Ga naar inhoud

Zelfde lichaamsbouw al mij.


Aanbevolen berichten

Hallo.

 

Ik heb volgende maand mij  borstvergroting. Heb verteld aan mijn chirurg dat ik b/c wilde. Ik heb 3 maten gekregen en nu ga ik voor de grootste van de  3, 310cc anatomisch dual plane geplaatst. Ikzelf ben 1.62 en weeg 46kg en heb nu aa. Nou twijfel ik wel of dit een c cup gaat worden. Morgen heb ik mijn passessie, dus wel spannend. Iemand misschien voorbeelden voor me?. Misschien dat ik ze ook wel groter wil als het me staat.

 

 Groetjes Paula

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey. Kijk maar in mijn album van voor en erna. Ik heb 290cc high profile anatomische prothese. Had aa/a75 en in sportbh c75. Heb begrepen dat mijn bh maat d kan worden maar borsten ogen als een c. Was mijn wens ook. 

 

Ligt ook aan je bouw en aantal cc's is niet altijd bepalend voor cupmaat. Je hebt ook nog te maken met profielhoogte en hoogte en breedte van de prothese maar ook de omtrek die je nu al hebt. 

 

Denk dat pc er wel kijk op heeft. Misschien kan je best_boobie een berichtje sturen. Die weet erg veel over soorten protheses en kan vaak al zeggen wat het ongeveer gaat worden qua cupmaat aan de hand van merk prothese, maat en omtrek die je nu hebt

 

Spreek je twijfel ook uit morgen. Succes! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,77m en heb 335cc rond. Ik vind mijn borsten voor nu op een d lijken en c was mijn wens!

Ik denk dat 310cc sowieso wel op een c uitkomt, als ik het vergelijk met mij. Ik had ook AA.

mocht je in mijn album willen kijken dan moet je het even zeggen dan voeg ik je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had afgelopen woensdag mijn passessir. Ik heb ronde 310cc gepast. Mijn chirurg zei: dit is maximum aantal cc dat ik kan plaatsen. De rond vond ik niet mooi staan bij me. Chirurg wilde graag ook 255cc anatomisch laten passen en dit stond heel mooi. Anatomisch stond mooi in verhouding met mijn lichaam.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paula, fijn dat je de keuze hebt gemaakt. Ik heb 4 weken geleden 245cc anatomisch gekregen en had eigenlijk nog geen aa. Ook smalle bouw, wat langer en zwaarder. 1.73m en 53kg. Een beetje vergelijkbaar. Ik ben nu uitgekomen op een 70d maar ze ogen niet als een 'd'. Ik ben heel tevreden, zou achteraf wel net iets groter hebben gekozen maar daar ben ik niet de enige mee geloof ik.

Ik heb een paar foto's in privealbum, ik voeg je wel toe.  Succes alvast!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-4-2017 om 20:26 zei Benieuwdmens:

Ik ben 1,77m en heb 335cc rond. Ik vind mijn borsten voor nu op een d lijken en c was mijn wens!

Ik denk dat 310cc sowieso wel op een c uitkomt, als ik het vergelijk met mij. Ik had ook AA.

mocht je in mijn album willen kijken dan moet je het even zeggen dan voeg ik je toe!

 Mag ik ook eens kijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paula, Ik ben 167 en 50 kg. Voorsituatie: nagenoeg niks. Had 310 cc gekregen en kwam daarmee uit op 70C, 65D. Het zag er meer uit als een B cup. Succes straks met de operatie. Heb je al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18 april 2017 om 20:26 zei Benieuwdmens:

Ik ben 1,77m en heb 335cc rond. Ik vind mijn borsten voor nu op een d lijken en c was mijn wens!

Ik denk dat 310cc sowieso wel op een c uitkomt, als ik het vergelijk met mij. Ik had ook AA.

mocht je in mijn album willen kijken dan moet je het even zeggen dan voeg ik je toe!

Zou ik ook mee mogen kijken bij je? 

Ik ben 170 en twijfel tussen 300 en 350 cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 april 2017 om 13:25 zei Mommy84:

Hoi Paula, fijn dat je de keuze hebt gemaakt. Ik heb 4 weken geleden 245cc anatomisch gekregen en had eigenlijk nog geen aa. Ook smalle bouw, wat langer en zwaarder. 1.73m en 53kg. Een beetje vergelijkbaar. Ik ben nu uitgekomen op een 70d maar ze ogen niet als een 'd'. Ik ben heel tevreden, zou achteraf wel net iets groter hebben gekozen maar daar ben ik niet de enige mee geloof ik.

Ik heb een paar foto's in privealbum, ik voeg je wel toe.  Succes alvast!

 

Mag ik ook kijken bij jou? Ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.