Ga naar inhoud

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Rocker:

@gastmama Ik heb teveel sportbh's haha. 
Degene waar ze echt geen kant op kunnen is van shock absorber, https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames-lingerie/dames-sportondergoed/shock-absorber-sportbh/C21_1A3_A31_898934/

Maar ik heb er ook een van under armour en goedkopere zwaardere van de h&m waar ze ook goed in zitten maar toch iets minder stevig haha. 

 

@best_boobie Ik heb iets raars, elke keer als iemand een link of foto plaatst in een topic staat er bij mij een oranje balk met "Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken." maar ik ben ingelogd.... 

Ja.. is een bekend probleem.. De achtergrond is aan vervanging toe.. Er is er 1 in de maak, zover ik begrepen heb van admin, dus het is even behelpen. 
Je kunt altijd naar beneden scrollen tot HELEMAAL beneden, en dan klikken op 'thema'
Dan het andere thema uitkiezen (ja ik weet dat die saai en blauw is :P ) maar deze werkt wel beter op het moment.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei best_boobie:

Ja.. is een bekend probleem.. De achtergrond is aan vervanging toe.. Er is er 1 in de maak, zover ik begrepen heb van admin, dus het is even behelpen. 
Je kunt altijd naar beneden scrollen tot HELEMAAL beneden, en dan klikken op 'thema'
Dan het andere thema uitkiezen (ja ik weet dat die saai en blauw is :P ) maar deze werkt wel beter op het moment.

xx

Ok ik heb van thema veranderd en nou is het oranje blauw:45: zie ik nog niet welke bh je bedoeld...:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is weer eens tijd voor een update!

 

Ik probeer zo regelmatig mogelijk een update te plaatsen zodat andere vrouwen kunnen profiteren van mijn ervaringen dus hier komt tie weer!

 

Afgelopen week weer veel gewerkt. Ik merk dat het steeds moeilijker wordt om me aan de spelregels te houden. Ik voel me goed en vergeet daardoor soms dat ik zo min mogelijk moet tillen. En dan vervloek ik mezelf maar even... 

over het algemeen voel ik mijn dames ook niet echt meer. Soms nog wat steekjes en soms rond de tepel dat het nog wat brand maar dan vooral sávonds. Pijnstillers slik ik al heel lang niet meer. Sávonds ben ik ook minder snel moe en blijf dus wat langer beneden op de bank zitten.

De dames beginnen ook steeds zachter te worden al zijn ze als ik klaar ben met werken, koken en eten nog wat harder. 

De littekens zien er ook mooi uit al is de rechter wat donkerder van kleur. Over 3 weken ongeveer mag ik terug naar dr Nio en dan vraag ik wat dat is. ik maak me geen zorgen erover, maar vraag me wel af wat dat kan zijn. Ze zijn ook helemaal  dicht. :tatice_04: Daarom ben ik begonnen met litteken creme. Mijn borsten smeer ik ook dagelijks in met nivea body creme.

Slapen doe ik nu helemaal op mijn zij!!!! wat een heerlijkheid... al word ik wel af en toe wakker op mijn rug :19:

Nog een paar dagen en dan mag ik weer gaan sporten!!! OMG daar kijk ik enorm naar uit!!! Ik heb ook al een sport bh gekocht. De shock absorber ultimate run. Die zit echt heerlijk. En ik heb de 75 E nodig. Iets groter dan ik had verwacht eerlijk gezegt. Maar mij hoor je niet klagen hoor. Ik vind ze echt enorm mooi! :33:  In deze sport bh hopsen ze ook echt niet heen en weer :1bouncingboobs: Dus springen kan straks weer. Ik denk dat ik die bh ook aan ga trekken als ik ga carnavallen! Dan zitten ze lekker stevig en veilig :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tijd voor een update!!!

 

De afgelopen week ging heel goed! weinig last van mijn borsten gehad. Op de zij liggen gaat de ene nacht wel goed en de andere nacht niet zo goed. Dan ga ik gewoon weer op mijn rug liggen. geen probleem. Mijn littekens zien er nog steeds heel netjes uit en ik smeer nu elke dag 2 keer de litteken creme. Zaterdag heb ik de hele dag een gewone beugel bh aan gehad. dat voelde prima aan. Al heb ik door de drukte van de vrijdag en de zaterdag op zondag mijn hema sport bh aan gehouden. even nog iets meer steun. Bij de uitroeping van de prinses heb ik de shock absorber aan gehad zodat de dames zeker genoeg steun zouden hebben. 

over een kleine 2 weken heb ik weer controle bij dr Nio . ik ben benieuwd wat hij ervan vind. Volgens mij zijn ze redelijk gelijk gezakt. Van mij hoeven ze ook echt niet lager te komen! 

Vanavond ga ik in de sportschool weer op de fiets en de loopband. Hopelijk weer snel een beetje conditie erbij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe!!!! :tatice_04: een half uur op de fiets in de sportschool. Ik voelde me prima! Maar ben na een half uur gestopt omdat ik bang was de grens op te zoeken. Gewoon even kijken hoe ik me morgen voel en dan langzaam opbouwen :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een nacht....:79: rond 2 uur werd ik wakker van een hele scherpe pijn net onder mijn rechter schouderblad. Alsof er een mes in gestoken werd! Ik kreeg gewoon geen adem meer en werd zo misselijk dat ik moest overgeven :20: ik had het gevoel dat het een spier was die verkrampt was dus een haf uur op mijn knieeen boobies ondersteunend voorover in de hete douche gelegen... darna een kruik warm gemaakt en daar met mijn schouderblad op gaan liggen.... uiteindelijk rond 4 uur half vijf toch in slaap gevallen.... nu ben ik doodmoe maar gelukkig geen pijn meer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei gastmama:

Wat een nacht....:79: rond 2 uur werd ik wakker van een hele scherpe pijn net onder mijn rechter schouderblad. Alsof er een mes in gestoken werd! Ik kreeg gewoon geen adem meer en werd zo misselijk dat ik moest overgeven :20: ik had het gevoel dat het een spier was die verkrampt was dus een haf uur op mijn knieeen boobies ondersteunend voorover in de hete douche gelegen... darna een kruik warm gemaakt en daar met mijn schouderblad op gaan liggen.... uiteindelijk rond 4 uur half vijf toch in slaap gevallen.... nu ben ik doodmoe maar gelukkig geen pijn meer....

Wow! Wat is dat? Zo dat bij het normale verzet van de spieren horen? Veel sterkte @gastmama. Of zou het van het sporten zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei gastmama:

Wat een nacht....:79: rond 2 uur werd ik wakker van een hele scherpe pijn net onder mijn rechter schouderblad. Alsof er een mes in gestoken werd! Ik kreeg gewoon geen adem meer en werd zo misselijk dat ik moest overgeven :20: ik had het gevoel dat het een spier was die verkrampt was dus een haf uur op mijn knieeen boobies ondersteunend voorover in de hete douche gelegen... darna een kruik warm gemaakt en daar met mijn schouderblad op gaan liggen.... uiteindelijk rond 4 uur half vijf toch in slaap gevallen.... nu ben ik doodmoe maar gelukkig geen pijn meer....

Ja, misschien toch iets over je grens gegaan met sporten? Doe maar rustig aan. Sporten kan altijd nog.... herstellen van deze operatie doe je maar één keer!

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal!!!

 

Afgelopen vrijdag had ik mijn laatste controle bij Dr Nio! Het zag er allemaal heel goed uit! Hij was zeer tevreden en ik ook. Ik mag bh-loos gaan slapen zei hij, ook weer padded bh's dragen. Push-up is uit den boze ( wil ik ook helemaal niet!) Sauna mag weer!!!!!! in bad mag weer, maar wel maar een half uurtje! zwemmen, buikslapen en krachttraining mag pas over 4 weken...

Mijn spier begon al langzaam te ontspannen zei hij dus ik mocht gewoon bh's gaan kopen. Ze zouden niet echt meer veranderen. Dus shoppingtime!!!!!!! 

Echter bhloos slapen heb ik geprobeerd, maar stiekum midden in de nacht toch mijn vertrouwde hema weer aan gedaan hoor! Het voelde gewoon heel onwennig aan waardoor ik niet goed in slaap kwam!

@Jaydee en @Doe ik het of niet? ik heb het nagevraagd en ik zat de krampachtig rechtop omdat ik niet naar voren durfde te leunen op het stuur van de fiets. Daardoor heb ik die spier de schrik van zijn leven gegeven! Ik heb me rustig gehouden en ga vanavond voor het eerst weer sporten, maar dan lekker op de loopband en niet op de fiets :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama, fijn dat alles goed was. Ik moet aanstaande donderdag terug naar Nio. Ben benieuwd wat hij van mijn bubbeltje gaat zeggen. 

 

Oké, rustig aan dan maar op de fiets hè? 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jaydee:

@gastmama, fijn dat alles goed was. Ik moet aanstaande donderdag terug naar Nio. Ben benieuwd wat hij van mijn bubbeltje gaat zeggen. 

 

Oké, rustig aan dan maar op de fiets hè? 

 

Xx Jaydee 

Ik blijf lekker weg bij de fiets :45: ik pak de loopband wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei gastmama:

Hoe gaat het bij jullie trouwens? Hoe is het afgelopen met je kleinzoon? hij moest toch weer naar het ziekenhuis?

Ja, hij had weer een astma-aanval, dus is weer opgenomen geweest. Heeft nu een nieuwe puffer erbij gekregen en moet over een maand weer terug naar de kinderarts. Hopelijk helpen de nieuwe medicijnen. 

Bedankt dat je ernaar vraagt. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik heb een klein probleempje...

 

Het is een probleempje wat misschien vaker voorkomt na een bv...

 

Ok here it go's....

 

Ik vind het te leuk om lingerie te kopen, maar ook leuke topjes en jurken enzo!

Dit vond ik nooit leuk!!!!

ik vond vroeger altijd dat vrouwen die vaak kleding kochten, zich netjes aankleden, haren in model, make up op voor ze de deur uit gingen echte tutjes... Sorry voor degene die dat wel doen...:69:

Ik snap nu dat je het doet, dat je dat leuk vind! Ik vond het nooit leuk, met feestjes ja maar gewoon door de week... nee veel teveel moeite... 

Mooie lingerie aan? waarom zou ik?! comfort is belangrijker! 

Maar sinds ik mijn bv heb gehad en weer lingerie aan mag wil ik alleen maar setjes aan! wil ik leuke jurken aan en mooie topjes die laten zien wat ik heb!

Bonprix is helemaal gelukkig met mij :45:

Make up, nee dat is alleen in de weekenden en met feestjes goed. Door de weeks werk ik met kinderen en begin heel vroeg met werken dus daar heb ik geen zin in, beetje bb creme en gaan met die banaan!

maar ik heb echt wat gemist vroeger... 

Lang leve zelfvertrouwen!!! :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gastmama:

 

ik vond vroeger altijd dat vrouwen die vaak kleding kochten, zich netjes aankleden, haren in model, make up op voor ze de deur uit gingen echte tutjes

Thanks a lot!!! :45:

 

Maarruh....... wat is nu eigenlijk het probleem? Want je zei dat je een probleempje had. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jaydee:

Thanks a lot!!! :45:

 

Maarruh....... wat is nu eigenlijk het probleem? Want je zei dat je een probleempje had. 

 

Xx Jaydee 

 

dat vraag ik mezelf ook af eigenlijk..... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobs2015:

 

dat vraag ik mezelf ook af eigenlijk..... :blink:

 

3 uur geleden zei Jaydee:

Thanks a lot!!! :45:

 

Maarruh....... wat is nu eigenlijk het probleem? Want je zei dat je een probleempje had. 

 

Xx Jaydee 

ja het probleem is eigenlijk man beurs en manlief :45: beide vinden mijn bestelverslaving niet zo leuk...

Al vind manlief het een minder groot probleem dan mijn beurs :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.