Ga naar inhoud

4 weken na BVK ene borst nog groter


Gast Joyce87

Aanbevolen berichten

Hey allemaal, 

Ik hoop dat jullie mij kunnen geruststellen. Gisteren was ik 4 weken po. Mijn linkse is na mijn operatie een beetje groter. Gisteren viel mij op dat die nog groter was... Mijn rechtse is perfect!

 

Zou het kunnen dat die ene na 4 weken ineens groter is? En wanneer kan je er vanuit gaan dat het min of meer de maat ga blijven.  Mensen die het al eerder hebben laten doen zeggen me dat de eerste bh's die je koopt na een tijd te groot zijn omdat de borsten nog slinken. Ik heb maar schrik dat de goede borst ga slinken en die andere meer tijd nodig heeft en dus het verschil nog harder opvalt... Kunnen jullie mij helpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joyce87 Ik kan je uit eigen ervaring nog niks zeggen, ben zelf ook net 4 weken po. 

 

Wat ik wel veel lees op het forum is dat je echt wel 3-6 maanden moet rekenen om de eindsituatie te kunnen zien. 

 

Bij mij is het verschil inmiddels wel enigzins weggetrokken maar ik heb weer andere issues: ze gaan bij mij niet hangen en heb heeeeel veel bolling aan de zijkant. 

 

Hou me zelf maar vast aan dat ik in het meest gunstige geval nog maar op 1/3 tijd zit van het herstel. 

 

En als je het echt niet vertrouwd kun je altijd even contact opnemen met je pc. Maar waarschijnlijk heb je last van een luie tiet zoals ze dat hier noemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joyce87

 

He meis, 

 

Dat de linker borst na de operatie groter was kan ook door het vocht zijn geweest, is er aan allebei de kanten even veel weggehaald, of had je al een verschil in grote en breedte van de borst?

 

Na een bvk kan het echt wel even duren eer je borsten gelijk gaan worden, je borstweefsel moet echt nog een eigen plekje gaan vinden, de borsten moeten zich als het ware weer helemaal opnieuw gaan vormen.

 

Je bent echt nog niet op het eindstation,de definitieve vorm kun je vaak pas zien tussen de 6 maanden tot een jaar, omdat de borsten nog uit gaan zakken.

 

Ik zou het zeker wel aangeven bij je volgende controle maar voor nu zou ik me nog niet al te veel zorgen maken, borsten genezen apart van elkaar.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, merci om te antwoorden!

Er is aan beide kanten 400 gram weggehaald... Van te voren waren ze evengroot... Ik ben in de week nog voor een extra controle geweest. Je ziet in die slechte borst ook een 'deuk' instaan. Maar die slecht is al wel gedaald heb ik de indruk. In tegenstelling tot die andere... Normaal moet ik niet meer op controle. Maar de po gaf me wel aan dat hij niet zo content over mijn tepel was (ook bij de slechte) want die is wat ingedaald. Hij zei dat als het over 3 maanden nog niet was bijgetrokken uit zichzelf dat ik nog is moest lankskomen als het mij stoorde. Dat zou makkelijk op te lossen zijn met een kleine ingreep. Geen idee wat dat inhoud want ik had dat niet echt zien aankomen dus ben vergeten uitleg te vragen... Ik hoop enkel dat ik niet weer zo lang moet thuisblijven want daar heb ik echt geen zin in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.