Valerie88 Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Hallo iedereen! Ik heb al veel gelezen op dit forum en ook op .nl, en ik denk dat het eens tijd wordt om me voor te stellen nu mijn BV dichterbij komt! Ik ben Valerie, 20 jaar, Belgische, ik studeer nog. Ik heb een schat van een vriend. Ik ben graag bezig met creatieve dingen (tekenen, theater, muziek). Dat ben ik in een notendop :-) Al sinds ik 14 ben voel ik me erg onzeker over mijn borsten (70AA). Ik draag altijd opgevulde beha's en dat geeft me wat meer zelfvertrouwen, maar het is toch ook niet alles he. Vooral tijdens de zomer is het verschrikkelijk als ik een bikini aan moet... Maar binnenkort komt daar verandering in! Op 4 mei word ik al geopereerd! Als je meer wil lezen over mijn BV kan je mijn operatieverslag bekijken op dit forum. Groetjes, Valerie Link to comment Share on other sites More sharing options...