Ga naar inhoud

Lipofilling borsten


Aanbevolen berichten

Beste dhr Bruekers,

 

Ik zie een groot aantal verschillen met lipofilling operaties (vooral in prijs) Ik heb maandenlang proberen te onderzoeken wat die verschillen zijn maar ik kom er niet uit. Aangezien je ook veel leest over lipofilling die niet werkt wil ik graag de goede keuzes maken. Ik zou graag weten of er groeihormonen bij het vet moeten worden gedaan en of die groeihormonen bij iedere arts hetzelfde zijn, of hebben betere artsen betere groeihormonen (?) misschien een vreemde vraag.
Is er meer kans dat het vet overleefd als de dokter beter is? En moet er altijd gebruik worden gemaakt van zoutoplossingen om de huid op te rekken en/of het brava systeem?
En ten slotte de vraag wat de maximale hoeveelheid vet is die ingespoten word? Aangezien er maar een beperkt resultaat mogelijk is neem ik aan dat iedere dokter de maximale hoeveelheid spuit? (In cc)

Ik zou heel erg geholpen zijn bij een antwoord op mijn vraag. Wat fijn zo'n forum!

 

Groetjes,

 

Monaaa

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.