Valerie88 Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Hallo iedereen! Ik heb al veel gelezen op dit forum en ook op .nl, en ik denk dat het eens tijd wordt om me voor te stellen nu mijn BV dichterbij komt! Ik ben Valerie, 20 jaar, Belgische, ik studeer nog. Ik heb een schat van een vriend. Ik ben graag bezig met creatieve dingen (tekenen, theater, muziek). Dat ben ik in een notendop :-) Al sinds ik 14 ben voel ik me erg onzeker over mijn borsten (70AA). Ik draag altijd opgevulde beha's en dat geeft me wat meer zelfvertrouwen, maar het is toch ook niet alles he. Vooral tijdens de zomer is het verschrikkelijk als ik een bikini aan moet... Maar binnenkort komt daar verandering in! Op 4 mei word ik al geopereerd! Als je meer wil lezen over mijn BV kan je mijn operatieverslag bekijken op dit forum. Groetjes, Valerie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie88 Posted April 26, 2009 Author Share Posted April 26, 2009 Hallo iedereen! Ik heb me jarenlang slecht gevoeld over mijn borsten (70AA) en ik heb enkele weken geleden eindelijk de knoop doorgehakt: ik ga een borstvergroting laten doen! Ik heb raad gevraagd aan mijn huisarts en hij raadde me Dr. De Mulder (Sint-Maartenziekenhuis Duffel) aan. Omdat ik mijn huisarts erg vertrouw, en omdat ik een goed gevoel had bij de chirurg, heb ik besloten om het dus bij Dr. De Mulder te laten doen. Na 2 consultaties stond het volgende vast: McGhan 410, 215cc, via borstplooi, achter de borstspier. Ik hoop op een niet al te grote B-cup uit te komen. Ik wil vooral geen grote borsten krijgen, dat zou naar mijn mening niet passen bij mijn lichaamsbouw (1m59, 48kg). Ik draag al een paar jaar opgevulde beha’s, en ik zou ongeveer dat effect willen krijgen, liefst een beetje groter. Ik ben vooral bang dat het te groot wordt, maar ik wil ook zeker niet te klein gaan want ja, ik wil ook wel waar voor m’n geld! Er zijn ook maar enkele personen die ervan weten (m’n ouders, m’n vriend en m’n twee beste vriendinnen). Ik hoop heel erg dat niemand er iets van zal merken. In mijn omgeving is men namelijk niet echt open over plastische chirurgie dus ik ben bang voor de reacties. Ik ben vooral bang dat mijn zus het zal merken, en zich dan beledigd zou voelen omdat ik haar niet in vertrouwen genomen had. Ondanks de twijfels (zal het wel mooi zijn, niet te groot, niet teveel pijn,…) en de angst voor de reacties kijk ik er heel erg naar uit. Normale borsten hebben is een droom die ik heb gehad sinds ik 14 was, en binnen een week komt die droom uit! Jullie horen nog van me! Groetjes, Valerie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmie79 Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Hallo valerie!Wat leuk dat je 4 mei geholpen wordt!Ikzelf ben 13 maart 2009 geopereerd en heb 360 cc gekregen,na 2 kindjes was er slechts 2 theezakjes van over!Alvast heel veel sterkte en succes over een paar dagen is je droom werkelijkheid!En geen zorgen over de grootte,ik dacht ook dat ze te groot zouden worden,ben 59 kilo en 1.63 lang,maar het is de beste keus ooit en je bent er zo snel aan gewend dat je eigenlijk na 6 weken weer denkt;hey zo groot zijn ze helemaal niet!Liefs kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Spannend! Voor je het weet is het 4 mei.Tis net wat Kimmie zegt, je bent er snel aan gewend.Ik heb 400 cc voor de spier gekregen en ik moet zeggen dat ze precies zo geworden zijn als ik ze hebben wou.We tellen met je af! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnn Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 Heyhey, Voor je het weet is deze week voorbij! Ik ben vandaag een week geleden geopereerd, gaat echt snel, voor je het weet heb je ze Ik ben ook niet voor al te grote gegaan, heb een week van tevoren nog gebeld om te switchen, echt heel erg, maar ben echt heel blij dat ik dat gedaan heb. Ben erg benieuwd hoe het bij jou gaat volgende week. Ik heb erg weinig last gehad, bijna geen pijn enzo.. Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Welkom!Nog even volhouden, he! Je bent al bijna aan de beurt!GreetzMols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Welkom!Wat ben je al snel aan de beurt, heb je lang moeten wachten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie88 Posted April 29, 2009 Author Share Posted April 29, 2009 Nee ik heb niet lang moeten wachten! Mijn eerste afspraak was op 14 april, en daarna nog een afspraak 2 dagen daarna. Toen werd 4 mei vastgelegd voor de operatie. Ik ben zo blij dat het al zo snel kan! Ik had verwacht dat ik nog minstens een maand zou moeten wachten...Het komt nu wel erg dichtbij, ik word elke dag zenuwachtiger :-D Maar op een prettige manier dan...hihi! Ben al wat wijdere tshirts gaan kopen (zodat het in het begin niet te erg opvalt) en een goeie sportbeha. En ook een leuk zomerjurkje dat me nu nog niet staat (wegens te plat) maar dat er prachtig zal uitzien als ik eenmaal m'n borsten heb ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Hi Valerie!Spannend!Das al heel snel!Nog een paar daagjes aftellen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lieka Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 ooooo spannend hoor nog twee dagen maandag ben je aan de buurtwil je alvast heel veel sterkte wensenen wacht je verslag af hoe het is gegaangr lieka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie88 Posted May 2, 2009 Author Share Posted May 2, 2009 Dankjewel lieka! Ik zie dat jij ook al heel snel aan de beurt bent, spannend he! Ik ga zo snel mogelijk na de operatie mijn verslag plaatsen, desnoods moet m'n vriend het maar typen haha Groetjes Valerie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smoothie Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Spannend nog 2 daagjes!! Wees er maar niet bang voor dat ze te groot worden, zoals ik vaak lees wen je er zo snel aan dat sommigen ze soms liever nog groter hadden gehad Heel veel succes alvast! Groetjes Rianne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie88 Posted May 3, 2009 Author Share Posted May 3, 2009 Morgen is het zover! Vandaag is de laatste dag met mijn mini-boobs! Ik word er zowaar nostalgisch van... Zou ik ze ooit gaan missen...? Ik geloof het niet Vandaag toch maar wat foto's maken en eens meten hoeveel ik nu eigenlijk heb/had... Pfff ik tel echt elke minuut af, ik wou dat het al zover was! Ik kan me op niets concentreren, bah en ik zou eigenlijk moeten studeren Ik denk dat ik ga blijven twijfelen tot de laatste minuut Maar da's normaal zeker? Valerie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavenli Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Heel veel succes morgen Valerie!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnn Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Succes morgen Valerie!Liefs Nnn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tipsie Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Hallo Valerie,Voor morgen veel sterkte toegewenst. Zelf heb ik afgelopen dinsdag mijn bvg gehad (240cc onder de spier) van cup a naar volle b.Laat je de komende dagen lekker verzorgen door je man of familie, dan herstel je sneller. Een dag voor mijn bvg kreeg ik ook een twijfel gevoel, ook omdat mijn man er helemaal niet achter stond.Ben blij dat ik me niet heb laten ompraten.Alleen weet ik me nog niet hoe ik mij ga opstellen als ik staks naar buiten moet treden met mijn nieuwe look.Verder wens ik je na je bvg een snel herstel.Groeten Tipsie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 hoi valerie,ik wens je morgen heel veel sterkte toe en hopelijk is dan alles naar wens.ik heb het zelfde probleem als jij ik heb ook maar een AA cup ik moet nu op 12 mei op mijn eerste consult gaan, ben echt benieuwt.groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynnbeertje Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Heyyyyy Valerie, Heeeeeel veel sterkte morgen voor je het weet is het voorbij. En heb je mooie boobies liefs van Linda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Heel veel succes morgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Valerie, weer zo'n herkenbaar verhaal, zelfde dromen als sinds, inderdaad ongeveer mijn veertiende, zelfde angsten en twijfels ook nu maar zeer zeker ook zo blij dat het nu dan eindelijk gaat gebeuren.... bij mij dan een week later dan bij jou.Heel veel succes en sterkte morgen en plezier straks met je "echte borsten"!!Liefs, suffie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lieka Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 suc6 morgen gr lieka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie88 Posted May 3, 2009 Author Share Posted May 3, 2009 Bedankt allemaal! 't Is echt fijn om via deze weg steun te krijgen Ik laat zo snel mogelijk weten hoe het geweest is... nu proberen wat slaap te krijgen, weet niet of me dat zal lukken Groetjes! Valerie xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Een beetje aan de late kant, misschien ben je nu al wel aan de beurt.......Maar toch heel veel succes vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lieka Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 hallo valerie je bent nu al geholpen en hoop dat je dik tevreden bent met je nieuwe boobsen nu herstellen laat je maar lekker in de watten leggenwacht met smart je verslag af gr lieka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie88 Posted May 5, 2009 Author Share Posted May 5, 2009 Hej hej hej! Ik heb m'n boobs!!! Whaw die zijn groot zeg Het is allemaal goed verlopen, heb nu wel veel spierpijn (ze zijn achter de spier geplaatst, dus das wel normaal) maar ben niet zo ziek geweest van de narcose. Nu voel ik me wel nogal misselijk (heb net gegeten, misschien beetje teveel) dus ik kruip maar weer snel in bed. Straks moet ik terug naar het ziekenhuis om de drains eruit te laten nemen. Vanavond post ik wel een uitgebreid verslag. Groetjes! Valerie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts