Ga naar inhoud

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Esther19:

He gastenmama volgens mij lag ik naast jou na de operatie en hebben wij mekaar lekker bewonderd. Hoe gaat het met je? Xx

He esther!! Ja gaat goed! Wel nog moeten spugen maar ik voel voor de rest perfect!!! 

Dat was leuk he! Volgens mij luisterde de zusters vol verbazing naar ons :45:

Wel fijn dat ze het gordijn aan de kant deden! Dat kletst een stuk makkelijker!

 

O als je het leuk vind vraag dan asn @Jaydee of je lid kan worden van de kerstballenclub. Super gezellig ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn Verslagje!!!

 

Mijn boobie ervaring begint eigenlijk al op donderdag. Na tot 17:45 gewerkt te hebben, heb ik alles verder ingepakt en klaar gemaakt. Manlief bracht ondertussen de meiden naar mijn lieve ouders waar ze 2 nachtjes zullen logeren. Rond 18:30 eindelijk vertrekken richting Rotterdam!!!

Aangezien we nog niet gegeten hadden en we er wel een leuke avond van wilde maken zijn we heerlijk gaan dineren bij: van de valk dordrecht.

Als voorgerecht een heerlijke salade met geitenkaas in filodeeg en als hoofdgerecht een trio van sate!!! Wat was dat lekker meiden!!!!

Daarna zijn we naar het bastionhotel gereden vlakbij het park medisch centrum. Lekker naar bed gegaan rond 23 uur.

Na een beetje een onrustige nacht rond 7 uur fit wakker geworden, maar wel lekker blijven liggen en nog ff kletsen met mijn besties en natuurlijk de lieve dames van BF

Rond half negen heerlijk ontspannen en lang gedouched waarna we vertrokken naar het PMC. Daar kwamen we rond 10 uur aan en ik mocht meteen naar boven. Boven werd ik opgevangen door een enorm aardige zuster. Ze legde ons alles heel goed uit en ik kon mijn vragen stellen.

Daarna begon het wachten, lekker kletsen op BF en een beetje tv kijken. Ipv 11:30 werd ik al om 11:15 opgehaald om in mijn mooie jurkje naar de verkoever kamer te lopen. Daar op bed gaan liggen en de lieve zusters legde een lekker warme deken op me. Al kletsende over BF, Onze komende vakantie en mijn angste voor prikken heeft ze het infuus geprikt. Toen kwam nio zijn meesterwerkje tekenen! Heel seriues was hij en geconcentreerd. Echt heel fijn. Niet lang daarna werd ik al opgehaald voor de operatiekamer. Al rijdende bedankt ik de verpleegsters alvast waarop mijn duwer zei: ze hebben toch nog niks gedaan? Dat komt straks pas. Waarop ik zei dat ze me op mijn gemak hebben gesteld en fijn het infuus hebben geprikt. De verplaagster zei toen: ja hoor je moet ons niet onderschatten!!!

Toen kwam ik op de tafel te liggen in de Jezushouding. Na de gebruikelijke check van geboortedatum, waarvoor was ik daar, aantal cc’s enz kreeg ik een kapje op en vroeg de anestesist naar mijn droom. Die vertelde ik snel omdat ik mezelf al weg voelde glijden……

En toen werd ik wakker! Ik keek meteen naar beneden en riep: ik heb ze!!! O wat zijn ze mooi!! En ik begon te huilen. Naast me hoorde ik een dame al kletsen. Dat was esther19! De zusters hebben toen de gordijnen maar aan de kant gedaan op onze vraag want we wilde elkaar boobies graag bewonderen! Ze stonden gewoon verbaast van hoe helder wij aan het kletsen waren met elkaar! Ik vertelde haar van BF en zei dat ze zich maar moest aanmelden omdat we dan lekker vverder konden kletsen. We waren allebei enorm helder en wakker en mochten dus snel naar de kamer terug.

 

Aangezien ik sneller was dan verwacht wilde ze mijn man gaan bellen waarop de deur openging en manlief binnen kwam lopen. Dit was 13:30.  Ik kreeg van hem meteen een kadootje!!! Een berenbeeld wat 2 meloenen voor de borstkast vashoudt!!! Foto zal volgen…

De lieve zuster kwam snel twee beschuiten brengen en een kop thee…. Maar die viel niet goed!!! Als snel moest manlief het bekkentje pakken en kwam alles eruit. Ik ben daarna lekker gaan dommelen en manlief is de medicijnen gaan halen. Rond 16 uur wilde ik het weer proberen en kwam de zuster met bouillon en een zetpil 1000 mg paracetamol zodat er geen kans was dat ik de pijnstiller eruit zou gooien.  Helaas zijn de paar slokjes bouillon en na de toiletgang ook uitgekomen. De misselijkheid was ook niet constant. Hij kwam opzetten, spugen en weer weg. We hebben nadat ik wat gekregen had voor de misselijkheid ook besloten lekker naar huis te gaan. Manlief ging de auto halen terwijl de lieve zuster het infuus verwijderde en me met de rolstoel naar beneden gebracht. Daar had mijn man ook de controleafspraak gemaakt voor 9 januari 17:00.

Daarna hebben ze met zijn tweetjes me in de auto geparkeerd met mijn dekentje en kussentje, de emmer tussen mijn benen en een bekkentje op schoot. We hebben geen files onderweg gehad en ik heb lekker liggen doezelen. Thuis aangekomen heeft manlief me heerlijk op bed gelegt waarna hij de strijkplank naast me heeft gezet waar het water op staat, de laptop en de krentenbolletjes. Momenteel heb ik al drie mini krentenbollen op en een glas water en voel me prima.

Ik heb alleen maar spierpijn moet ik zeggen en nog nieteens zo erg als toen ik met mijn personal trainer trainde!!!

Best_boobie heeft me al een med schema gegeven waar ik me ook echt aan ga houden. De alarmen staan in mijn wekker!!!

Nu lig ik dus heerlijk in bed tv te kijken. Ik ben enorm blij met hoe ze er al uit zien als vond manlief ze aan de grote kant, maarja zwelling he, en hij moet wennen dat toos boobloos boobies heeft !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag @gastmama. Fijn voor je dat het erop zit. Hoef jij pas 9 januari terug voor controle? 

Nu lekker uitrusten en genieten van je boobs. Hoeveel cc is er nu uiteindelijk in gegaan? 

Ik wens je een fijn herstel. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen tijdschema meegekregen van de pc? Ik wel.  En de mijne zijn nu ook zo gezwollen. Net als na de bevalling dat je stuwing hebt vind ik het. Nou een goede nacht buuf 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Esther19:

Heb vanmiddag al verzoekje blijkbaar bij haar ingediend. Dus nu wachten tot ze me toe laat

Ga ik nu gelijk doen:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

Leuk verslag @gastmama. Fijn voor je dat het erop zit. Hoef jij pas 9 januari terug voor controle? 

Nu lekker uitrusten en genieten van je boobs. Hoeveel cc is er nu uiteindelijk in gegaan? 

Ik wens je een fijn herstel. 

 

Xx Jaydee 

Ik heb vanmiddag verzoekje gedaan voor de kerstballen. Maar nog niet goedgekeurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Esther19:

Heb je geen tijdschema meegekregen van de pc? Ik wel.  En de mijne zijn nu ook zo gezwollen. Net als na de bevalling dat je stuwing hebt vind ik het. Nou een goede nacht buuf 

he buuf!! ja dat heb ik ook, maar het schema van @best_boobie verdeelt alles beter over de dag zodat de med spiegel hogel blijft in je bloed. Als je wilt stuur je haar een prive bericht met de medicijnen, hoevaak per dag en hoeveel mg en dan kan zij een fijn schema maken voor je. Ik wacht nog ff tot half elf voor mijn paracetamol en dan ga ik ook maffen.

 

Weltrusen buuf en als je wakker word vannacht dan stuur maar gewoon een berichtje, misschien ben ik dan ook wakker! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jaydee:

Leuk verslag @gastmama. Fijn voor je dat het erop zit. Hoef jij pas 9 januari terug voor controle? 

Nu lekker uitrusten en genieten van je boobs. Hoeveel cc is er nu uiteindelijk in gegaan? 

Ik wens je een fijn herstel. 

 

Xx Jaydee 

Er is in elke borst 370 cc gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei gastmama:

Vannacht een beetje onrustig geslapen maar ik ben niet moe moet ik zeggen...

Over drie uurtjes mag ik me melden en over 4.5 uurtjes ben ik aan de beurt. Ik voel me enirm rustig moet ik zeggen.  Natuurlijk heb ik wel een gezonde spanning gevoel maar geen hyperventilatie spanning. Hubbie ligt nog naast me te slapen terwijl ik twijfel tussen blijven liggen of al gaan douchen....

O en dat iedereen het even weet.... IK HEB HONGER!!!!!!

 

Hoi @gastmama    Hoe is het gegaan ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gastmama:

Mijn Verslagje!!!

 

Mijn boobie ervaring begint eigenlijk al op donderdag. Na tot 17:45 gewerkt te hebben, heb ik alles verder ingepakt en klaar gemaakt. Manlief bracht ondertussen de meiden naar mijn lieve ouders waar ze 2 nachtjes zullen logeren. Rond 18:30 eindelijk vertrekken richting Rotterdam!!!

Aangezien we nog niet gegeten hadden en we er wel een leuke avond van wilde maken zijn we heerlijk gaan dineren bij: van de valk dordrecht.

Als voorgerecht een heerlijke salade met geitenkaas in filodeeg en als hoofdgerecht een trio van sate!!! Wat was dat lekker meiden!!!!

Daarna zijn we naar het bastionhotel gereden vlakbij het park medisch centrum. Lekker naar bed gegaan rond 23 uur.

Na een beetje een onrustige nacht rond 7 uur fit wakker geworden, maar wel lekker blijven liggen en nog ff kletsen met mijn besties en natuurlijk de lieve dames van BF

Rond half negen heerlijk ontspannen en lang gedouched waarna we vertrokken naar het PMC. Daar kwamen we rond 10 uur aan en ik mocht meteen naar boven. Boven werd ik opgevangen door een enorm aardige zuster. Ze legde ons alles heel goed uit en ik kon mijn vragen stellen.

Daarna begon het wachten, lekker kletsen op BF en een beetje tv kijken. Ipv 11:30 werd ik al om 11:15 opgehaald om in mijn mooie jurkje naar de verkoever kamer te lopen. Daar op bed gaan liggen en de lieve zusters legde een lekker warme deken op me. Al kletsende over BF, Onze komende vakantie en mijn angste voor prikken heeft ze het infuus geprikt. Toen kwam nio zijn meesterwerkje tekenen! Heel seriues was hij en geconcentreerd. Echt heel fijn. Niet lang daarna werd ik al opgehaald voor de operatiekamer. Al rijdende bedankt ik de verpleegsters alvast waarop mijn duwer zei: ze hebben toch nog niks gedaan? Dat komt straks pas. Waarop ik zei dat ze me op mijn gemak hebben gesteld en fijn het infuus hebben geprikt. De verplaagster zei toen: ja hoor je moet ons niet onderschatten!!!

Toen kwam ik op de tafel te liggen in de Jezushouding. Na de gebruikelijke check van geboortedatum, waarvoor was ik daar, aantal cc’s enz kreeg ik een kapje op en vroeg de anestesist naar mijn droom. Die vertelde ik snel omdat ik mezelf al weg voelde glijden……

En toen werd ik wakker! Ik keek meteen naar beneden en riep: ik heb ze!!! O wat zijn ze mooi!! En ik begon te huilen. Naast me hoorde ik een dame al kletsen. Dat was esther19! De zusters hebben toen de gordijnen maar aan de kant gedaan op onze vraag want we wilde elkaar boobies graag bewonderen! Ze stonden gewoon verbaast van hoe helder wij aan het kletsen waren met elkaar! Ik vertelde haar van BF en zei dat ze zich maar moest aanmelden omdat we dan lekker vverder konden kletsen. We waren allebei enorm helder en wakker en mochten dus snel naar de kamer terug.

 

Aangezien ik sneller was dan verwacht wilde ze mijn man gaan bellen waarop de deur openging en manlief binnen kwam lopen. Dit was 13:30.  Ik kreeg van hem meteen een kadootje!!! Een berenbeeld wat 2 meloenen voor de borstkast vashoudt!!! Foto zal volgen…

De lieve zuster kwam snel twee beschuiten brengen en een kop thee…. Maar die viel niet goed!!! Als snel moest manlief het bekkentje pakken en kwam alles eruit. Ik ben daarna lekker gaan dommelen en manlief is de medicijnen gaan halen. Rond 16 uur wilde ik het weer proberen en kwam de zuster met bouillon en een zetpil 1000 mg paracetamol zodat er geen kans was dat ik de pijnstiller eruit zou gooien.  Helaas zijn de paar slokjes bouillon en na de toiletgang ook uitgekomen. De misselijkheid was ook niet constant. Hij kwam opzetten, spugen en weer weg. We hebben nadat ik wat gekregen had voor de misselijkheid ook besloten lekker naar huis te gaan. Manlief ging de auto halen terwijl de lieve zuster het infuus verwijderde en me met de rolstoel naar beneden gebracht. Daar had mijn man ook de controleafspraak gemaakt voor 9 januari 17:00.

Daarna hebben ze met zijn tweetjes me in de auto geparkeerd met mijn dekentje en kussentje, de emmer tussen mijn benen en een bekkentje op schoot. We hebben geen files onderweg gehad en ik heb lekker liggen doezelen. Thuis aangekomen heeft manlief me heerlijk op bed gelegt waarna hij de strijkplank naast me heeft gezet waar het water op staat, de laptop en de krentenbolletjes. Momenteel heb ik al drie mini krentenbollen op en een glas water en voel me prima.

Ik heb alleen maar spierpijn moet ik zeggen en nog nieteens zo erg als toen ik met mijn personal trainer trainde!!!

Best_boobie heeft me al een med schema gegeven waar ik me ook echt aan ga houden. De alarmen staan in mijn wekker!!!

Nu lig ik dus heerlijk in bed tv te kijken. Ik ben enorm blij met hoe ze er al uit zien als vond manlief ze aan de grote kant, maarja zwelling he, en hij moet wennen dat toos boobloos boobies heeft !!!!

Hey @gastmama    wat een leuk verslag heb je geschreven !

Jammer van de misselijkheid   ...maar ja 

Leuk een berenbeeld van 2 meloenen !

Een goed herstel gewenst ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm na de pata om 22:30 heerlijk geslapen in mijn fort tot nu net 3:50. Met een kleine pauze om 00:00 voor medicatie Niet echt pijn waar ik wakker van word maar het geluid!!! Jullie kennen vaswel fat geluid als je heerlijk hebt gegeten en je maag begint het te verteren... nou zo klinkt het borrelen van mijn tieyen ook!!! :20: ongelofelijk! 

Ik snap de blokken beton gevoel nu ook heel goed en ben maar even naar het toilet gegaan waarna ik even rond gedarteld heb. Nou ja... manlief heeft me uit het fort gehesen (langleve krachttraining voor manlief) heeft me naar het toilet gekregen en mijn broek weer opgetrokken.  Ondertussen dat ik dartelde kon hij ook ff :45: 

Nu lig ik dus weer in bed met borrelende tieten....

Pijn? Hm nee kan ik niet echt zeggen... meer een oeps volgende keer minder fanatiek oefeningen doen gevoel... maar ook een beetje WAAR IS DE BABY IK MOET NU VOEDEN gevoel... 

Over drie kwartier de volgende medicatieronde..... mijn arme manlief.. it's having baby's all over again :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei gastmama:

Zo goedemorgen.  Ik ben maar op de bank gaan liggen met mijn blokken beton en heb echt rot geslapen. Geen pijn of zo maar wist echt niet hoe ik moest liggen en wat doet mijn onderrug pijn.  Daarbij maak ik mij erge zorgen om mijn linkerborst(op e  foto rechts)die gewoon 2 maten meer opgezet lijkt dan rechter is. Oh als dat maar goed komt. Die zit dus ook veel hoger en hoop maar dat het vocht en zwelling is. Zijn nu ook echt veel te groot dus slinken die hap.  Ik zou mijn  nog even voorstellen. Ik ben Esther uit Rotterdam 47 jaar 2 kids en sinds gisteren 2 nieuwe borsten van 375cc motiva high profile voor de borstspier. Gisteren geholpen in parkmedisch centrum door Dr. Wu. Na de operatie @gastmama ontmoet. En zodoende hier terecht gekomen. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Esther19:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Goedemorgen @Esther19 ik heb mijn kerstballen nog niet gezien vandaag. Net wakker geworden voor mijn medicijnronde en een krentebolletje. Maak je nog geen zorgen over het meer opgezet zijn van de ene of andere borst. Het zijn twee verschillende wonden en naar alles wat ik hier op bf heb gelezen is er altijd 1 eigewijze borst bij! 

Als je je echt zorgen maskt kun je altijd @best_boobie even vragen of het nt bellen wat je mee hebt gekregen van de lieve zusters in het park. 

 

Heb je wel een beetje kunnen slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Esther19:

Nee slapen was echt een hel. 

gisteren na de operatie was links ook al veel groter. Maar natuurlijk geef ik het de tijd.  5 januari moet ik op controle 

Ik 9 januari. Manlief is nu alles klaar aan het maken om te zorgen dat ik weer even fris en fruitig in bed kan liggen.  Bij mij is lunks ook ietsje meer gezwollen moet ik zegge. Niet veel maar wel te zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Esther19:

Hoe gebruiken jullie het voedingskussen als ik vragen mag

@Esther19 hierbij mijn constructie. Ik had wel een BVK dus misschien niet toepasselijk voor jou., maar @MissMagic96 was enthousiast. Succes. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.