Spring naar bijdragen
Borsten Forum
gastmama

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben Heidi. Een moeder en hardwerkende gastouder van 35 jaar. 

ik ben sinds korte tijd me aan het orienteren op een borstvergroting. na de geboorte van mijn jongste dochter (8 jaar geleden) had ik nog maar een cupmaat 75A. in de jaren daarna ben ik steeds meer aangekomen en zat ik afgelopen september op 79 kilo en een cupmaat 75C/D. Ik ben toen zo grschrokken van mijn gewicht dat ik flink ben gaan sporten en gezonder ben gaan eten met behulp van een persoonlijk trainer. Nu zit ik weer op de 65 kg! maar mijn borsten hebben dit niet overleeft. Mijn huisarts heeft me verteld dat tenzij ik weer flink aankom ik echt geen volle borsten meer zal krijgen. Ik heb nu theezakje B. Vooral het feit dat de dames zo zielig naar beneden staren vind ik erg vervelend!! Mijn man vind het niet erg maar staat volledig achter mijn keuze voor borstvergroting. 

Ik ben me dus gaan inlezen en orienteren op internet maar word nu toch een beetje duizelig van alle mogelijkheden..... welke kliniek is nou goed??? en welke keuzes zijn er allemaal. Moet ik nu voor siliconen gaan of eigen vet??? hoelang moet ik vakantie inplannen om weer op krachten te komen? HELP!!!!! 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom en veel succes al bij een keuze maken met wat je graag zou willen , waarschijnlijk ga je hier op het forum wel de informatie vinden waar jij je goed bij zult vinden :)
Groetjes :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@DeeskeB,

Ik moet zeggen dat ik in die korte tijd al veel wijzer ben geworden .... ik heb al contact gehad met het ziekenhuis van dr Nio. Mijn man en ik gaan binnenkort afspraken maken voor een eerste consult bij hem en de veldhuis kliniek in Eindhoven.  Tenzij jullie me nog goede artsen kunnen aanraden. Ik woon in het zuiden maar rijden vinden wij totaal geen probleem....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met allerlei dingen uitzoeken voor mijn eventuele borstvergroting. Ik kom alleen heel veel klinieken en pc tegen. welke is nou echt goed? Wat zijn jullie ervaringen. Ik woon in limburg maar vind een uurtje of twee rijden absoluut geen probleem. Ik heb al gehoord van DR Nio en de velthuis kliniek in eindhoven komt ook wel goed uit de bus bij recenties.... maar ik vertrouw niet volledig op recentiesites. Vandaar mijn vraag aan jullie dus...groetjes gastmama

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-4-2017 om 23:12 zei gastmama:

@DeeskeB,

Ik moet zeggen dat ik in die korte tijd al veel wijzer ben geworden .... ik heb al contact gehad met het ziekenhuis van dr Nio. Mijn man en ik gaan binnenkort afspraken maken voor een eerste consult bij hem en de veldhuis kliniek in Eindhoven.  Tenzij jullie me nog goede artsen kunnen aanraden. Ik woon in het zuiden maar rijden vinden wij totaal geen probleem....

Als je in t zuiden woont is dr Verdonck, Belgian Breast Clinic mogelijk iets voor je! Er fijne, geduldige arts, die staat voor een natuurlijk resultaat! 

Ik kom ook uit t zuiden en ben zelf in januari door hem geholpen en echt super gelukkig met t Resultaat! 

Succes met je zoektocht! 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom! Eigen vet zou ik niet doen, het kost wat en als je nog gaat afvallen ben je ze echt kwijt. Dus zonde van je geld. Ik ben ook van het zuiden (omstreeks Eindhoven) en ging naar the Belgian breast clinic bij dr. Verdonck. Super vent, heel aardig, engelen geduld, communicatie 1 op 1 lijn, dat heb je vaak niet in grotere ziekenhuizen. Nazorg top! Dag en nacht bereikbaar, hij was heel geduldig met mij terwijl zijn vrouw, Stephanie aan het bevallen was. Hij gaat voor de natuurlijke look. Een klein uurtje rijden van Eindhoven. Ik ben super tevreden en zou ik zeker bij hem ook een consult plannen. Hij werkt met 3 soorten protheses (sebbin, mentor en motiva), hij zal je allemaal uitleggen watvoor protheses het zijn. Prijzen zijn lager dan in nl en zelf lager dan in de Wellness kliniek waar hij ook nog opereert in Genk. Bbc is van hem zelf samen met Stephanie. Succes met oriënteren!.xx

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag even foto's gemaakt van mijn voorgevel. Ik moest er echt bijna om huilen.... Maar als ik nog enige twijfel voelde is deze nu weg!!! Volgende week woensdag op 3 mei heb ik mijn eerste consult  bij de arenborghoeve bij Dr Vissers. Mijn man stelde haar voor omdat ze ook werkt met de hydrogel van monoblock. ik ben er nog niet over uit welke prothese ik wil maar dit klinkt wel erg fijn. Ik wil ook nog graag bij dr Straten langs en dr Nio. Ik vind het allemaal best spannend, maar ben het zat om de maximizers te moeten dragen om nog een beetje mooie voorgevel te zien. Aangezien ik niet zomaar vrij kan pakken met mijn werk zou de 22ste december voor mij geweldig zijn voor de operatie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dr Verdonk vind ik super. De nazorg is heel goed en ik voelde me direct op Mn gemak bij hem. Zet mooie natuurlijke borsten en voel me er heel gelukkig mee! Succes met je zoektocht! Soms komt er ineens zoveel op je af, schrijf je vragen op en neem ze mee.. als je daar bent vergeet je vaak wat je wil vragen! Veel plezier!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Jenny Hier mijn verslagje zoals beloofd :D

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad bij dr visser in de arenborghoeve. 

Toen ik binnenkwam werd mijn jas al netjes aangenomen en werd ik naar de ontvangstkamer gebracht. Ik kreeg een lekker kopje thee en een plekje bij de open haard!! 

Het gesprek met dr visser was erg fijn. Ze legde alles heel goed uit en gaf voldoende ruimte voor vragen. 

Toen wou ze mijn borsten bekijken. Ik dacht dat ik een slappe b?c had. Zij vond het een a. Maar ik had geen uitgezakte borsten vond ze. En daar was het grote moment... ik mocht passen. Ik had aangegeven dat ik een grote c kleine d wilde. Mijn man vond de eerste proteses aan de grote kant, maar tjee wat mooi!! tenminste dat vond ik.  Wel nog even een maat kleiner geprobeerd. Die waren ook al erg mooi. uiteindelijk hebben we het gehouden op monoblock hydrogel 400 cc dual plane en ze gaat een borstplooi verlagen. Klinkt wel veel hoor... 400 cc.... 

Ik heb wel een fijn gevoel bij haar. maar thuis gekomen wilde ik toch nog ergens heen waar ze ook hydrogel gebruiken en na wat rondbellen heb ik nu op 22 mei een afspraak in de welness kliniek bij dr zele..... 

Ik ben benieuwd....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@gastmama Wat fijn dat je consult zo goed is gegaan! Ik ben nu ruim drie weken po en na even wennen heel blij met de hydrogels en blij dat ik de grotere maat heb gekozen. Vooral de maat kiezen waar jij je het beste bij voelt. Ik dacht met passen ook "wat groot, maar mooi" en  vlak na de operatie dacht ik "help, dit is echt veel te groot", nadat het vocht en de zwelling weg waren veranderde dat in "dit is precies mooi zo". (Ik heb ze wel voor de spier. Bij dual plane moet je natuurlijk ook nog wachten totdat de spier is opgerekt voordat je de grootte ziet.)

Een tweede consult is nooit weg. Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest! :)

Ik ga je in ieder geval volgen xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag heb ik mijn beste vriendin verteld dat ik een borstvergroting wil gaan doen. Gelukkig reageerde ze heel erg positief! Ze begreep volkomen dat ik erg verdrietig werd van de huidige situatie . Ze was ook zeer geïnteresseerd en zei dat zij niet kon oordelen omdat ze een behoorlijke bos hout voor de deur heeft. Ik voelde me echt gesteund door haar. Met recht mijn beste vriendin!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag ging ik naar de wellness kliniek naar dr van zele. Na dik een uur uitloop was ik eindelijk aan de beurt......

Volgens hem heb ik een lift nodig. Ook zou een grote c kleine d niet haalbaar zijn  zonder lift aangezien ik niet genoeg ruimte zou hebben tussen de plooi en de tepel. Hij adviseerde 305 cc . Een kleine c dus. Hij zei ook dat ik na de operatie absoluut niet met bacterien in aanraking mocht komen. Dus niet tuinieren, niet bij rokers in de buurt komen gedurende 3 maanden na de operatie en een maand voor de operatie. Ik kreeg het gevoel dat ik me in een plastic steriele tent moest opsluiten....Thuisgekomen vraag ik me alleen af hoe het kan dat ik een grote c  kleine d heb gehad zonder dat mijn tegels heel laag stonden zonder prothese en dat dat niet zou kunnen met prothese..... @best_boobie weet jij dat misschien? 

Al met al vond ik het consult met dr visser prettiger

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei gastmama:

Vandaag ging ik naar de wellness kliniek naar dr van zele. Na dik een uur uitloop was ik eindelijk aan de beurt......

Volgens hem heb ik een lift nodig. Ook zou een grote c kleine d niet haalbaar zijn  zonder lift aangezien ik niet genoeg ruimte zou hebben tussen de plooi en de tepel. Hij adviseerde 305 cc . Een kleine c dus. Hij zei ook dat ik na de operatie absoluut niet met bacterien in aanraking mocht komen. Dus niet tuinieren, niet bij rokers in de buurt komen gedurende 3 maanden na de operatie en een maand voor de operatie. Ik kreeg het gevoel dat ik me in een plastic steriele tent moest opsluiten....Thuisgekomen vraag ik me alleen af hoe het kan dat ik een grote c  kleine d heb gehad zonder dat mijn tegels heel laag stonden zonder prothese en dat dat niet zou kunnen met prothese..... @best_boobie weet jij dat misschien? 

Al met al vond ik het consult met dr visser prettiger

Sommige pc's kunnen meer dan andere pc's meid..
En heel eerlijk gezegd wordt er verrekte gauw een lift aangesmeerd in de wellnesskliniek, terwijl andere artsen er gewoon nog echt iets van kunnen maken..

Waarom ga je niet eens wat verder van huis voor een consult? Nio is hier echt goed in!!
Ik zou zeggen: liever 2 oof 2,5 uur rijden voor een goede bv, dan dicht bij huis en over een jaar weer moeten...

Ik ben zelf destijds in Valkenhorstkliniek geweest, maar daar ging het niet goed (fout van de arts)
Heb vervolgens so's gedaan en ben in Gent terecht gekomen. Dik 2 uur rijden over die stomme belgische wegen haha, maar het heeft wel de moeite geloond. Had ik destijds van Nio gehoord, was ik naar hem gegaan.

xxx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei best_boobie:

Waarom ga je niet eens wat verder van huis voor een consult? Nio is hier echt goed in!!
Ik zou zeggen: liever 2 oof 2,5 uur rijden voor een goede bv, dan dicht bij huis en over een jaar weer 

Mijn man en ik hebben het erover gehad en we gaan ook nog een afspraak maken bij nio.  Dat is voor ons 2 uurtjes rijden inderdaad.  Een lift lijkt mij maar niks. Veel meer littekens.....

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi ,ik kan je Vito Koeijers aanraden .

Ikzelf had ook hangborsten cup c en ongelijke borsten .dr Koeijers maakt super mooie natuurlijke borsten  .hele lieve rustige man met gouden handen en goede nazorg .werkt in verschillende privé klinieken ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com