Ga naar inhoud

Help!! Welke prothese dr nio?


Roebie

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ik wil graag motiva protheses. 

Nu staat dr nio op mijn voicemail dat hij eigenlijk eurosilicone wou plaatsen, maar dat motiva ook mag.. alleen welke ik dan wil.

 

Motiva full 500 : 13 breed en 5.3 projectie

Motiva high?corse 510: 12 breed en 6 projectie. 

Eurosilicone 500: 12.6 breed en 5.8 projectie. 

 

Ik heb echt liever motiva maar hij zei dat eurosilicone het beste bij mijn borst past.. Welke van motiva zou ik het beste kunnen kiezen? 

 

Ik wordt over 3 weken geopereerd dus moet het dan doorgeven. 

 

Thnx ladies!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Mag ik vragen hoe jouw voorsituatie is en je lengte en gewicht?
Welke omvangsmaat van bh draag je en welke cupmaat? Even om iets meer achtergrond te weten.. Misschien kan ik even met je mee denken :)

Hoe lang van te voren moet je aan Nio doorgeven welke Motiva je wilt? Of heeft hij ze allemaal op voorraad?

En wat is eigenlijk je wens qua cupmaat? OF heb je een voorbeeldfoto van wat je wens is?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb nu een lege 75b.. (waarschijnlijk draag ik wel de verkeerde omvang want mn omvang is 69cm) 

Ik ben 1.58 en weeg 53 kilo.

 

Ik wordt 15 mei geopereerd en Nio gaf aan het 2 weken van te voren aan te geven.

Ik dacht ik hoef alleen motiva door te geven en had niet verwacht dat ik weer een vraag terug zou krijgen :blink:

 

Ik wil graag minimaal op een grote D uitkomen. Maar laat ik zeggen dat ik ze zo groot mogelijk wil zolang het maar geen "op springen staande ballen worden".

 

Bedankt voor je reactie en hopelijk kun je me verder helpen. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke.. nu snap ik dus ook goed waarom hij liever eurosilicone gebruikt dan motiva (bij jou dan)

Als ik mijn mening mag geven (ik ben geen pc, maar heb wel al veel borsten gezien hier, de afgelopen 5 jaar) dan zou ik je aanraden om de Motiva Corsé te nemen, dus die van 12 cm breed met 6 cm projectie
Daarmee krijg je dan wel een iets smallere look, met ietsje meer projectie, dan de prothese die Nio eigenlijk wil plaatsen, maar die andere optie (de Motiva Full, die van 13 cm breed met een projectie van 5,3 cm) geeft een bredere en kleinere borst (dus minder volume naar voren.

Jij gaat een hele volle D krijgen (voor het zicht) met die Motiva Corsé. Je weet dat je bh maat anders zal zijn, aangezien meiden met borstprothesen gewoon een grotere bh maat nodig hebben dat 'normale' borsten.
Met een 70 omvang, en uitgaande van een lege 75B, dat ik dan voor het gemak even vergelijk met een halfvolle 70B, kom je met die Motiva Corsé uit op een bh maat 70G
Dit ziet er dan uit als een overvolle D, of misschien als een kleine E :) Ik denk dat dit wel ongeveer is wat je graag wilt. Schrik dus niet van die bh maat!

Ik zal je even aan mijn album toevoegen, ik heb tussen 70F en 70G (afhankelijk van het merk bh). Heb wel een high profile prothese en jij krijgt een extra high profile. (dus jij krijgt een ietsje meer bolling ook bovenop) Maar dan heb je een beetje een beeld.. De jouwe worden dan ook een klein beetje groter dan de mijne :) 

Oh ja, ik geef geen garanties he, want ik ben ook maar een leek, maar denk wel dat dit de beste keuze is voor jou :35: 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super bedankt voor je advies en natuurlijk geen garantie maar je hebt al wel ervaring ;)

 

Ik neigde zelf idd ook wel meer naar de corse omdat deze kwa projectie het minste scheelt met de eurosilicone.

 

Nogmaals dank voor je reactie 

En ga zo..met dat ik dit typ belt nio dus heb het gelijk doorgegeven.:wub:

Ik ga zo even spieken in jou album.

 

Thnx 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.