Ga naar inhoud

MadameC : 9 mei 2017 : Dr. Coenen : Sint Augustinus


Aanbevolen berichten

Vandaag worden mijn boobies 2 dagen *oud* :wub:

Morgen tussen 10 en 12u eerste keer op controle. Ben erg benieuwd!

 

Boobie links gaat alle kleuren van de regenboog zien denkik. Ook voel ik daar kleine plopjes in, geen idee of dat normaal is. Morgen even vragen. Ook staat deze bovenaan nog heel erg gezwollen. En hier heb ik nog geen gevoel in de tepel. Aan deze borst heb ik dinsdag avond ook een klein bloedinkje gehad.

Boobie rechts ziet er iets minder gekwetst uit. Hier ook meteen gevoel in de tepel. Deze staat bovenaan ook een tikkeltje minder hard.

 

Ivm pijn heb ik niet te klagen. Naar wat ik gehoord en gelezen heb was mijn schrik groter dan de pijn die ik heb.

Dus dat valt reuze mee!

Ik had gedacht dat ik aan bed/zetel gekluisterd zou zijn, maar alles behalve zo!

Nu houd ik me bewust wel rustig na die bloeding! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Die plopjes zijn volgens mij heel normaal! Ik hoorde zelf ook vanalles kraken, hij noemde dit zelf 'krakende sneeuw' haha :) 

Dat van de pijn had ik ook, ik had veel erger verwacht! 

Rust maar genoeg nu, voor een goed herstel!! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei lvvvvv:

Die plopjes zijn volgens mij heel normaal! Ik hoorde zelf ook vanalles kraken, hij noemde dit zelf 'krakende sneeuw' haha :) 

Dat van de pijn had ik ook, ik had veel erger verwacht! 

Rust maar genoeg nu, voor een goed herstel!! :) 

 

Oh jij had dat dus ook :) Nu niet meer? 

 

Zit vandaag lekker onderuit aan de pc, mijn armen steunen op de bureau dus heel relaxed ;).

Mijn mama is hier aan het poetsen... Oeps :P 

 

Hoe was jou consultatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze nacht ben ik wakker geworden met nat op men borst. 

 

Dag 1 operatie

Dag 2 klein bloedinkje

Dag/nacht 3-4 vochtverlies?

 

Ik ben voorlopig toch ff van men "roze wolk" gehaald.

Ik hoop dat de dokter straks mij wat kan gerust stellen maar het kan toch allemaal wel mooier lopen.

 

Ik hoop alleszinds dat het niet van kwaad naar erger gaat :139:.

 

Controle tussen 10 en 12u.

 

Precies net zoals ik zwanger was.

Eerst een weg afleggen, eindelijk is het zover en dan niet meer gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog nooit zo bij geweest met een brandwonde :43:

 

Ik heb nog niks om zorgen over te maken! 

De pleisters zijn eraf gegaan. Nieuwe erop met buisjes watjes voor de zwelling onderaan beter te doen weggaan.

Heb een maat kleinere bh gekregen om het daar bij de zwelling wat meer te doen spannen.

 

:43::43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nu heb ik dit niet meer! 

 

Mijn laatste controle was goed verlopen! 
Hij was zelf heel blij met het resultaat (hij riep zijn secretaresse er zelfs bij haha) 

Alles is dus in orde bij mij, ik heb ook absoluut geen last meer, was gisteren 1 maand geleden geopereerd :) 

Daarnet zelfs eerste keer terug gesport en geen last gehad!! 

 

En ooh super dat het toch niets erg was! 

Die buisjes onderaan had ik ook gekregen tegen de zwelling! Begon na enkele dagen te jeuken haha :P 
Maar die mogen er tamelijk snel weer af normaal gezien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

2 weken po - tijd voor nog eens een update!

 

Ik ben zeer blij met mijn nieuwe boobs, maar ben er nog lang niet!

Van pijn => herstel mag ik echt niet klagen. Het is allemaal veel beter gegaan dan ik gedacht had.

Maar ondertussen heb ik een ontsteking opgelopen waardoor het herstel trager gaat en vooral toch wel pijnlijk en lastig is. Sinds maandag, 2 weken po -1 dag, zit ik aan de antibiotica. Ondertussen ben ik al kind aan huis bij dr Coenen... om de 3 dagen plakkers verversen, nu weer om de dag wonden verschonen. Eerst die bloeding, dan de brandwond, nu die ontsteking, ik hoop het dan gehad te hebben! Alles jeuk ook verschrikkelijk! 

Linkerborst blijft er vreemd uitzien :(. Pc vind dat hij een beetje te grote prothesen gebruikt heeft. Gelukkig ben ik er wel tevreden mee. De vorm kan nog steeds goed komen zegt hij. Maar naar mijn gevoel gebeurd dat niet. Nu ja geduld hebben.... Moest het niet vanzelf gebeuren kan hij daar wel iets aan doen, maar wat dat is? Opnieuw opereren? Geen idee. Dat is ook nog niet voor nu. 

Ik zal nu al heel blij zijn als de ontsteking weg gaat en alles mooi geneest! 

Geduld is een schone deugd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 weken po - update

 

Alles was flink aan het etteren geslagen.

Normaal zou nu het meeste al toe moeten zijn, toch oppervlakkig. Ik heb nu open wonden :(. Dit is dus iets waar je niet op hoopt.

Ik ga nu sinds vorige week om de dag langst pc voor verzorging. Gisteren heeft hij de opgedroogde etterplekken losgeknipt.

 

Manlief kon gisteren ook nog eens mee. Ik was jarig en hij had een dagje verlof genomen. Hij heeft een foto kunnen nemen toen de plakkers eraf waren. Ik weet niet of ik die hier zomaar kan plaatsen want ja, er zijn natuurlijk aangenamere dingen om te zien.

 

Ik heb vandaag mijn laatste ab genomen. En het is ook de eerste dag dat de etter niet meer van onder de plakkers komt. Volgens pc maandag, was het iets aan de betere hand, maar het neemt echt wel de tijd. 

 

Ik neem sinds gisteren ook weer pijnstillers. Maar we moeten positief blijven denken :21:.

Heb geen spijt van men nieuwe boobies! Maar het zou fijn zijn dat ik nu vooruit ga ipv achteruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.