Ga naar inhoud

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Even weer een update met betrekking tot de gevoelige harde borsten...

 

Ik heb even met dr Nio gemaild en hij denk dat het komt doordat ik mijn borstspieren weer ben gaan trainen. Ik had het aantal kilo's (naar mijn idee) langzaam verhoogd. Van hem moet het echter nog langzamer want het is dus gewoon flinke spierpijn. Mijn spieren klemmen de prothese dan zo vast dat ze hard worden. 

Dus van 3 kg terug naar 1 kg...… 

Dus @best_boobie wat je zei klopt dus inderdaad weer. Ik had Dr Nio trouwens al gemail voor ik het jou vroeg. Dus het is absoluut niet dat ik jou gedachten erover niet vertrouwde!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste Reactie
Op ‎26‎-‎6‎-‎2018 om 07:56 zei gastmama:

hoi @best_boobie Dank je wel voor de reactie! Ik vind het inderdaad heel onzeker allemaal! Vooral als ze dan wat harder aanvoelen! De bh's heb ik las eerste gecontroleerd, maar de beugel zit helemaal om de borst heen en de stof sluit helemaal aan om de borst. geen dubbele boob ofzo maar ook geen losse ruimte. ik heb nu mijn sportbh weer veel aan. kijken of het dan toch minder wordt. Ik geef het gewoon de tijd, maar wordt soms wel onzeker over wat ik voel.... 

ja.. is lastig.. I know.. 
Maar probeer het toch nog maar ff tijd te geven.. IK dacht met 8 maanden po ook dat ik overmatig kapsel had, omdat ik mijn borsten nog zo hard vond.. Maar met anderhalf jaar was ik toch al echt een heel stuk blijer met de zachtheid :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎6‎-‎2018 om 22:13 zei gastmama:

Even weer een update met betrekking tot de gevoelige harde borsten...

 

Ik heb even met dr Nio gemaild en hij denk dat het komt doordat ik mijn borstspieren weer ben gaan trainen. Ik had het aantal kilo's (naar mijn idee) langzaam verhoogd. Van hem moet het echter nog langzamer want het is dus gewoon flinke spierpijn. Mijn spieren klemmen de prothese dan zo vast dat ze hard worden. 

Dus van 3 kg terug naar 1 kg...… 

Dus @best_boobie wat je zei klopt dus inderdaad weer. Ik had Dr Nio trouwens al gemail voor ik het jou vroeg. Dus het is absoluut niet dat ik jou gedachten erover niet vertrouwde!!!

hahhaa geen probleem hoor. De pc weet het altijd het beste (nou ja.. de meeste pc's dan ;)

Wat betreft dat trainen.. Probeer eens na het trainen en indirect trainen van de borstspieren, je borstspieren goed te rekken. Wie weet heb je dan minder last, aangezien die spiervezels dan wat minder verkrampen (of hoe zeg je dat.. ) Snap je wat ik bedoel?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei best_boobie:

hahhaa geen probleem hoor. De pc weet het altijd het beste (nou ja.. de meeste pc's dan ;)

Wat betreft dat trainen.. Probeer eens na het trainen en indirect trainen van de borstspieren, je borstspieren goed te rekken. Wie weet heb je dan minder last, aangezien die spiervezels dan wat minder verkrampen (of hoe zeg je dat.. ) Snap je wat ik bedoel?

 

Ik snap wat je bedoelt! ik ga het proberen. Dank je wel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Even weer een update!

Ik ben nu bijna 10 maanden po en het gaat geweldig! Naakt zien mijn boobies er heel natuurlijk uit met een mooie lichte hang erin. In mijn bh zien ze er super mooi gevuld uit!. In een nieuw jurkje waar een bh in zit gemaakt zien ze er echt oelala uit. Ik kan nu echt op alle mogelijke manieren slapen al leg ik als ik op mijn buik lig mijn rechter arm onder mijn borsten. Echt plat erop liggen ligt niet lang fijn. mijn littekens zijn nu allebei mooi licht geworden. Niet meer die donkere streep erin gelukkig... 

Wat ik wel nog raar vind is dat ik sinds een paar dagen als ik ga wandelen na een aantal km een borrelend gevoel krijg in mijn rechterboob. @best_boobie weet jij wat dit zou kunnen zijn? 

Soms heb ik nog een steekje hier of daar en tegen de tijd dat die vervelende tante ongewenst komt zijn ze enorm gevoelig. niet alleen mijn tepels maar ook de boob zelf. Maar dat zijn ongemakjes die ik wegcijfer tegenover het sterk gegroeide zelfvertrouwen!

 

Voor zover mijn update weer!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei gastmama:

Even weer een update!

Ik ben nu bijna 10 maanden po en het gaat geweldig! Naakt zien mijn boobies er heel natuurlijk uit met een mooie lichte hang erin. In mijn bh zien ze er super mooi gevuld uit!. In een nieuw jurkje waar een bh in zit gemaakt zien ze er echt oelala uit. Ik kan nu echt op alle mogelijke manieren slapen al leg ik als ik op mijn buik lig mijn rechter arm onder mijn borsten. Echt plat erop liggen ligt niet lang fijn. mijn littekens zijn nu allebei mooi licht geworden. Niet meer die donkere streep erin gelukkig... 

Wat ik wel nog raar vind is dat ik sinds een paar dagen als ik ga wandelen na een aantal km een borrelend gevoel krijg in mijn rechterboob. @best_boobie weet jij wat dit zou kunnen zijn? 

Soms heb ik nog een steekje hier of daar en tegen de tijd dat die vervelende tante ongewenst komt zijn ze enorm gevoelig. niet alleen mijn tepels maar ook de boob zelf. Maar dat zijn ongemakjes die ik wegcijfer tegenover het sterk gegroeide zelfvertrouwen!

 

Voor zover mijn update weer!!!

 

Beste @gastmama

 

fijn dat je zo tevreden bent met het resultaat! 

 

Ik herkende jouw borrelend gevoel, vandaar dat ik even reageer. Ik heb dit ook gehad en nu nog soms. Na ongeveer 8maanden ben ik begonnen met het opbouwen van hardlopen. Hier kreeg ik na een paar km al dat borrelend en vervelend gevoel in mn borst. Met deze klachten ben ik terug gegaan naar de PC. Deze gaf aan dat dit nog bij t herstel hoorde en dat ik het tijd moest geven. Uiteindelijk trok het langzaam aan weg en kon ik steeds verder hardlopen zonder klachten. Nu 1 jaar en 9 maanden later heb ik er nauwelijks meer last van. Een enkele keer als ik zware belasting heb, meerdere dagen achtereen. Wat voor mij ook een verschil maakte was de juiste sportbh tijdens t hardlopen. 

 

Groetjes, Eefje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei gastmama:

Even weer een update!

Ik ben nu bijna 10 maanden po en het gaat geweldig! Naakt zien mijn boobies er heel natuurlijk uit met een mooie lichte hang erin. In mijn bh zien ze er super mooi gevuld uit!. In een nieuw jurkje waar een bh in zit gemaakt zien ze er echt oelala uit. Ik kan nu echt op alle mogelijke manieren slapen al leg ik als ik op mijn buik lig mijn rechter arm onder mijn borsten. Echt plat erop liggen ligt niet lang fijn. mijn littekens zijn nu allebei mooi licht geworden. Niet meer die donkere streep erin gelukkig... 

Wat ik wel nog raar vind is dat ik sinds een paar dagen als ik ga wandelen na een aantal km een borrelend gevoel krijg in mijn rechterboob. @best_boobie weet jij wat dit zou kunnen zijn? 

Soms heb ik nog een steekje hier of daar en tegen de tijd dat die vervelende tante ongewenst komt zijn ze enorm gevoelig. niet alleen mijn tepels maar ook de boob zelf. Maar dat zijn ongemakjes die ik wegcijfer tegenover het sterk gegroeide zelfvertrouwen!

 

Voor zover mijn update weer!!!

 

Dat borrelen kan nog wel iets van vocht of lucht zijn hoor.. Moet nog ff het laatste op de goede plek komen.. 
Uiteraard ff in de gaten houden, maar ik neem aan da het met een paar dagen wel weg is :) 

Fijn dat je zo tevreden bent met je boobs meid! :35: 

 

En super dat je nog even update!!!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Alweer 1 jaar en 3 maanden po! Wat vliegt de tijd... 

Mijn boobies voelen nu echt wel zacht aan. alleen als ik op mijn rug lig voelen ze iets harder aan, maar ze vallen prachtig naar de zijkanten zoals natuurlijke borsten. Als ik in de sauna kom en iemand ziet toevallig toch de littekens zijn ze enorm verbaasd. Ze geloven gewoon niet dat ze vergroot zijn. Precies zoals ik had gehoopt. 

Dr Nio is echt een koning onder de pc's!!! Als ik al een minpuntje moet nomen dan is het dat als ik krachttraining doe voor mijn borstspieren dat ik ze voel bewegen. Het doe absoluut geen pijn, maar voelt een beetje raar. 

Mijn nieuwe borsten hebben me nu al enorm veel gegeven...

Zelfvertrouwen over hoe ik uitzie, een gelukkiger seks leven ( sorry maar het is gewoon zo)??

het vertrouwen om aan een HBO opleiding te beginnen.... 

Veel meer plezier in kleding en lingerie kopen...

 

Vaak ben ik me er al niet meer van bewust dat ze niet natuurlijk zijn. Ik vind ze ook absoluut niet te klein of te groot. De maat went echt heel snel, maar groter wil ik absoluut niet! Dit pas echt perfect bij mij. 

Dus voor iedereen die mijn verslag nog volgt, of volgt omdat ze meer over hydrogel willen weten... Ik kan het echt aanraden! 

 

xxxx gastmama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.