Ga naar inhoud

Callisto, 1 nov 2010 Liposculpture bij Dkt Roddi


Gast Callisto

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Callisto ( niet mijn echte naam) en ik heb op 12 oktober een consult bij de Boerhaave bij Dr. Roddi voor een liposculpture

Ik hoop hier wat goede adviezen en leuke contacten te krijgen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Callisto

welkom :)

ik heb 22 oktober ook een liposculpture,aan buik/maag en heupen/taille en onderrug(beetje)

spannend he,ik ben er van overtuigt dat het meevalt tegenover de liposuctie,je bent minder blauw/gezwollen en het resulttaat mag er beter op zijn,ben mega benieuwd ook zelf.

voor wat ga jij?welke zones?

veel lees en post plezier op het forum...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Callisto,

ik heb deze week een liposculptuur gehad bij dr Roddi. Het uiteindelijke resultaat is natuurlijk nog niet te zien, maar het is veel belovend. Ik heb niet bepaald een ideaal figuur en mijn grootste angst was dat er te veel weggehaald zou worden waardoor ik helemaal buiten proportie zou raken. In een extra consult heb ik het hier nog eens met dr Roddi over gehad. We hebben toen afgesproken dat echt alleen de rare hobbels in de contour van mijn lichaam (heupen en knieen) weggehaald zou worden zodat de contour vloeiend zou verlopen. Er is 600 gram weggehaald hoorde ik van de verpleegkundige. Ik weeg 64 kilo bij 1.62 meter. Mijn onderlichaam in maat 40 en boven ben ik maat 38. Ik hoop dat truitjes enzo voortaan ook bij mijn heupen mooi vallen.

Waar ik ook heel bang voor was, was de nascose. Die viel echt 100% mee. Eerst kreeg ik een zware pijnstiller waar ik een beetje dizzy van werd. Toen zei de anesthesist dat het narcose middel in liep en dat dat kon prikken. Ik dacht: dat prikt inderdaad zeg en het volgende moment werd ik kiplekker wakker alsof ik gewoon een goede nachtrust had gehad.

De pijn valt me ook erg mee. Als ik niet beweeg heb ik sowieso nergens last van. Alleen als ik bewoog deed het best veel pijn. Daarom slikte ik helemaal geen pijnstilling. De dag na de operatie belde de verpleegkundige om te vragen hoe het ging. Die zei dat dat niet goed was omdat je wel moet bewegen. Ik ben nu dus braaf aan de paracetamol. Iedere keer als ik van houding verander (van zitten naar staan of omgekeerd) doet het even pijn, maar dankzij de pijnstilling trekt dit snel weg en kan ik gewoon bewegen (het is natuurlijk wel een beetje gevoelig).

Omdat het resultaat pas over een paar maanden bekend is kan ik je geen advies geven of je het wel of niet moet doen. Ik ben wel van plan om over een paar maanden, als het resultaat bekend is, een recensie te schrijven op kliniekoverzicht. Daar stond namelijk maar een recentie over dr Roddi betreffende liposuctie. Die was heel lovend, maar ik was toch meer gerustgesteld geweest als er wat meer recensies hadden gestaan.

Ik zal af en toe posten hoe het met me gaat en als je vragen hebt stel je ze maar.

Groeten Aby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik krijg binnenkort ook liposculptuur bij dr stevens in de bergmanklniek scheveningen van buik,maag,flanken ik krijg dan ook gelijk een borstlift met inplantaten. De datum hoor ik maandag hopelijk. Er was een plekje open 27 oktober maar dan moet er een hoop verzet worden anders pas eind november of later.

begin januari ga ik mijn trouwjurk passen en word deze afgespelt dus ik duim dat het 27 oktober kan.

groetjes,

Saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je vandaag nog bij Dkt Roddi geweest voor je consult voor de lipo?

ben razend benieuwd...

greetzz moontje

Ja het gaat 1 novenmber gebeuren , mijn buik , flanken en heupen worden gedaan.

En hij komt op mij over als een rustige man die weet wat hij doet en gevoel voor esthetiek heeft.

Nog 2 weekjes wachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Callisto,

ik heb deze week een liposculptuur gehad bij dr Roddi. Het uiteindelijke resultaat is natuurlijk nog niet te zien, maar het is veel belovend. Ik heb niet bepaald een ideaal figuur en mijn grootste angst was dat er te veel weggehaald zou worden waardoor ik helemaal buiten proportie zou raken. In een extra consult heb ik het hier nog eens met dr Roddi over gehad. We hebben toen afgesproken dat echt alleen de rare hobbels in de contour van mijn lichaam (heupen en knieen) weggehaald zou worden zodat de contour vloeiend zou verlopen. Er is 600 gram weggehaald hoorde ik van de verpleegkundige. Ik weeg 64 kilo bij 1.62 meter. Mijn onderlichaam in maat 40 en boven ben ik maat 38. Ik hoop dat truitjes enzo voortaan ook bij mijn heupen mooi vallen.

Waar ik ook heel bang voor was, was de nascose. Die viel echt 100% mee. Eerst kreeg ik een zware pijnstiller waar ik een beetje dizzy van werd. Toen zei de anesthesist dat het narcose middel in liep en dat dat kon prikken. Ik dacht: dat prikt inderdaad zeg en het volgende moment werd ik kiplekker wakker alsof ik gewoon een goede nachtrust had gehad.

De pijn valt me ook erg mee. Als ik niet beweeg heb ik sowieso nergens last van. Alleen als ik bewoog deed het best veel pijn. Daarom slikte ik helemaal geen pijnstilling. De dag na de operatie belde de verpleegkundige om te vragen hoe het ging. Die zei dat dat niet goed was omdat je wel moet bewegen. Ik ben nu dus braaf aan de paracetamol. Iedere keer als ik van houding verander (van zitten naar staan of omgekeerd) doet het even pijn, maar dankzij de pijnstilling trekt dit snel weg en kan ik gewoon bewegen (het is natuurlijk wel een beetje gevoelig).

Omdat het resultaat pas over een paar maanden bekend is kan ik je geen advies geven of je het wel of niet moet doen. Ik ben wel van plan om over een paar maanden, als het resultaat bekend is, een recensie te schrijven op kliniekoverzicht. Daar stond namelijk maar een recentie over dr Roddi betreffende liposuctie. Die was heel lovend, maar ik was toch meer gerustgesteld geweest als er wat meer recensies hadden gestaan.

Ik zal af en toe posten hoe het met me gaat en als je vragen hebt stel je ze maar.

Groeten Aby

Hoi Abby,

Dank je voor je reactie.

Ik vind het jammer dat ik het nu pas lees want ik kreeg helemaal geen enail dat er eracties waren , nou ja.

Over 2 weken gaat het dus gebeuren en ik heb hetzelfde als jij. Kleren die raar zitten en ook niet lekker omdat ik van die plaatselijk vet ophopingen heb.

Bij worden buik flanken en heupen gedaan en toen ik vroeg of hij er wat moois van kon maken zei hij dat dat geen probleem was.

Na de ingreep zal ik wel vaker op het forum zitten omdat ik dan toch het huis niet uitga en ik zal ook zeker een stapel dvd`s klaarleggen en paracetamol inslaan want echt de hele dag stil zitten kan ik toch niet hahahaha.

En hoe gaat het nu met jou ?

Heb je ook iets van een corset of zo aan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend dames, ik hoop dat het resultaat jullie verwachtingen zullen overtreffen!

Heel veel succes en sterkte dalijk tijden het herstel.

x Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heyla,

Ik ben Stefa en ben hier al een tijdje omdat ik in februari mijn borstvergroting heb gehad... nu heb ik vrijdag 29okt, aanstaande vrijdag dus mijn liposculptuur gepland van buik maag en flanken.... ik ben superzenuwachtig en zou voor en na resultaat willen zien... vind hier jammer genoeg weinig conreet op internet...

ik ben 1.63m en weer ongeveer 61kg... niets te dik dus, maar mijn probleemzone is altijd mijn buik geweest en heb er altijd enorme complexe door gehad...

Moontje, heb jij je ingreep lipo ondertussen al gehad?

Hoelang duurt het ongeveer voor de zwelling wegtrekt? ik verjaar binnen 4 weken en zou me supergraag in een strak jurkje kunnen vertonen :-)

groetjes Stefa.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.