Ga naar inhoud

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen allemaal,

 

Ht is vandaag al de 2de volledige dag met mijn nieuwe boobies! Ik ben nog steeds enorm blij. Tuurlijk het zijn nog twee lelijke eendjes ie mooie zwanen moeten worden maar ik moet ze de kans geven om op te groeien toch? De dames zijn niet lasyig en laten me heerlijk slapen tussen 12 en 05. Dan willen ze pilletjes.. dan mag ik weer slapen tussen 5 en 8... 

Echt pijn doen ze niet vind ik. Alleen af en toe een steekje en een beetje stijfjes als ik uit bed kom.

 

Ik vind het wel nog eng om de gaasjes te verwisselen... als mijn corset open gaat en de fames hun vrijheid krijgen. Dan wil ik ook nog liggen hoor! Morgen mag ik voor het eerst douchen.... klein beetjes stressmomentje denk ik maar we zullen zien!! Ik ga nog even proberen of ik mag slapen van de dames. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gastmama:

Goedemorgen allemaal,

 

Ht is vandaag al de 2de volledige dag met mijn nieuwe boobies! Ik ben nog steeds enorm blij. Tuurlijk het zijn nog twee lelijke eendjes ie mooie zwanen moeten worden maar ik moet ze de kans geven om op te groeien toch? De dames zijn niet lasyig en laten me heerlijk slapen tussen 12 en 05. Dan willen ze pilletjes.. dan mag ik weer slapen tussen 5 en 8... 

Echt pijn doen ze niet vind ik. Alleen af en toe een steekje en een beetje stijfjes als ik uit bed kom.

 

Ik vind het wel nog eng om de gaasjes te verwisselen... als mijn corset open gaat en de fames hun vrijheid krijgen. Dan wil ik ook nog liggen hoor! Morgen mag ik voor het eerst douchen.... klein beetjes stressmomentje denk ik maar we zullen zien!! Ik ga nog even proberen of ik mag slapen van de dames. 

LEuk je update! DEnk jij nog aan de kerst tafel te kunnen zitten?

Hopelijk fijne feestdagen voor jou ondanks de ongemakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Nini28:

LEuk je update! DEnk jij nog aan de kerst tafel te kunnen zitten?

Hopelijk fijne feestdagen voor jou ondanks de ongemakken!

Ha nini, vanavond ga ik naar mijn ouders. Moeders gaat dan met de kids naar de kerk en ik blijf met de mannen thuis. Na de kerk eten we altijd worstebroodjes! Morgen een dag rust en dan dinsdag misschien gourmetten bij mijn ouders.... nou ja ik zit op de bank en laat het me brengen :45: ik voel me er tot nu toe goed genoeg voor. Maar neem wel goed mijn rust van tevoren en erna!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Even een update van dag 3...

Vanmorgen om 7 werd ik wakker met een gevoel als of mijn maag doorboord werd!:20: oef wat deed dat een pijn. uiteindelijk ging het weg toen ik een boterham at en de volgende medicatie nam. Weer heerlijk in slaap gevallen terwijl mijn naakte tuinman lekker ging sporten. Geen probleem vond ik. ik was naar het toilet geweest, lag weer heerlijk in bed en zou snel in slaap vallen wist ik. Dat gebeurde ook alleen werd ik nog geen half uur later wakker met een gigantische pijn in mijn buik!!! Ja hoor, waar ik na veel tellen, en rekenen en narekenen en natellen al bang voor was gebeurde... De vervelendste tante kwam op bezoek.. Tante betsie.... klein kreng dat ze is!:77: Normaal niet zo'n enorm probleem. Ze is de mond goed te snoeren met een hete kruik, paracetamol met ibobrufen en een kop thee. maar helaas zijn die dingen voor mij nog niet in de mogelijkheden om te maken en ik moest nog een uur wachten tot de volgende medicatieronde. ik voelde me dus ook echt zwaar ..... uiteindelijk  toch mijn redder maar gebeld en die kwam aangesnelt. van pure opluchting en ontspanning door de kruik heerlijk verder geslapen.:lazy2: ik heb de hele dag lekker rustig aan gedaan in mijn heerlijke bed. Vlak voor we naar mijn ouders gingen heeft mijn naakte tuinman mijn haren lekker gewassen want een complete douchebeurt was echt te vermoeiend dat hij. 

Bij mijn ouders heb ik tot het dessert in de lekkere kuipstoel aan tafel gezeten maar toen werd het me teveel en ben ik op de bank gaan liggen. Daar heb ik ook mijn toetje gekregen. Mijn oogjes vielen bijna dicht dus heeft manlief besloten dat we naar huis gingen en me dus lekker in bed gelegt.

momenteel heb ik wat last van hete steken in mijn linkerborst af en toe. ook als ik niks doe en gewoon lig te liggen. mijn rechter voelt af en toe alsof er iets dubbel zit. Beide voelen momenteel zwaar en hard aan. Ze borrelen ook af en toe wat een raar kriebelig gevoel is... 

Verder gaat het eigenlijk wel goed, nog wel veel moe. Maar dat heb ik altijd na een narcose. 

Morgen maken we ook weer een foto want dat was vandaag echt teveel. ze zijn netjes in hun korset blijven zitten vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

update volledige dag 4...

Vannacht werd ik voor het eerst wakker met rugpijn... Ik had de avond van tevoren de diazepam niet genomen, misschien dat het daardoor kwam... ik heb plat liggen geprobeerd, helemaal recht op.. maar niks hielp. uiteindelijk een half uurtje voor dat het eigenlijk de bedoeling was de paracetamol ingenomen en ook maar de diazepam. Na een half uur werd het nog niet minder dus heb ik mezelf heel voorzichtig met mijn borsten goed ondersteunend op een zij gelegt... oooo wat een heerlijkheid! maar na een half uurtje toch vlug weer op mijn rug maar de rugpijn was toen weg gelukkig. daarna heb ik nog heerlijk tot 8 uur geslapen.

na het ontbijtje op bed vroeg ik manlief of ik mocht douchen. Ik kan je zeggen het was zalig!!!!!! Ik heb hier veel gelezen dat ze voelde dat hun protheses eruit zouden vallen dus voor dat gevoel was ik wel bang, maar niks daarvan. Ze voelen al heel erg eigen moet ik zeggen. Het zijn gewoon mijn tieten!!!

manlief heeft ze ook voorzichtig van hun roze kleurtje ontdaan waarna ik onder de douche uit moest van hem zodat de pleisters niet los zouden laten.

Mijn corset moest ook nodig gewassen worden dus mocht ik mijn hema bh aantrekken.. Ik heb goed gegokt. De 75E zit perfect!!!

weer lekker in bed gekropen en ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna de hele dag heb geslapen...  en toch lig ik  u na een paar uurtjes gourmetten bij mijn ouders thuis weer lekker in mijn bedje. Manlief heeft voor netflix gezorgt dus ik ga zo lekker weer een filmpje uitkiezen om te kijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gastmama:

update volledige dag 4...

Vannacht werd ik voor het eerst wakker met rugpijn... Ik had de avond van tevoren de diazepam niet genomen, misschien dat het daardoor kwam... ik heb plat liggen geprobeerd, helemaal recht op.. maar niks hielp. uiteindelijk een half uurtje voor dat het eigenlijk de bedoeling was de paracetamol ingenomen en ook maar de diazepam. Na een half uur werd het nog niet minder dus heb ik mezelf heel voorzichtig met mijn borsten goed ondersteunend op een zij gelegt... oooo wat een heerlijkheid! maar na een half uurtje toch vlug weer op mijn rug maar de rugpijn was toen weg gelukkig. daarna heb ik nog heerlijk tot 8 uur geslapen.

na het ontbijtje op bed vroeg ik manlief of ik mocht douchen. Ik kan je zeggen het was zalig!!!!!! Ik heb hier veel gelezen dat ze voelde dat hun protheses eruit zouden vallen dus voor dat gevoel was ik wel bang, maar niks daarvan. Ze voelen al heel erg eigen moet ik zeggen. Het zijn gewoon mijn tieten!!!

manlief heeft ze ook voorzichtig van hun roze kleurtje ontdaan waarna ik onder de douche uit moest van hem zodat de pleisters niet los zouden laten.

Mijn corset moest ook nodig gewassen worden dus mocht ik mijn hema bh aantrekken.. Ik heb goed gegokt. De 75E zit perfect!!!

weer lekker in bed gekropen en ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna de hele dag heb geslapen...  en toch lig ik  u na een paar uurtjes gourmetten bij mijn ouders thuis weer lekker in mijn bedje. Manlief heeft voor netflix gezorgt dus ik ga zo lekker weer een filmpje uitkiezen om te kijken.

 

Veel succes nog @gastmama en bedankt voor je update. En groetjes aan je naakte tuinman die blijkbaar heel goed voor je zorgt. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

update volledige dag 5...

 

Vannacht om 12 uur de laatste medicatie ingenomen... ik zou om 5 uur weer moeten maar voelde me zo goed dat ik het zonder wilde proberen. Dat ging hartstikke goed!! wel af en toe een beetje last van mijn rug maar dan ging ik wat platter liggen of heel even op mijn zij en dan trok het weg. Zo heb ik heerlijk doogeslapen tot 11 uur...... daarna weer heerlijk gedouched en lekker beneden op de bank even tv gekeken. 

Ik was het niet bewegen aardig zat dus vroeg ik aan manlief of we een stukje konden wandelen. De wandeling duurde maar liefst 10 hele minuten :45: En dat terwijl ik 80 km gelopen heb een aantal jaren terug.... Daarna nog even lekker op de bank gezeten en toen was ik wel weer moe (rot narcose) en heeft manlief me weer lekker in bed gelegt. 

Hij zei wel na het douchen dat mijn rechter borst al een beetje gezakt is, mijn linker is nog eigenweis maar ziet er ook al heel mooi uit vond hij!!! ik kan niet ophouden met ernaar te kijken en te voelen!!! Ik vind ze wel al iets zachter worden....

Tot nu toe heb ik alleen rond 14 uur een para genomen omdat het toen een beetje begon te irriteren, nog niet echt pijn maar dat wilde ik voor zijn...

 

Al met al gaat het supergoed vind ik!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laptop weer kunnen pikken dus hier weer een update over hoe het gaat..

 

De afgelopen dagen ging het eigenlijk heel goed! Mijn borsten borrelen nogsteeds en ook voel ik nog vocht op mijn borstbeen. Als mijn borstspier beweegt voel ik ook de prothese bewegen. Eeen beetje een raar gevoel moet ik zeggen. Zodra ik het voel stop ik de beweging omdat ik bang ben iets verkeerds te doen. 

Verder mag ik nog steeeds zeer weinig van manlief :45: Zodra ik ook maar gaap word ik naar bed gekeken. En ga ik niet zorgt hij wel zeer zachthandig dat ik weer op bed ga liggen.

Niet dat ik slaap, maar ik rust.... Ik vind het heel lief en waardeer het enorm, maar voel me af en toe ook useless.... Ik mag me nergens mee bemoeien en manlief regeld alles... ze hebben me nergens voor nodig... ach ergens is het ook fijn om te weten dat ze niet in zeven sloten tegenlijk lopen zonder mij. maar het is ook fijn om nodig te zijn  :blush:

Kerst en oud op nieuw waren druk en daar ben ik nu ook van aan het bijkomen. Mijn rechterborst is ook al netjes aan het zakken. Die geef ook de minste last. De linker is koppig en heeft de meeste steekjes en pijntjes. Bij beide borsten jeukt het enorm!!! Ook op de overgang van borst/prothese is het ook gevoelig. Manlief mag nieteens naar mijn tepels kijken want dan krijgt hij een boze blik. man wat zijn die dingen gevoelig!!! maar ik heb niet te klagen hoor. het gaat eigenlijk heel erg goed. Alleen zie ik me nu echt over twee weken nog niet werken, maar we zullen wel zien. 

De 9de januari mag ik op controle bij Dr Nio. Dan kan ik eindelijk de littekens zien.  Daar ben ik nu wel heel erg benieuwd naar.... 

Is er trouwens nog iemand die enorm veel honger heeft???? Ik lijk verdikkeme wel zwanger! en niet alleen door die opgezwollen buik :45: Ik heb constant honger!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama ik ben vandaag 5 dagen po maar ik heb ook ontzettend honger zeg de hele dag. Kan de hele dag eten :45: en die tepels.. als ik ze aanraak voel ik ze een half uur later nog:ph34r: die naakte tuinman zorgt goed voor je :D Die van mij kwam de dag na de operatie met een bos bloemen en een tas vol met protein kwarkjes, want hey ik heb veel eiwit nodig om goed te herstellen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Aloysa:

@gastmama ik ben vandaag 5 dagen po maar ik heb ook ontzettend honger zeg de hele dag. Kan de hele dag eten :45: en die tepels.. als ik ze aanraak voel ik ze een half uur later nog:ph34r: die naakte tuinman zorgt goed voor je :D Die van mij kwam de dag na de operatie met een bos bloemen en een tas vol met protein kwarkjes, want hey ik heb veel eiwit nodig om goed te herstellen :P 

Ja ik eet ook veel eiwitten momenteel, erg goed voor het herstel en lekker!!!! gelukkig ben ik toch (ondanks het eten van de laatste dagen) 2 kg afgevallen. Ik was doorgeschoten naar de 70 kg!!! :20: gelukkig zit ik nu weer op de 67 ongeveer... Ik doe trouwens niks om af te vallen hoor! Ik eet gewoon lekker en let nergens op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een echt luie dag gehad! Helemaal niks gedaan behalve wat administratie voor de kerstballenclub. Nu lekker op de bank naar Bones aan het kijken. vanmiddag ook nog een dutje gedaan, maar nogsteeds geen pijnstilling meer gehad. 

Begin hem nu wel te knijpen omdat ik over 2 weken alweer kinderen zal moeten dragen. Ik heb wel maatregelen getroffen zodat het zo min mogelijk is maar heb nog geen zin om het te gaan doen. ach ik moet niet miepen, ik heb nog twee weken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Auks:

Hoi @gastmama

 

Ik heb net je heerlijke verslagen gelezen. Wat kun jij onwijs leuk schrijven hierover!! Super!! 

 

x Auks 

Dank je wel! Ik probeer zoveel mogelijk details te beschrijven zodat anderen er wat aan hebben. Daar is deze site ook voor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei gastmama:

Dank je wel! Ik probeer zoveel mogelijk details te beschrijven zodat anderen er wat aan hebben. Daar is deze site ook voor....

Zeker weten!! 

Je omschrijft het super, en op een grappige manier. Heb al een aantal keer gelachen tijdens t lezen. *jezushouding* en natuurlijk *naaktetuinman* :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Auks:

Zeker weten!! 

Je omschrijft het super, en op een grappige manier. Heb al een aantal keer gelachen tijdens t lezen. *jezushouding* en natuurlijk *naaktetuinman* :4:

:45: daar lijkt die houding ook op! Recht op je rug met je armen gespreidt.... en die naakte tuinman komt vanuit de kerstballenclub.. maar hij is gewoon mijn liefhebbende mannetje. Die af en toe overbezorgt is B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45::45: ik ga t meemaken 2 februari. Zal waarschijnlijk wel in de lach schieten daar als ik dezelfde houding aan moet nemen. 

 

Zo hoort t ook! En daarbij komt... overbezorgde mannen zijn soms echt onwijs schattig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Auks:

:45::45: ik ga t meemaken 2 februari. Zal waarschijnlijk wel in de lach schieten daar als ik dezelfde houding aan moet nemen. 

 

Zo hoort t ook! En daarbij komt... overbezorgde mannen zijn soms echt onwijs schattig.

Nou, als je vragen hebt stel je ze maar hoor! 2 februari... spannend. Dat komt ook heel snel dichterbij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer even een update van mij...

 

Het gaat eigenlijk best goed! smiddags geen slaapje meer maar savond wel heeeeeeel vroeg in bed duiken :45: 

Mijn tepels zijn wel killing gevoelig moet ik zeggen! manlief mag er absoluut niet aankomen en onder de douche ga ik er super voorzichtig overheen met wassen. De onderkant van de borsten is eigenlijk moeilijk te beschrijven vind ik...  een beetje doof, maar ook supergevoelig tegelijk.... Die doofheid en gevoeligheid worden minder als mijn dames even vrije speeltijd hebben. Aaaahhh wat is het heerlijk om dat compressievest even los te hebben! vooral dat schuren over mijn tepels en het strakke zijn erg vervelend. ik zie ook de randen op mijn huid staan als het even los gaat. bij mijn onderste ribben is het heel gevoelig en daar drukt de band juist op.  Soms voel ik flinke steken door mijn dames heen gaan en ik heb al sinds enkel dagen koude rillingen die op mijn rug beginnen en dan door de dames heen trekken... niet pijnlijk maar wel vervelend. Ze zijn er voornamelijk tegen de avond en smorgens als ik wakker word. 

al met al kan ik echt niet klagen! Dinsdag heb ik de eerste controle bij Dr Nio. Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen... Ik ben in iedergeval heel erg blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gastmama:

weer even een update van mij...

 

Het gaat eigenlijk best goed! smiddags geen slaapje meer maar savond wel heeeeeeel vroeg in bed duiken :45: 

Mijn tepels zijn wel killing gevoelig moet ik zeggen! manlief mag er absoluut niet aankomen en onder de douche ga ik er super voorzichtig overheen met wassen. De onderkant van de borsten is eigenlijk moeilijk te beschrijven vind ik...  een beetje doof, maar ook supergevoelig tegelijk.... Die doofheid en gevoeligheid worden minder als mijn dames even vrije speeltijd hebben. Aaaahhh wat is het heerlijk om dat compressievest even los te hebben! vooral dat schuren over mijn tepels en het strakke zijn erg vervelend. ik zie ook de randen op mijn huid staan als het even los gaat. bij mijn onderste ribben is het heel gevoelig en daar drukt de band juist op.  Soms voel ik flinke steken door mijn dames heen gaan en ik heb al sinds enkel dagen koude rillingen die op mijn rug beginnen en dan door de dames heen trekken... niet pijnlijk maar wel vervelend. Ze zijn er voornamelijk tegen de avond en smorgens als ik wakker word. 

al met al kan ik echt niet klagen! Dinsdag heb ik de eerste controle bij Dr Nio. Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen... Ik ben in iedergeval heel erg blij!

Heel herkenbaar dat; ik weet niet of het gebolig,  is gevoel .... Echt kut

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een beetje meer pijn gehad. Vooral onder mijn borst, bij de ribben. En tussen mijn borsten ook. Veel koude rillingen, en koud gehad. Nadat ik bij de kachel ben gaan zitten ging dat iets beter. Vannacht ook slecht gelapen, misschien komt het daardoor. 

Verder gaat het best goed. Mijn rechter tepel is gelukkig alleen nog maar gevoelig en niet meer hypergevoelig zoals de linker! :tatice_04:

over het algemeen ben ik ook minder moe, wat wel goed is! Morgen begint gedeeltelijk het gewone leven weer want dan gaan de kids naar school. Manlief is nog 1 dag thuis dus dat scheelt nog even. Ik vind het een beetje spannend om weer alleen te zijn de hele dag.... Het zal uiteindelijk vast meevallen hoor, maar ik merk dat ik best nog op manlief leun omdat ik van hem eerst helemaal niks mocht...

Dinsdag is de eerste controle bij dr Nio... ik hoop zo enorm erg dat ik het compressievest niet meer aan hoef!!!!!! Ik kan hem wel door het raam gooien! Wat doet die onderste band pijn momenteel zeg.... ik zou bijna een paracetamol slikken voor die pijn! Nog 2 dagen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.