliniek. Dr. van der Weij was helaas niet gekoppeld bij de CZ. anders had ik het wel geweten.

 

Ik wil toch proberen of ik in aanmerking kom voor een borstverkleining incl. lift. Mocht dit niet baten, dan kies ik direct voor een normale lift met kleine prothese.

 

Ikzelf heb klachten aan mijn borsten met sporten (pijn) en tijdens mijn menstruatie (ze worden zwaar). Ik draag al een sport bh, maar dit helpt niet genoeg. Ook zit ik net op de grens met mijn BHmaat (C/D/E hunkemoller bh's), dus de kans is groot dat ik niet binnen de normen van van een vergoeding.

 

Maar proberen kan altijd nog natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd het proberen waard,niet geschoten is altijd mis, maar hou inderdaad voor ogen dat je wellicht niet voor vergoeding in aanmerking gaat komen, kan het nooit tegenvallen.

 

Je weet nooit van tevoren hoe je borsten eruit gaan zien na zwangerschap en eventueel borstvoeding, bij de 1 blijven ze heel mooi, en bij de ander groeien ze tijdens de zwangerschap zo erg, en erna worden ze zoveel kleiner, dat er huidoverschot komt, en de protheses dus in een te groot jasje komen te zitten.

 

Eerst maar het consult afwachten, en dan rustig na gaan denken wat je wilt doen.

Want je weet natuurlijk ook niet hoelang een zwangerschap op zich laat wachten,en om al die tijd dan ontevreden rond te lopen en last hebben met sporten, is ook geen prettige gedachte.

 

Ik weet niet welke sportbh je nu draagt, maar de beste is de shock absorber,wel prijzig, maar echt waar voor je geld.

 

xx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo, 

 

Ik ben Melisa, 23 jaar. Ik ben al een aantal maandjes bezig voor een borstlift.

 

Uiteindelijk na 3 gesprekken bij verschillende plastisch chirurgen kwam het er toch op neer dat een borstverkleining het beste zou zijn. Mede omdat ik veel last met sporten heb en ik nog een kinderwens heb. 

 

Ik vind het nog best moeilijk maar ben erg blij dat ik straks mooie borsten ga krijgen. Ik heb altijd in gedachte gehad dat ik borstvoeding wilde gaan geven later. Helaas is de kans toch groot dat dit niet meer kan na de operatie. Ik heb voor mezelf de afweging gemaakt van:

Kies ik voor mijzelf of kies ik voor de borstvoeding (met natuurlijk de hoop dat het uberhaupt lukt) waarbij ik ook nog enige jaren zo rondloop? 

 

Ik heb toch voor mijzelf gekozen ondanks dat ik het diep van binnen erg jammer vind dat ik mijn taak als vrouw (borstvoeden) niet helemaal kan afmaken. 

 

Ook ben ik stiekem toch wel een beetje onzeker hoe het eruit komt te zien (word het niet te klein? Ga ik het mooi vinden?). Ik heb momenteel een 70E cup, waarbij mijn borsten ook nog behoorlijk hangen (vandaar de borstlift). De inhoud is goed genoeg voor een B/C cup. Afvallen (18 kg) heeft helaas ook consequenties voor je lichaam. Ik ben er 100% van overtuigd dat mijn borsten vele malen mooier worden dan het nu is, maar ben ook wel een beetje zenuwachtig.

 

Uiteindelijk ga ik geopereerd worden door dr. Nio. De aanvraag bij de verzekering is goedgekeurd (moest echt even een traantje laten na zo lang wachten!!!). Maandag ga ik bellen voor een operatiedatum. De assistent had al laten weten dat de datum waarschijnlijk halverwege mei plaats gaat vinden. 

 

Hoe  langzaam het eerst allemaal ging, hoe sneller het nu lijkt te gaan. Ik moet nog een hoop regelen (werk, hulp in huis, oppas voor de hond etc). Het is erg spannend allemaal, maar ik heb er ook echt zo'n zin in!! :) kan me nog niet voorstellen hoe het straks zal zijn om heerlijk in een mooie bikini rond te lopen zonder dat ik mij hoef te schamen voor mijn borsten. 

 

Zodra ik meer weet zal ik het posten! 

 

Ohja.... dr Nio vertelde dat ik van een 70E naar een 70C zal gaan!

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, leuk om je verhaal te horen... Spannend als de tijd zo opkort hè... Ikzelf ben 5weken geleden geopereerd van een 75F /G naar een 75 D. Ik had om een C gevraagd maar garanderen kunnen ze niet echt natuurlijk.  Ik had graag een maatje kleiner gehad maar zo ben ik er ook wel content mee. Ikzelf ben in Turnhout geopereerd en werd ook gezegd dat ze naar je figuur kijken zodat het er nog wel bij past...  Maar ik denk niet dat dat een probleem ga volgen... Als er iets is, vraag gerust! Er zijn er nog een paar die binnenkort geopereerd worden.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, is zeker spannend. In het begin ging het allemaal zo traag. En nu vliegt het voorbij. Ik heb net de datum te horen gekregen. Het wordt 9 mei al!! Dat is al over 2,5 week, brrrrrr! Toen ik dat hoorde moest ik toch even diep zuchten. Ben echt super blij!!!

 

Het meeste ben ik benieuwd naar hoe het wordt en of het niet tegen gaat vallen. Ik heb morgen nog een telefonisch consult om het een en ander nog te bespreken. Vooral de maat, ik wil zo graag dat ik nog in verhouding ben en mij echt vrouw mag voelen.

 

Het verlof heb ik allemaal geregeld vandaag! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
4 uur geleden zei Melisa93:

Morgen is mijn borstverkleining!!!!! Ik ben stiekem toch echt heel erg zenuwachtig... ik moet 14.45 uur bij het parkkliniek in Rotterdam zijn.

 

he meis, 

 

Ik heb even je titel aangepast.

 

Heel veel succes morgen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond! 

 

Om mij topic toch helemaal af te maken hier mijn operatieverslag van vanmiddag! Natuurlijk zal ik met mijn herstelperiode ook iets posten.

 

Ik moest vanmorgen 14.45 uur melden bij parkkliniek. Super zenuwachtig en van te voren even een rol OREO koekjes gehaald (verslaafd!!!) Ik had immers vanaf de dag ervoor 21.00 uur niet meer gegeten. Het hele huis heb ik in de ochtend helemaal opgeruimd en gestoft, dus ook het huis was er helemaal klaar voor. 

 

Eenmaal in het ziekenhuis de intake, dit ging vlug. Ik moest vragen beantwoorden en kreeg mijn kamer aangewezen. Ik moest nog ruim 1 uur wachten hierna tot ik om 16.00 uur gehaald werd. In de vercouverruimte kreeg ik infuus, hartslag werd gemeten en moest ik wachten tot 16.30. Wat erg fijn was, was dat ik mijn bril op mocht houden (-9!!) waardoor ik eindelijk mee kon kijken wat er allemaal gebeurde om mij heen.

 

Om 16.30 kwam dr. Nio, super vrolijk en vriendelijk, om mij af te tekenen! Wat een verschil met mijn eerste gesprek weken geleden, toen was hij erg vluchtig en zakelijk. Ik kreeg toen zelfs het idee dat ik spijt zou krijgen van mijn keus. 

 

Dr. Nio nam de tijd om het af te tekenen. Hij kwam ook 2x terug omdat hij twijfelde. Hij vertelde dat hij mijn verhouding van mijn lichaam niet teveel wilde laten afwijken. Dus er zou 1 cup af gaan, mogelijk 1,5 cup. De rest werd gelift. Eigenlijk zouden er twee cups af. 

 

Ik was super blij met dit nieuws!!! Want ik was heel onzeker of ik nog wel borsten zou overhouden aangezien mijn inhoud van mijn borst niet veel was. Na het aftekenen ging het heel vlug. Ik mocht mee en werd aangekoppels aan toeters en bellen. Iedereen was zeer vriendelijk en legde het goed uit. Ik kreeg de narcose via mijn infuus, maar voordat ik in slaap viel duurde het wel even.

 

En toen werd ik wakker... ik keek snel even en hierna kreeg ik een compressievest aan. Ze vonden dat ik heel vlug weer wakker was, dus ik mocht snel weer naar mijn eigen kamer. Beetje suf ontmoette ik mijn vriend weer. Ik voelde mij prima. Ik had stiekem even gekeken met mijn vriend... en WOW! Eerste zicht was echt prachtig! Mijn borsten hingen niet meer naast mijn borstkas maar stonden omhoog, maar nog wel wijd. Ook mijn vriend was super trots en was zo blij voor mij. Dr Nio kwam kijken en vertelde dat er links flink gelift was en 200 gram was weggehaald. Rechts ook flink gelift en 150 gram eraf. Dit zou beter zijn voor mijn verhoudingen, wij hadden immers 300 gram per borst besproken, maar ik had aangegeven dat hij de professional was dus dat hij er mooie borsten van mocht maken, dit heeft hij volgens mij goed gedaan!! 

 

Ik moest nog goed bijkomen, was wat duizelig, maar verder ging het goed pijn gaf ik een cijfer 3, dus dit is goed te doen. 20.00 uur afscheid van mijn vriend.. want het bezoek uur was voorbij. Hierna 2x controle gehad. Ik kan niet anders zeggen dat iedereen super vriendelijk is en mij goed willen verzorgen. Wonden zagen er goed uit en ook bijna geen wondvocht. 

 

Ik lig nu lekker in bed en ga zo slapen. Ik heb goede informatie gehad voor morgen. Drains moeten voor 1 week mee naar huis en volgende week mag ik op controle. Komende weken laat ik mij maar goed verwennen door familie en ik hoop dat ik snel weer alles kan. Kan niet wachten om een mooie bikini aan te trekken over 6 weken!!

 

Morgenochtend mag ik 9.00 uur weer naar huis. 

 

Voor vragen over park kliniek of fotos's zonder  mogen jullie mij contacten!!! Ik zet ze liever niet openbaar, maar wil ze graag laten zien prive of via mail! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, 

 

Stiekem bij thuiskomst toch even gekeken in de spiegel. Ik weet dat je veeeeeeeeel geduld moet hebben, maar ik zie toch duidelijk verschil met beide borsten. Daar waar 150 gram af is is het een hele volle grote borst en daar waar 200 gram af is is het een kleinere borst. Is het bij een borstverkleining ook vaak dat ze afwijken van elkaar en dat je het tijd moet geven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of zal het gewoon aan de zwelling liggen? Want naar mij idee is er duidelijk verschil....

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

Ik denk dat je je nog niet te druk hoeft te maken. Het is nog maar zo kort geleden dat je geopereerd bent. Verschil kan er zeker door zwelling komen.

 

Wanneer mag je weer op controle komen? Dan kunnen hun ook zien of het door zwelling komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er al goed uit hoor! hebben ze sleutelgat methode gedaan? Verschil van grootte kan heel goed door de zwelling komen, elke borst heeft zijn eigen herstel proces. Heel veel succes met je herstel en rustig aan!

 

Groetjes Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa, ik ben vorige week woensdag geopereerd en merk precies ook een klein verschil tussen beide borsten.  Ze hebben bij mij bij de ene borst 500 gr weggehaald en de andere 425 gr. Bij de borst waar ze 500 gr. hebben weggehaald heb ik de indruk dat ze iets kleiner is, maar ook anders van vorm.  Ik denk dat we het gewoon een beetje tijd moeten geven.  Ik heb donderdag mijn eerste post op consultatie.  Naar het schijnt kan je pas echt goed zien na enkele maanden.  Ik ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat verlopen.

groetjes, Daisy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.