Ga naar inhoud

MadameC : 9 mei 2017 : Dr. Coenen : Sint Augustinus


Aanbevolen berichten

Oh wauw, nog maar 1 week, het gaat snel!! 

Geen idee waarom ik geen zenuwen had haha, ik was zelf ook verbaasd :D 

 

Na de operatie had ik gevraagd of hij misschien nog een bh had, aangezien er op mijn (witte) bh die ik aanhad al meteen een bloedvlek zat. Dus toen heb ik nog een zwarte gekregen en kan ik afwisselen! 

Ik ben vandaag 3 weken po en mag vanaf nu dus gewone bh's aandoen (hij raadt nog wel aan om 's nachts nog enkele weken een sportbh te dragen). Ik heb nu een Calvin Klein top aan, gewone bh's vind ik nog niet zo aangenaam momenteel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ga ook voor zero zenuwen. NOT! Lukt me nooit haha...

 

Wat een mooie foto heb je daar!!!! :wub:

 

Toevallig bikini van H&M?

(Daar hadden ze ook ongeveer zo ene. Ja.... ik kon het niet laten om toch al eens te kijken!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet lukt het je ook haha! :D 

 

Ooh bedankt!!! Inderdaad bikini van H&M! 
Zit super! Wel beetje geschrokken van de maat (42), vroeger was het 36 en amper opgevuld :21:

 

Het gaat supergoed! Heb eigenlijk geen pijn meer (ben zelfs dit weekend al naar een festival gegaan)! 
Enkel mijn tepels voelen heel heel gevoelig aan, zelfs bijna pijnlijk, maar dat is het enige dus ik mag niet klagen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziekenhuis heeft gebeld, ik moet mij aanmelden dinsdag om 8u15 - 8.30u whaaaaaaaa het is echt het is echt het is echt. Ja ik ben nog kalm hoor! :P 

Nog 4 dagen....

 

Om hoe laat heb jij je aangemeld en heb je dan nog lang moeten wachten? Wat moet/kan ik dan verwachten?

Moet je helemaal in je blootje in zo een operatieschort? 

 

Nu komt het echt dichtbij!! Joepie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MadameC:

Het ziekenhuis heeft gebeld, ik moet mij aanmelden dinsdag om 8u15 - 8.30u whaaaaaaaa het is echt het is echt het is echt. Ja ik ben nog kalm hoor! :P 

Nog 4 dagen....

 

Om hoe laat heb jij je aangemeld en heb je dan nog lang moeten wachten? Wat moet/kan ik dan verwachten?

Moet je helemaal in je blootje in zo een operatieschort? 

 

Nu komt het echt dichtbij!! Joepie!!

Oh wauw het komt echt dichtbij! 
Niet te veel stressen, alles komt wel in orde!! 
 

Ik moest me aanmelden om 13u, en eerst moest ik een formulier invullen over allergieën en dergelijke.

Iets later kwam iemand me halen en bracht me naar de kleedkamers. Je krijgt een ziekenhuiskleed, sokjes met antislip en een haarnetje haha, ziet er echt grappig uit :P Een onderbroek mag je aanhouden! Je mag een locker kiezen om al je spullen in te leggen en de sleutel afgeven (of iemand die met je mee is laten bijhouden). Dan komt iemand je halen om je een prik te geven en een dekentje, en iets later word je naar de operatiekamer gebracht! 
Ik heb nog tamelijk lang moeten wachten, want zijn vorige operatie duurde een beetje langer, ik werd rond 15u geopereerd dacht ik. Rond 16u30 werd ik weer wakker en ik ben naar huis vertrokken om 18u30! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de uitleg!

 

Misschien omdat het bij mij een lifting is en wat langer duurd, of ingewikkelder is, dat ik vroeg op de dag mag.

Ik hoop zelfs als eerste, dan moet ik niet te lang wachten....

 

Ik lees hier dikwijls dat protezen moeten zakken, heb jij daar last van gehad? Wij hebben ook andere dan de meeste hier denk ik he?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al veel gelezen van prothesen die moeten zakken, maar zelf heb ik hier nog niets van ondervonden. Mijn borsten zien er al wel natuurlijk uit! In het begin staan ze heel bol en strak, maar die spanning mindert! 
Ook merk ik bij veel vrouwen op dit forum dat hun prothesen heel hoog zitten de eerste dagen/weken (ik denk dat dit vooral is bij vrouwen die dual plane hebben), dit heb ik nooit gehad, mijn borsten stonden altijd op mooie hoogte! 

Wij hebben inderdaad ook een ander merk prothesen, ik denk dat de meeste plastische chirurgen werken met Mentor, maar ik heb geen idee wat het concrete verschil is :D 

 

En ja klopt, morgen mijn (voorlopig) laatste controle! Ik hoop dat alles in orde is, maar ik heb er vertrouwen in, ze zien er echt al mooi uit vind ik zelf -_- 

 

En heel veel succes met de operatie dinsdag!! 
Niet te veel stressen, alles komt in orde, je bent in goede handen! :):):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985
1 uur geleden zei MadameC:

Boobie-day hier.... zit in bad hier.

nog even te relaxen.

 

Stress komt met golven maar is verschietachtig ok. Wat komt is gewoon ok.

Succes vandaag xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MadameC:

Boobie-day hier.... zit in bad hier.

nog even te relaxen.

 

Stress komt met golven maar is verschietachtig ok. Wat komt is gewoon ok.

T-Day!!!!

Veel succes en plezier. Keep us posted 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toi toi toi!! Ondertussen zal je al wel gezegend zijn met je nieuwe aanwinst. Een goed herstel gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jacky1985:

Succes vandaag xx

 

11 uur geleden zei Liefbeestje:

T-Day!!!!

Veel succes en plezier. Keep us posted 

 

11 uur geleden zei Madam.K:

Succes vandaag!!! :)

 

veel plezier ook !

 

6 uur geleden zei JESSICAD:

Toi toi toi!! Ondertussen zal je al wel gezegend zijn met je nieuwe aanwinst. Een goed herstel gewenst! 

Bedankt, kei lief van jullie!!!!

Operatie duurde ongeveer 2,5u. 

Ze zijn erg gezwollen maar ik ben al erg blij met het resultaat!

begin al goed blauwe plekken te krijgen....

morgen ga ik volgens pc flink pijn hebben.

Ik ga een foto plaatsen en nog wat ijs erop indommelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben dan toch even achter de pc gekropen om foto te plaatsen :).

De pijn begint wat erger te worden, dus ik neem maar alvast een pijnstiller in!

Op naar het genezingsproces..... en dan bh-shoppen :wub:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk kan je wat slapen vannacht zodat je weer op krachten bent tegen morgen en gefeliciteerd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei JESSICAD:

Hopelijk kan je wat slapen vannacht zodat je weer op krachten bent tegen morgen en gefeliciteerd! 

Bedankt!

Heb gisteren avond nog een kleine bloeding gehad. Vanacht heel de nacht in stukjes van 15 min ofzo geslapen. Dan wakker schieten en opnieuw voor 15 min slapen.

 

Een zeteldagje hier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei MadameC:

Bedankt!

Heb gisteren avond nog een kleine bloeding gehad. Vanacht heel de nacht in stukjes van 15 min ofzo geslapen. Dan wakker schieten en opnieuw voor 15 min slapen.

 

Een zeteldagje hier!!!

Hang maar lekker door dan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.