Spring naar bijdragen
Borsten Forum
gastmama

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

8 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Gelijk heb je @gastmama! Jij lijkt er ook helemaal klaar voor.

Ik voel me er niet klaar voor...... voel me net als voor mijn eerste bevalling... kan ik dit wel... waarom wilde ik dit ook alweer.... ik kan niet stilzitten en geen rust in mijn kont. Het liefst ging ik gewoon slapen tot volgende week donderdag....

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei gastmama:

Ik voel me er niet klaar voor...... voel me net als voor mijn eerste bevalling... kan ik dit wel... waarom wilde ik dit ook alweer.... ik kan niet stilzitten en geen rust in mijn kont. Het liefst ging ik gewoon slapen tot volgende week donderdag....

oh @gastmama da's vervelend. Maar praktisch gezien heb je de belangrijkste zaken toch onder controle (opvang van je dochters en daardoor dus hersteltijd voor jou). Zou het kunnen dat je een beetje "cold feet" krijgt omdat er nu echt wel tijd voor jezelf aankomt? En uiteraard kan jij dit ook. Je hebt die 2 prachtige meiden van jullie toch ook op de wereld gezet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

oh @gastmama da's vervelend. Maar praktisch gezien heb je de belangrijkste zaken toch onder controle (opvang van je dochters en daardoor dus hersteltijd voor jou). Zou het kunnen dat je een beetje "cold feet" krijgt omdat er nu echt wel tijd voor jezelf aankomt? En uiteraard kan jij dit ook. Je hebt die 2 prachtige meiden van jullie toch ook op de wereld gezet?

Klopt allemaal... en mijn gezin haat me enorm goed helpen tijdens mijn herstel. De dames zijn 9 en bijna 11.. ze kunnen het ook. Ik ben alleen van nature enorm onzeker. Ik heb zelfs een sociale fobie gehad waar ik na hard werken (bijna) geen last meer van heb. Maar onbekende dingen geven toch nog stress. En het zijn de stomme kleine dingen hoor! Niet de operatie zelf maar alles eromheen... wel of geen hotel... ik weet nog geen tijd.... kan ik naar het afzwemmen van mijn dochter de 30ste... hopelijk komt tante betsie niet net op bezoek... dat soort dingen.  En morgen vpel ik me weer proma en vol vertrouwen dat alles goed gaat lopen. Ik ben gewoon gek joh :45:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei gastmama:

Klopt allemaal... en mijn gezin haat me enorm goed helpen tijdens mijn herstel. De dames zijn 9 en bijna 11.. ze kunnen het ook. Ik ben alleen van nature enorm onzeker. Ik heb zelfs een sociale fobie gehad waar ik na hard werken (bijna) geen last meer van heb. Maar onbekende dingen geven toch nog stress. En het zijn de stomme kleine dingen hoor! Niet de operatie zelf maar alles eromheen... wel of geen hotel... ik weet nog geen tijd.... kan ik naar het afzwemmen van mijn dochter de 30ste... hopelijk komt tante betsie niet net op bezoek... dat soort dingen.  En morgen vpel ik me weer proma en vol vertrouwen dat alles goed gaat lopen. Ik ben gewoon gek joh :45:

Dat geloof ik niet hoor @gastmama, dat jij gek zou zijn. Je gaat gewoon de weg die zovelen van ons ook al gegaan zijn en nog gaan. Met alle ups en downs die daarbij horen. Ik hoop dat je vrtrouwen snel weer terug komt. Dikke, hele dikke knuffel vanop afstand.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb mijn tijd gekregen!!! Ik moet me om half 11 melden en om 12 uur word ik geholpen. Natuurlijk had ik liever vroeger gewild want nu zal ik midden in de spits naar huis gaan, maar ach ja je moet wat over hebben voor je boobies!! Ik neem een lekkere deken mee voor in de auto, de cola (iew) een emmer voor als ik toch moet spugen en druivensuiker.... 

We gaan vanavond het hotel boeken zodat ik lekker uit kan slapen en geen stress heb over files. het hotel ligt op 300 meter afstand dus dan kan ik lekker een stukje lopen voordat ik drie dagen niet buiten kom. Het weer geeft momenteel sneeuw en vorst aan op de 24ste 25ste en 26ste dus ik lekker uit de kou blijven met een goede reden.

@Boobbieb heb jij je tijd al doorgekregen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

gisteravond telefoon gekregen van de mama van een oppaskindje. Er was er vandaag 1 opgehaald die krentenbaard bleek te hebben en nu blijkt dat kindje dus ook krentenbaard te hebben. Een zeer besmettelijke ziekte... De mama van kindje 2 is arts en zij dat ik maar snel morgen een antibiotica kuur moest halen voor het geval dat....  lekker zo net voor mijn operatie....

Nog 5 minuten en dan kan ik gaan bellen... Ze komen niet gemakkelijk van me af hoor. Ik zal een kuurtje krijgen!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De assistente heeft er een telefonisch consult van gemaakt. ik word dus terug gebeld door de huisarts. Het kon even duren omdat het druk was vanmorgen. De assistente snapte mijn bezorgdheid gelukkig wel! 

Ik besefte net dat het nog maar twee dagen is!!! Nog twee dagen en dan heb ik mijn feestdag :tatice_04:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-12-2017 om 14:54 zei gastmama:

Ik heb mijn tijd gekregen!!! Ik moet me om half 11 melden en om 12 uur word ik geholpen. Natuurlijk had ik liever vroeger gewild want nu zal ik midden in de spits naar huis gaan, maar ach ja je moet wat over hebben voor je boobies!! Ik neem een lekkere deken mee voor in de auto, de cola (iew) een emmer voor als ik toch moet spugen en druivensuiker.... 

We gaan vanavond het hotel boeken zodat ik lekker uit kan slapen en geen stress heb over files. het hotel ligt op 300 meter afstand dus dan kan ik lekker een stukje lopen voordat ik drie dagen niet buiten kom. Het weer geeft momenteel sneeuw en vorst aan op de 24ste 25ste en 26ste dus ik lekker uit de kou blijven met een goede reden.

@Boobbieb heb jij je tijd al doorgekregen? 

Hey !!! Sorry ik ben een tijdje helemaal offline geweest.

ik moet 07:45 melden 

wat balen dat jij pas zo “ laat “ moet

ik heb net mijn tas ingepakt, en jij? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Boobbieb:

Hey !!! Sorry ik ben een tijdje helemaal offline geweest.

ik moet 07:45 melden 

wat balen dat jij pas zo “ laat “ moet

ik heb net mijn tas ingepakt, en jij? 

Mijn tas staat al lang klaar :45: 

geen zenuwen momenteel en jij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ga jij trouwens ook naar een hotel morgen? Wij hebben wel geboekt in ieder geval. lekker op ons gemak alles doen smorgens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei gastmama:

Mijn tas staat al lang klaar :45: 

geen zenuwen momenteel en jij?

Hier eigenlijk ook geen zenuwen, meer “‘super klaar om te gaan “. Morgen heb ik een waanzinnig drukke dag en ga Savonds al naar R’dam. Dus heb wel dat ik vandaag echt alles klaar moet hebben.

( eerst werken van 09:00 tot 17:00, dan kids halen, koken en eten, omkleden,  kerstviering 18:45 op school tot 19:45 en dan naar huis kids hun bed in , weer omkleden en dan komt een vriendin me 20:30 halen om daar heen te rijden )

Ben meer benieuwd naar hoe veel pijn ik ga ervaren en hoop echt dat het me lukt om na 14 dagen een halve dag te gaan werken........

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei gastmama:

Ga jij trouwens ook naar een hotel morgen? Wij hebben wel geboekt in ieder geval. lekker op ons gemak alles doen smorgens.

Ja ik heb een hotel geboekt. Nu gaf alleen die vriendin die met me mee gaat aan dat ze soort van ziek aan het worden is ( pff heb ik weer ), maar heb wel backup geregeld voor als het echt doorzet. Ik laat me niet tegen houden. Alleen jammer dat ik dan alleen slaap in het hotel en zelf alleen naar kliniek moet, maar het is niet anders. Heb wel voor hetere vuren gestaan.

jij moet je melden wanneer ik al klaar ben. Misschien kruizen onze wegen ? Dat zou grappig zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Boobbieb:

Ja ik heb een hotel geboekt. Nu gaf alleen die vriendin die met me mee gaat aan dat ze soort van ziek aan het worden is ( pff heb ik weer ), maar heb wel backup geregeld voor als het echt doorzet. Ik laat me niet tegen houden. Alleen jammer dat ik dan alleen slaap in het hotel en zelf alleen naar kliniek moet, maar het is niet anders. Heb wel voor hetere vuren gestaan.

jij moet je melden wanneer ik al klaar ben. Misschien kruizen onze wegen ? Dat zou grappig zijn

welk hotel heb je geboekt, misschien is het wel dezelfde, kunnen we na het eten nog even klinken op een goede afloop met spa rood natuurlijk :45:

Wij zitten in het bastion alexander

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei gastmama:

welk hotel heb je geboekt, misschien is het wel dezelfde, kunnen we na het eten nog even klinken op een goede afloop met spa rood natuurlijk :45:

Wij zitten in het bastion alexander

Ik zit in het wing hotel ofzo ietsjes verder dan die van jou. Ik kom waarschijnlijk pas 22:00/22:30 aan in Rotterdam.. heb het nog zo druk. Baal wel een beetje dat morgen echt zo chaotisch word. Aan de andere kant ben ik blij dat ik het nog even kan doen allemaal en ik het een ander niet hoef aan te doen haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Boobbieb:

Ik zit in het wing hotel ofzo ietsjes verder dan die van jou. Ik kom waarschijnlijk pas 22:00/22:30 aan in Rotterdam.. heb het nog zo druk. Baal wel een beetje dat morgen echt zo chaotisch word. Aan de andere kant ben ik blij dat ik het nog even kan doen allemaal en ik het een ander niet hoef aan te doen haha

ik vind het wel fijn dat ik het druk heb, zorgt ervoor dat ik nergens anders aan kan denken dan werk :45:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com