Ga naar inhoud

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste Reactie

Het was een hardstikke fijn gesprek! We zijn er o eruit dat 340 CC hydrogel bij mij een mooi effect geeft. Ik had wel een mooie vorm borsten zei dr Nio. Hij zei wel dat ik omdat hij mijn borst plooi moest verlagen ik in het begin een double bubble kon hebben.  

Heel open en heel duidelijk. Ik ben er dus uit...  ik wil nioboobs! Halverwege oktober moest ik bellen voor een datum omdat ze de planning van december dan pas hebben. 

Was het maar vast oktober :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Adela:

@gastmama mijn plooi moet ook verlaagd worden, en me PC zei ook dat ik kans heb op een double bubble. Zei Nio dat het wel weg gaat?

Hij zei dat de kans heel groot was, maar hij kon niks garanderen.  Wat ik logisch vind want hij kan ook niet garanderen dat ik geen complicaties krijg... dus ik ga er gewoon voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Twijfel twijfel!!!! net als iedereen twijfel ik enorm momenteel over de cc's. Mijn man zegt telkens niet te groot, maar ik wil ook niet voor 1 cup een borstvergroting.... ik wil toch echt wel een D denk ik. Ik heb bredere heupen en flinke bovenbenen. dus vanboven moet er ook wat zitten vind ik... de 24ste ga ik nog een keer passen bij dr Nio met mijn beste vriendin. even manlief erbuiten houden, kijken wat zij zegt... Daarna moet ik toch echt de keuze maken en doorgeven. 

 

Was het maar al 22 december!! Oppas is in iedergeval al geregeld! mijn moeder is zo lief om vrij te regelen van haar werk zodat wij zonder zorgen de avond van tevoren al richting rotterdam kunnen....... 

 

Nog 46 dagen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er even doorheen dames! Alle weekende zitten helemaal vol tot aan de operatie, ik werk 10 uur per dag met volle bezetting... daarbij sport ik nog zodat ik weer op de 65 kilo kom..... 

De zolder is een puinhoop, de was is de berg genaamd everest, en het kelder portaal ziet eruit alsof er een orkaan gewoed heeft..... en dan heb ik vandaag ook nog evaluatie met de consulente van het gastouderbureau... 

Nog 37 dagen waarvan nog 25 werken......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow troelewoeps! Je met wel aan jezelf denken hoor @gastmama

Hoe vaak ben je op de zolder of kelder?

En die was, ik weet niet of je een man/vriend hebt (mijn hoofd is nog wat foggy dus kan het me niet herinneren) Maar dan kan je hem ook aan het werk zetten en samen voor de was zorgen.

Volgens mij heb je nogal veel hooi op je vork genomen.

Probeer dingen die eigenlijk niet belangrijk zijn even van je af te zetten.

Ik wil ook al heel lang de zolder op orde brengen maar we zijn daar nooit dus ik doe even alsof het er niet is.

 

Uiteindelijk ben jij en jouw gezondheid het belangrijkste!

Anders zit je straks voor je operatie met een Burn-Out en dan ben je verder van huis!

 

Goed voor jezelf zorgen:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De evaluatie is super goed verlopen. Ben ik weer een jaar vanaf. 

Wat de kelder en zolder betreft... ik wil graag dat mijn man met een schone lei het huishouden kan beginnen.

Oo zolder hangen wij de was te drogen en in de kelder werk ik dus kom dagelijks meerdere malen in het portaaltje....

Het komt wel goed. Soms heb je een dipje. Gelukkig heb ik jullie nog en mijn man die me heel erg steunt!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Rocker:

En samen zorgen dat die zolder en kelder in orde komen? Hebben wij toen ook gedaan, scheelt een hoop ergernis. 

:45: Mijn man kan goed bijhouden wat opruimen betreft, maar zodra orkaan dochter 1 of orkaan dochter 2 langs zijn geweest ziet hij door de rommel de troep niet meer en vlucht hij weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoera!!! ik heb vandaag de factuur betaald!!! Oef wat een rib uit mijn lijf, maar het is het allemaal waard. Het begint nu wel heel echt te worden vind ik. Mijn operatiemaand is begonnen, ik heb betaald, En ik heb de goede aantal cc's doorgegeven....het word toch 370 cc monoblock hydrogel! De oppas voor de kinderen is geregeld. Mijn moeder laat de kids van donderdag tot zaterdag bij haar slapen. dan heb ik geen overbezorgde meiden rondrennen vrijdag als ik terug thuis kom. dat vond zij een beter idee zei ze :D Mij maakt het niet uit of ze er vrijdag wel of niet zijn dus de meiden hadden de keuze en ze vonden het wel erg leuk om twee nachtjes te logeren... 

Voor kerst is het ook geregeld. mijn man gaat met de meiden wel eerste kerstdag eten bij zijn moeder en ik krijg een lekkere salade op bed of de bank en tweede kerstdag mag ik lekker op de bank bij mijn ouders en word me alles gebracht. Dan gourmetten we namelijk altijd ;) Al met al toch nog een redelijke kerst hoop ik. 

Ik heb wel meteen gezegt dat alle plannen vallen en staan met hoe ik me voel! het draait die dagen gewoon eens een keer om mij ipv om alle anderen :45:

 

Was het maar al de 22ste!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nini28:

Groot gelijk @gastmama Zo te zien hou jij anders alles draaiende 

, dus nu even aan jezelf denken :D

Spannend, spannend... het gaat bijna gebeuren :wub:

Ik mag eind Januari mij Nio onder het mes, dus ga je volgen. Ben benieuwd hoe jij de operatie ervaart en de herstel periode.

Toen ik betaalde werd het even heel echt. Nu voelt het weer abstracter.... nog 19 dagen ongeveer en dan kan ik je laten weten hoe het is ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag een dagje met zenuwen.... hey gaat op en neer. De ene dag ben ik heel rustig... de volgende dag zenuwachtig.... hopelijk eindig ik met een rustige dag ;) 

Ik ben maar gaan sporten.. maar geen borstspier oefeningen dpen valt nog niet mee. Je gebruikt die dingen constant.....

 

Nu maar rustig wachten op jet telefoontje hoelaat ik me mag melden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2017 om 10:22 zei gastmama:

Hoera!!! ik heb vandaag de factuur betaald!!! Oef wat een rib uit mijn lijf, maar het is het allemaal waard. Het begint nu wel heel echt te worden vind ik. Mijn operatiemaand is begonnen, ik heb betaald, En ik heb de goede aantal cc's doorgegeven....het word toch 370 cc monoblock hydrogel! De oppas voor de kinderen is geregeld. Mijn moeder laat de kids van donderdag tot zaterdag bij haar slapen. dan heb ik geen overbezorgde meiden rondrennen vrijdag als ik terug thuis kom. dat vond zij een beter idee zei ze :D Mij maakt het niet uit of ze er vrijdag wel of niet zijn dus de meiden hadden de keuze en ze vonden het wel erg leuk om twee nachtjes te logeren... 

Voor kerst is het ook geregeld. mijn man gaat met de meiden wel eerste kerstdag eten bij zijn moeder en ik krijg een lekkere salade op bed of de bank en tweede kerstdag mag ik lekker op de bank bij mijn ouders en word me alles gebracht. Dan gourmetten we namelijk altijd ;) Al met al toch nog een redelijke kerst hoop ik. 

Ik heb wel meteen gezegt dat alle plannen vallen en staan met hoe ik me voel! het draait die dagen gewoon eens een keer om mij ipv om alle anderen :45:

 

Was het maar al de 22ste!!!!

Gelijk heb je @gastmama! Jij lijkt er ook helemaal klaar voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Gelijk heb je @gastmama! Jij lijkt er ook helemaal klaar voor.

Ik voel me er niet klaar voor...... voel me net als voor mijn eerste bevalling... kan ik dit wel... waarom wilde ik dit ook alweer.... ik kan niet stilzitten en geen rust in mijn kont. Het liefst ging ik gewoon slapen tot volgende week donderdag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei gastmama:

Ik voel me er niet klaar voor...... voel me net als voor mijn eerste bevalling... kan ik dit wel... waarom wilde ik dit ook alweer.... ik kan niet stilzitten en geen rust in mijn kont. Het liefst ging ik gewoon slapen tot volgende week donderdag....

oh @gastmama da's vervelend. Maar praktisch gezien heb je de belangrijkste zaken toch onder controle (opvang van je dochters en daardoor dus hersteltijd voor jou). Zou het kunnen dat je een beetje "cold feet" krijgt omdat er nu echt wel tijd voor jezelf aankomt? En uiteraard kan jij dit ook. Je hebt die 2 prachtige meiden van jullie toch ook op de wereld gezet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

oh @gastmama da's vervelend. Maar praktisch gezien heb je de belangrijkste zaken toch onder controle (opvang van je dochters en daardoor dus hersteltijd voor jou). Zou het kunnen dat je een beetje "cold feet" krijgt omdat er nu echt wel tijd voor jezelf aankomt? En uiteraard kan jij dit ook. Je hebt die 2 prachtige meiden van jullie toch ook op de wereld gezet?

Klopt allemaal... en mijn gezin haat me enorm goed helpen tijdens mijn herstel. De dames zijn 9 en bijna 11.. ze kunnen het ook. Ik ben alleen van nature enorm onzeker. Ik heb zelfs een sociale fobie gehad waar ik na hard werken (bijna) geen last meer van heb. Maar onbekende dingen geven toch nog stress. En het zijn de stomme kleine dingen hoor! Niet de operatie zelf maar alles eromheen... wel of geen hotel... ik weet nog geen tijd.... kan ik naar het afzwemmen van mijn dochter de 30ste... hopelijk komt tante betsie niet net op bezoek... dat soort dingen.  En morgen vpel ik me weer proma en vol vertrouwen dat alles goed gaat lopen. Ik ben gewoon gek joh :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gastmama:

Klopt allemaal... en mijn gezin haat me enorm goed helpen tijdens mijn herstel. De dames zijn 9 en bijna 11.. ze kunnen het ook. Ik ben alleen van nature enorm onzeker. Ik heb zelfs een sociale fobie gehad waar ik na hard werken (bijna) geen last meer van heb. Maar onbekende dingen geven toch nog stress. En het zijn de stomme kleine dingen hoor! Niet de operatie zelf maar alles eromheen... wel of geen hotel... ik weet nog geen tijd.... kan ik naar het afzwemmen van mijn dochter de 30ste... hopelijk komt tante betsie niet net op bezoek... dat soort dingen.  En morgen vpel ik me weer proma en vol vertrouwen dat alles goed gaat lopen. Ik ben gewoon gek joh :45:

Dat geloof ik niet hoor @gastmama, dat jij gek zou zijn. Je gaat gewoon de weg die zovelen van ons ook al gegaan zijn en nog gaan. Met alle ups en downs die daarbij horen. Ik hoop dat je vrtrouwen snel weer terug komt. Dikke, hele dikke knuffel vanop afstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn tijd gekregen!!! Ik moet me om half 11 melden en om 12 uur word ik geholpen. Natuurlijk had ik liever vroeger gewild want nu zal ik midden in de spits naar huis gaan, maar ach ja je moet wat over hebben voor je boobies!! Ik neem een lekkere deken mee voor in de auto, de cola (iew) een emmer voor als ik toch moet spugen en druivensuiker.... 

We gaan vanavond het hotel boeken zodat ik lekker uit kan slapen en geen stress heb over files. het hotel ligt op 300 meter afstand dus dan kan ik lekker een stukje lopen voordat ik drie dagen niet buiten kom. Het weer geeft momenteel sneeuw en vorst aan op de 24ste 25ste en 26ste dus ik lekker uit de kou blijven met een goede reden.

 

@Boobbieb heb jij je tijd al doorgekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.