Ga naar inhoud

Noenoe : 18 april 2017 : Dr. ? : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Afgelopen weekend mijn eerste bh's gekocht. Ik was toch eigenlijk wel teleurgesteld.

 

Mijn borsten zien er erg mooi uit maar zijn toch nog best wel groot. Dit werd dan ook bevestigd met de bh's kopen. Ik heb nu 2 bh's in de maat 70e , die zitten perfect. Ik zou ook een 75d aankunnen maar die vond ik zelf minder prettig.

 

Ik dacht met de 800 gram die ze weg hebben gehaald dat ik toch wel rond de c zou zitten. Maar helaas.

Ik hou nog in mijn hoofd dat er nog vanalles kan veranderen :)

Omdat het nog niet heel lang geleden is. Maar het houd me in mijn hoofd toch nog wel bezig

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Joyce87

Ik snap wat je bedoeld. Zelf was ik ook wat teleurgesteld. Ik kom van 75 F/G en heb nu een 75 D. Hoewel het verschil heel duidelijk is volgens omstaanders moet ik regelmatig naar foto's kijken om mezelf er aan te herinneren. Je bent namelijk je nieuwe maat direct gewoon en met bh lijken ze toch iets groter als met sportbh. Zelf zie ik het verschil niet echt meer. Maar als ik in een lingeriewinkel een 75 C vastheb ben ik toch blij met mijn D want dan vind ik een C toch klein lijken... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-24 om 06:51 zei Joyce87:

Ik snap wat je bedoeld. Zelf was ik ook wat teleurgesteld. Ik kom van 75 F/G en heb nu een 75 D. Hoewel het verschil heel duidelijk is volgens omstaanders moet ik regelmatig naar foto's kijken om mezelf er aan te herinneren. Je bent namelijk je nieuwe maat direct gewoon en met bh lijken ze toch iets groter als met sportbh. Zelf zie ik het verschil niet echt meer. Maar als ik in een lingeriewinkel een 75 C vastheb ben ik toch blij met mijn D want dan vind ik een C toch klein lijken... 

Ik twijfelde steeds tussen c en d, koos voor d eindigde met e. Ik ben blij met hoe ze eruit zien, voelt als mijn eigen borst maar dan op de plek waar ze horen. Alleen klinkt die e maat zo groot. De maat is vaak ook niet aanwezig in de winkel. Dat is dan wel weer een nadeel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.