Ga naar inhoud

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben Heidi. Een moeder en hardwerkende gastouder van 35 jaar. 

ik ben sinds korte tijd me aan het orienteren op een borstvergroting. na de geboorte van mijn jongste dochter (8 jaar geleden) had ik nog maar een cupmaat 75A. in de jaren daarna ben ik steeds meer aangekomen en zat ik afgelopen september op 79 kilo en een cupmaat 75C/D. Ik ben toen zo grschrokken van mijn gewicht dat ik flink ben gaan sporten en gezonder ben gaan eten met behulp van een persoonlijk trainer. Nu zit ik weer op de 65 kg! maar mijn borsten hebben dit niet overleeft. Mijn huisarts heeft me verteld dat tenzij ik weer flink aankom ik echt geen volle borsten meer zal krijgen. Ik heb nu theezakje B. Vooral het feit dat de dames zo zielig naar beneden staren vind ik erg vervelend!! Mijn man vind het niet erg maar staat volledig achter mijn keuze voor borstvergroting. 

Ik ben me dus gaan inlezen en orienteren op internet maar word nu toch een beetje duizelig van alle mogelijkheden..... welke kliniek is nou goed??? en welke keuzes zijn er allemaal. Moet ik nu voor siliconen gaan of eigen vet??? hoelang moet ik vakantie inplannen om weer op krachten te komen? HELP!!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste Reactie

@DeeskeB,

 

Ik moet zeggen dat ik in die korte tijd al veel wijzer ben geworden .... ik heb al contact gehad met het ziekenhuis van dr Nio. Mijn man en ik gaan binnenkort afspraken maken voor een eerste consult bij hem en de veldhuis kliniek in Eindhoven.  Tenzij jullie me nog goede artsen kunnen aanraden. Ik woon in het zuiden maar rijden vinden wij totaal geen probleem....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met allerlei dingen uitzoeken voor mijn eventuele borstvergroting. Ik kom alleen heel veel klinieken en pc tegen. welke is nou echt goed? Wat zijn jullie ervaringen. Ik woon in limburg maar vind een uurtje of twee rijden absoluut geen probleem. Ik heb al gehoord van DR Nio en de velthuis kliniek in eindhoven komt ook wel goed uit de bus bij recenties.... maar ik vertrouw niet volledig op recentiesites. Vandaar mijn vraag aan jullie dus...groetjes gastmama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2017 om 23:12 zei gastmama:

@DeeskeB,

 

Ik moet zeggen dat ik in die korte tijd al veel wijzer ben geworden .... ik heb al contact gehad met het ziekenhuis van dr Nio. Mijn man en ik gaan binnenkort afspraken maken voor een eerste consult bij hem en de veldhuis kliniek in Eindhoven.  Tenzij jullie me nog goede artsen kunnen aanraden. Ik woon in het zuiden maar rijden vinden wij totaal geen probleem....

Als je in t zuiden woont is dr Verdonck, Belgian Breast Clinic mogelijk iets voor je! Er fijne, geduldige arts, die staat voor een natuurlijk resultaat! 

 

Ik kom ook uit t zuiden en ben zelf in januari door hem geholpen en echt super gelukkig met t Resultaat! 

 

Succes met je zoektocht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Eigen vet zou ik niet doen, het kost wat en als je nog gaat afvallen ben je ze echt kwijt. Dus zonde van je geld. Ik ben ook van het zuiden (omstreeks Eindhoven) en ging naar the Belgian breast clinic bij dr. Verdonck. Super vent, heel aardig, engelen geduld, communicatie 1 op 1 lijn, dat heb je vaak niet in grotere ziekenhuizen. Nazorg top! Dag en nacht bereikbaar, hij was heel geduldig met mij terwijl zijn vrouw, Stephanie aan het bevallen was. Hij gaat voor de natuurlijke look. Een klein uurtje rijden van Eindhoven. Ik ben super tevreden en zou ik zeker bij hem ook een consult plannen. Hij werkt met 3 soorten protheses (sebbin, mentor en motiva), hij zal je allemaal uitleggen watvoor protheses het zijn. Prijzen zijn lager dan in nl en zelf lager dan in de Wellness kliniek waar hij ook nog opereert in Genk. Bbc is van hem zelf samen met Stephanie. Succes met oriënteren!.xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag even foto's gemaakt van mijn voorgevel. Ik moest er echt bijna om huilen.... Maar als ik nog enige twijfel voelde is deze nu weg!!! Volgende week woensdag op 3 mei heb ik mijn eerste consult  bij de arenborghoeve bij Dr Vissers. Mijn man stelde haar voor omdat ze ook werkt met de hydrogel van monoblock. ik ben er nog niet over uit welke prothese ik wil maar dit klinkt wel erg fijn. Ik wil ook nog graag bij dr Straten langs en dr Nio. Ik vind het allemaal best spannend, maar ben het zat om de maximizers te moeten dragen om nog een beetje mooie voorgevel te zien. Aangezien ik niet zomaar vrij kan pakken met mijn werk zou de 22ste december voor mij geweldig zijn voor de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Verdonk vind ik super. De nazorg is heel goed en ik voelde me direct op Mn gemak bij hem. Zet mooie natuurlijke borsten en voel me er heel gelukkig mee! Succes met je zoektocht! Soms komt er ineens zoveel op je af, schrijf je vragen op en neem ze mee.. als je daar bent vergeet je vaak wat je wil vragen! Veel plezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Jenny Hier mijn verslagje zoals beloofd :D

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad bij dr visser in de arenborghoeve. 

Toen ik binnenkwam werd mijn jas al netjes aangenomen en werd ik naar de ontvangstkamer gebracht. Ik kreeg een lekker kopje thee en een plekje bij de open haard!! 

Het gesprek met dr visser was erg fijn. Ze legde alles heel goed uit en gaf voldoende ruimte voor vragen. 

Toen wou ze mijn borsten bekijken. Ik dacht dat ik een slappe b?c had. Zij vond het een a. Maar ik had geen uitgezakte borsten vond ze. En daar was het grote moment... ik mocht passen. Ik had aangegeven dat ik een grote c kleine d wilde. Mijn man vond de eerste proteses aan de grote kant, maar tjee wat mooi!! tenminste dat vond ik.  Wel nog even een maat kleiner geprobeerd. Die waren ook al erg mooi. uiteindelijk hebben we het gehouden op monoblock hydrogel 400 cc dual plane en ze gaat een borstplooi verlagen. Klinkt wel veel hoor... 400 cc.... 

Ik heb wel een fijn gevoel bij haar. maar thuis gekomen wilde ik toch nog ergens heen waar ze ook hydrogel gebruiken en na wat rondbellen heb ik nu op 22 mei een afspraak in de welness kliniek bij dr zele..... 

Ik ben benieuwd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@gastmama Wat fijn dat je consult zo goed is gegaan! Ik ben nu ruim drie weken po en na even wennen heel blij met de hydrogels en blij dat ik de grotere maat heb gekozen. Vooral de maat kiezen waar jij je het beste bij voelt. Ik dacht met passen ook "wat groot, maar mooi" en  vlak na de operatie dacht ik "help, dit is echt veel te groot", nadat het vocht en de zwelling weg waren veranderde dat in "dit is precies mooi zo". (Ik heb ze wel voor de spier. Bij dual plane moet je natuurlijk ook nog wachten totdat de spier is opgerekt voordat je de grootte ziet.)

 

Een tweede consult is nooit weg. Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest! :)

 

Ik ga je in ieder geval volgen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik mijn beste vriendin verteld dat ik een borstvergroting wil gaan doen. Gelukkig reageerde ze heel erg positief! Ze begreep volkomen dat ik erg verdrietig werd van de huidige situatie . Ze was ook zeer geïnteresseerd en zei dat zij niet kon oordelen omdat ze een behoorlijke bos hout voor de deur heeft. Ik voelde me echt gesteund door haar. Met recht mijn beste vriendin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag ging ik naar de wellness kliniek naar dr van zele. Na dik een uur uitloop was ik eindelijk aan de beurt......

Volgens hem heb ik een lift nodig. Ook zou een grote c kleine d niet haalbaar zijn  zonder lift aangezien ik niet genoeg ruimte zou hebben tussen de plooi en de tepel. Hij adviseerde 305 cc . Een kleine c dus. Hij zei ook dat ik na de operatie absoluut niet met bacterien in aanraking mocht komen. Dus niet tuinieren, niet bij rokers in de buurt komen gedurende 3 maanden na de operatie en een maand voor de operatie. Ik kreeg het gevoel dat ik me in een plastic steriele tent moest opsluiten....Thuisgekomen vraag ik me alleen af hoe het kan dat ik een grote c  kleine d heb gehad zonder dat mijn tegels heel laag stonden zonder prothese en dat dat niet zou kunnen met prothese..... @best_boobie weet jij dat misschien? 

Al met al vond ik het consult met dr visser prettiger

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei gastmama:

Vandaag ging ik naar de wellness kliniek naar dr van zele. Na dik een uur uitloop was ik eindelijk aan de beurt......

Volgens hem heb ik een lift nodig. Ook zou een grote c kleine d niet haalbaar zijn  zonder lift aangezien ik niet genoeg ruimte zou hebben tussen de plooi en de tepel. Hij adviseerde 305 cc . Een kleine c dus. Hij zei ook dat ik na de operatie absoluut niet met bacterien in aanraking mocht komen. Dus niet tuinieren, niet bij rokers in de buurt komen gedurende 3 maanden na de operatie en een maand voor de operatie. Ik kreeg het gevoel dat ik me in een plastic steriele tent moest opsluiten....Thuisgekomen vraag ik me alleen af hoe het kan dat ik een grote c  kleine d heb gehad zonder dat mijn tegels heel laag stonden zonder prothese en dat dat niet zou kunnen met prothese..... @best_boobie weet jij dat misschien? 

Al met al vond ik het consult met dr visser prettiger

Sommige pc's kunnen meer dan andere pc's meid..
En heel eerlijk gezegd wordt er verrekte gauw een lift aangesmeerd in de wellnesskliniek, terwijl andere artsen er gewoon nog echt iets van kunnen maken..

Waarom ga je niet eens wat verder van huis voor een consult? Nio is hier echt goed in!!
Ik zou zeggen: liever 2 oof 2,5 uur rijden voor een goede bv, dan dicht bij huis en over een jaar weer moeten...

Ik ben zelf destijds in Valkenhorstkliniek geweest, maar daar ging het niet goed (fout van de arts)
Heb vervolgens so's gedaan en ben in Gent terecht gekomen. Dik 2 uur rijden over die stomme belgische wegen haha, maar het heeft wel de moeite geloond. Had ik destijds van Nio gehoord, was ik naar hem gegaan.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei best_boobie:



Waarom ga je niet eens wat verder van huis voor een consult? Nio is hier echt goed in!!
Ik zou zeggen: liever 2 oof 2,5 uur rijden voor een goede bv, dan dicht bij huis en over een jaar weer 

Mijn man en ik hebben het erover gehad en we gaan ook nog een afspraak maken bij nio.  Dat is voor ons 2 uurtjes rijden inderdaad.  Een lift lijkt mij maar niks. Veel meer littekens.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ,ik kan je Vito Koeijers aanraden .

Ikzelf had ook hangborsten cup c en ongelijke borsten .dr Koeijers maakt super mooie natuurlijke borsten  .hele lieve rustige man met gouden handen en goede nazorg .werkt in verschillende privé klinieken ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-5-2017 om 16:47 zei gastmama:

@Jenny Hier mijn verslagje zoals beloofd :D

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad bij dr visser in de arenborghoeve. 

Toen ik binnenkwam werd mijn jas al netjes aangenomen en werd ik naar de ontvangstkamer gebracht. Ik kreeg een lekker kopje thee en een plekje bij de open haard!! 

Het gesprek met dr visser was erg fijn. Ze legde alles heel goed uit en gaf voldoende ruimte voor vragen. 

Toen wou ze mijn borsten bekijken. Ik dacht dat ik een slappe b?c had. Zij vond het een a. Maar ik had geen uitgezakte borsten vond ze. En daar was het grote moment... ik mocht passen. Ik had aangegeven dat ik een grote c kleine d wilde. Mijn man vond de eerste proteses aan de grote kant, maar tjee wat mooi!! tenminste dat vond ik.  Wel nog even een maat kleiner geprobeerd. Die waren ook al erg mooi. uiteindelijk hebben we het gehouden op monoblock hydrogel 400 cc dual plane en ze gaat een borstplooi verlagen. Klinkt wel veel hoor... 400 cc.... 

Ik heb wel een fijn gevoel bij haar. maar thuis gekomen wilde ik toch nog ergens heen waar ze ook hydrogel gebruiken en na wat rondbellen heb ik nu op 22 mei een afspraak in de welness kliniek bij dr zele..... 

Ik ben benieuwd....

 @gastmama Ik was weer eens wat op het forum aan het rondneuzen en ik kwam bij jou de naam van Dr. Visser tegen ;) ... Ik ga zelf 28 augustus bij haar onder het mes voor nieuwe boobies. Ik zou 400cc voor de borstspier krijgen en daarmee van een A-cup naar ongeveer een C-cup gaan. Ik ben niet zo heel groot (1.67m) en ik heb nog geen kinderen, waardoor ze goed meedacht en niet gelijk op maximale grootte ingezet heeft. Ik heb mijn eerste consult bij Dr. Visser ook zeer prettig ervaren. Goede, kundige arts, tikkeltje zakelijk misschien maar de consulente naderhand maakte veel goed! Persoonlijk voel ik mezelf ook goed bij de keuze om voor Monobloc Hydrogel te gaan, maar uiteraard blijft dit een persoonlijke overweging ;) Verkijk je in ieder geval niet op de hoeveelheid CC's, dat is iets wat ik ondertussen ook geleerd heb. Per prothese zit de inhoud anders verdeeld. Sommige prothesen werken echt met projectie (hoever de prothese als het ware naar voren richt), terwijl andere prothesen breder & platter zijn. Er zijn op internet ook een soort tabellen te vinden die je als richtlijn kunt gebruiken ;) ... Succes met de keuze en ik ben benieuwd wat je besluit gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Newbie90:

 @gastmama Ik was weer eens wat op het forum aan het rondneuzen en ik kwam bij jou de naam van Dr. Visser tegen ;) ... Ik ga zelf 28 augustus bij haar onder het mes voor nieuwe boobies. Ik zou 400cc voor de borstspier krijgen en daarmee van een A-cup naar ongeveer een C-cup gaan. Ik ben niet zo heel groot (1.67m) en ik heb nog geen kinderen, waardoor ze goed meedacht en niet gelijk op maximale grootte ingezet heeft. Ik heb mijn eerste consult bij Dr. Visser ook zeer prettig ervaren. Goede, kundige arts, tikkeltje zakelijk misschien maar de consulente naderhand maakte veel goed! Persoonlijk voel ik mezelf ook goed bij de keuze om voor Monobloc Hydrogel te gaan, maar uiteraard blijft dit een persoonlijke overweging ;) Verkijk je in ieder geval niet op de hoeveelheid CC's, dat is iets wat ik ondertussen ook geleerd heb. Per prothese zit de inhoud anders verdeeld. Sommige prothesen werken echt met projectie (hoever de prothese als het ware naar voren richt), terwijl andere prothesen breder & platter zijn. Er zijn op internet ook een soort tabellen te vinden die je als richtlijn kunt gebruiken ;) ... Succes met de keuze en ik ben benieuwd wat je besluit gaat worden.

 hoi newbie90,

 

Ik ben ondertussen ook al naar dr van zele gegaan, maar die wilde me een borstlift aansmeren..... In augustus ga ik nog op consult bij dr nio en daarna ga ik de keuze maken waar ik geholpen wil worden. Dr Visser of dr Nio..... Mijn operatie zal in ieder geval in december gaan plaatsvinden omdat ik onze vakantie al had geboekt en ik alleen dan nog 3 weken vrij kan pakken. Ik ben benieuwd hoe het bij jou verder zal lopen. mag ik tegen die tijd wat foto's van jou bekijken? Ik ben enorm benieuwd hoe het eruit ziet met de hydrogels! Ik ga je in ieder geval volgen. Succes alvast met de voorpret en alles regelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames,

 

Wat spijtig om te lezen dat er een aantal van jullie enigszins een negatieve ervaring met Dr. van Zele hebben omtrent het aansmeren van een borstlift.

 

Ik ben zelf door hem geopereerd op 12 mei (een dikke 3 weken PO nu) en zo ontzettend blij met het resultaat. Mijn boobies ogen heel

natuurlijk, precies zoals ik het wilde. De komende tijd gaat er uiteraard nog veel veranderen, maar het gevoel is nu al fantastisch. Persoonlijk vind ik Dr. van Zele een heel fijne en uiterst bekwame man, die duidelijk aangeeft wat wel en niet een mooi resultaat zal geven. ^_^

 

Ik ben in ieder geval super blij dat ik voor de Wellness Kliniek heb gekozen en wens jullie succes met de verdere zoektocht naar een mooie voorgevel!

 

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb even geteld en het is nog 40 dagen tot mijn consult bij dr Nio..... pff wat duurt dat nog lang.... En dan nog bijna een half jaar tot de operatie. Wat doe ik mezelf aan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 31-5-2017 om 18:36 zei gastmama:

 hoi newbie90,

 

Ik ben ondertussen ook al naar dr van zele gegaan, maar die wilde me een borstlift aansmeren..... In augustus ga ik nog op consult bij dr nio en daarna ga ik de keuze maken waar ik geholpen wil worden. Dr Visser of dr Nio..... Mijn operatie zal in ieder geval in december gaan plaatsvinden omdat ik onze vakantie al had geboekt en ik alleen dan nog 3 weken vrij kan pakken. Ik ben benieuwd hoe het bij jou verder zal lopen. mag ik tegen die tijd wat foto's van jou bekijken? Ik ben enorm benieuwd hoe het eruit ziet met de hydrogels! Ik ga je in ieder geval volgen. Succes alvast met de voorpret en alles regelen ;)

 

Natuurlijk, zodra ik foto's heb laten maken (voor en na) dan zal ik deze online zetten. Er is nog veel te weinig fotomateriaal van de hydrogels vind ik. Wel twijfel ik nog over de grootte. Dr Visser geeft aan dat 400cc voor de spier een natuurlijk effect gaat geven, maar ik ben maar 167 en weeg 67 kg gemiddeld (hahaha afhankelijk van mijn humeur :P ) .... Alle foto's van 400cc die ik voorbij heb zien komen, leken voor mijn gevoel enorm! Ik heb nu ongeveer een cup A, met maximazer kent de buitenwereld mij met een C-cup en dat vind ik mooi. Ik ben zo bang straks enorme borsten te hebben :( .....  Ik heb 13 juli nog een tweede gesprek, ik wil dan ook een kleinere maat passen. Ik werk namelijk als verpleegkundige en buiten het feit dat ik grote borsten persoonlijk niet bij mij vind passen, gaat dit met mijn werk enorm in de weg zitten (al die mensen die tegen je aan stoten of je op onmogelijke manieren vastpakken enzo <_< ) ... Ik zal mijn profiel proberen zo up-t-date mogelijk te houden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 22-6-2017 om 10:24 zei gastmama:

Ik heb even geteld en het is nog 40 dagen tot mijn consult bij dr Nio..... pff wat duurt dat nog lang.... En dan nog bijna een half jaar tot de operatie. Wat doe ik mezelf aan....

En nu is het zover:)

Mijn dochter en ik zijn allebei door Dr.Nio geholpen zij voor een BV en ik voor een PW.

Ik wil je voor morgen veel succes wensen met je consult

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @gastmama

wat goed dat je de stap hebt gezet om een BV te nemen!

ben je nog aan het orienteren naar een goede kliniek?

ik ben zelf op 4 september aan de beurt en ik laat mijn borsten doen bij bergman clinics.

ze zijn wel een stuk duurder dan bijvoorbeeld bij diana gabriels maar ik heb het volste vertrouwen in mijn arts dokter stevens. Hij neemt mijn wensen serieus en ze zijn erg professioneel.

het zijn wel je borsten en daar zou je eigenlijk niet op moeten willen besparen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.