Ga naar inhoud

Recovery BV stap-voor-stap incl. foto's


Aanbevolen berichten

@Deeske B heel fijn dit topic! Ik denk dat naast mij een hele boel meiden zijn die hier geduld uit putten!

 

Ik schrik elke keer weer hoe 'lelijk' de borsten zijn net na de operatie. Dinsdag is mijn eigen boobday. Ik hoop dat ik nu al vaak genoeg geschrokken ben hoe opgeplakt ze eruit zien dat ik mezelf niet een hoedje schrik als ik na de operatie in de spiegel kijk.

 

Ps. Die vrouw uit het youtube filmpje heeft -zodra ze gezakt zijn- echt mijn droomtieten :wub: Wil er wel voor tekenen dat die van mij ook zo mooi rond van vorm en vol worden.

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 Ja ik had hetzelfde gedachte en sinds dat ik afgelopen zaterdag een BV heb gehad , zat ik ook met verschillende vragen qua evaluatie van borstveranderingen stap voor stap , waar dus echt via google heel weinig te vinden is eigenlijk... Mijn vragen en onzekerheden zijn er toch al deels mee beantwoord haha #GeduldIsEenKunst haha :) Ik wens jou in ieder geval al veel succes voor volgende week :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:o oh gosh de borsten van die vrouw (van filmpje) waren echt vreselijk!!! Ze waren bij mij helemaal niet zo :rolleyes: gelukkig!!!! Ben 2 weken po en wacht ongeduldig dat ze toch wat groter worden, en zoals het er uit ziet in de film maar ook op de foto's worden ze stuk groter na paar weken.... ben benieuwd!!! Begrijp eigenlijk ook niet helemaal dat ze groter worden? Blijkt zo te zijn, maar kan de logica niet vinden, de maat van prothese Is tog gelijk bij dag 1 als bij dag 30?? Weet iemand dat? Hoe dat eigenlijk komt?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei xstephx:

:o oh gosh de borsten van die vrouw (van filmpje) waren echt vreselijk!!! Ze waren bij mij helemaal niet zo :rolleyes: gelukkig!!!! Ben 2 weken po en wacht ongeduldig dat ze toch wat groter worden, en zoals het er uit ziet in de film maar ook op de foto's worden ze stuk groter na paar weken.... ben benieuwd!!! Begrijp eigenlijk ook niet helemaal dat ze groter worden? Blijkt zo te zijn, maar kan de logica niet vinden, de maat van prothese Is tog gelijk bij dag 1 als bij dag 30?? Weet iemand dat? Hoe dat eigenlijk komt?? 

 

Ja zou juist zeggen dat ze kleiner worden dan dag 1 omdat het vocht eruit trekt... Verder geen idee, nieuwsgierig naar het antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Visje7:

Iemand een schatting hoeveel CC bij de vrouw is gekomen die als eerste onder het filmpje staat?

Het aantal cc zegt meestal niet zoveel :)

Het gaat om de breedte en projectie in verhouding met het lichaam/postuur waar de prothesen in komen. Heel moeilijk om zo te zeggen: oh dat zal wel zoveel cc zijn..

afhankelijk van postuur, van merk prothese, van profile en van de vorm van de prothese (rond of anatomisch)

 

Niet om iemand op de tenen te trappen hoor, maar wil alleen maar aangeven dat jullie je niet moeten blind staren op een aantal cc.

 

De een krijgt met 300 cc een b, de ander krijgt met 300 cc een d/e

Helemaal afhankelijk dus van bovenstaande factoren :)

 

Dit even ter info

 

Xxx BB 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Visje7:

 

Ja zou juist zeggen dat ze kleiner worden dan dag 1 omdat het vocht eruit trekt... Verder geen idee, nieuwsgierig naar het antwoord.

 

5 uur geleden zei Deeske B:

@xstephx goeie vraag , ik heb er in ieder geval geen flauw idee van , ik vermoed door het zakken van de prothese mss ???

De spier (of huid, afhankelijk van voorsituatie ) drukt eerst nog op de prothese, omdat die spier moet wennen aan het nieuwe volume.

Na een week of 8-10 gaat deze spier wat losser worden en dus kan de prothese zijn 'ware grootte' behalen. Dus de eerste weken trekt het vocht weg, maar doordat de spier losser wordt en de prothese de kans krijgt om op zn plek te zakken en meer ruimte krijgt, lijkt hij voller. De cupmaat verandert vaak ook nog in deze periode, vandaar vaak het advies, niet te vroeg, niet te veel, en niet te dure bhs te kopen na 6 weken :)

 

Xx BB 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Het aantal cc zegt meestal niet zoveel :)

Het gaat om de breedte en projectie in verhouding met het lichaam/postuur waar de prothesen in komen. Heel moeilijk om zo te zeggen: oh dat zal wel zoveel cc zijn..

afhankelijk van postuur, van merk prothese, van profile en van de vorm van de prothese (rond of anatomisch)

 

Niet om iemand op de tenen te trappen hoor, maar wil alleen maar aangeven dat jullie je niet moeten blind staren op een aantal cc.

 

De een krijgt met 300 cc een b, de ander krijgt met 300 cc een d/e

Helemaal afhankelijk dus van bovenstaande factoren :)

 

Dit even ter info

 

Xxx BB 

Goed dat je het zegt. Ik wist het inderdaad eigenlijk wel maar ik werd zo geobsedeerd door het aantal cc dat ik mij dit niet helemaal meer realiseerde. :)

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei best_boobie:

 

De spier (of huid, afhankelijk van voorsituatie ) drukt eerst nog op de prothese, omdat die spier moet wennen aan het nieuwe volume.

Na een week of 8-10 gaat deze spier wat losser worden en dus kan de prothese zijn 'ware grootte' behalen. Dus de eerste weken trekt het vocht weg, maar doordat de spier losser wordt en de prothese de kans krijgt om op zn plek te zakken en meer ruimte krijgt, lijkt hij voller. De cupmaat verandert vaak ook nog in deze periode, vandaar vaak het advies, niet te vroeg, niet te veel, en niet te dure bhs te kopen na 6 weken :)

 

Xx BB 

Bedankt voor je uitleg! Het verduidelijkt een heleboel!

En gebeurt dat zo bij alle vrouwen? Ik bedoel omdat niet iedereen op een zelfde manier geneest, en niet alle lichamen reageren gelijk op de prothesen, enz. Of met andere woorden, ook bij mij gaan ze  nog groter worden ??? :136: of zijn er altijd uitzonderingen? :( waar ze kleiner worden met de tijd ipv groter? :'( 

En nog een vraag..... zitten ze in het begin altijd/bij iedereen hoog? Of heeft dat te maken met de pc/prothesen/vorm/plaats/enz? Ik vind ze namelijk bij mij helemaal niet hoog zitten, ze zitten perfect waar ze nu zijn.... als ze nog naar beneden gaan dalen dan heb ik ze naast mijn navel hangen hahahahhaha 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijne uitleg! Ik vroeg me echt af hoe ze eruit zouden zien na de operatie en hoe het herstel in zijn werk gaat! Het aantal cc maakt mij absoluut niet uit zolang ik maar de borsten krijg die ik nu heb met mijn push up super dikke bh heb! Ik ga in de zomervakantie bij een stuk of twee klinieken op gesprek. Daarna zal ik de definitieve keuze maken. Heel erg bedankt voor deze uitleg en duidelijke foto's!!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@xstephx Als het implantaat onder de borstspier wordt geplaatst kan deze in het begin verkrampen doordat die niet gewend is aan het volume. Wanneer de borstspier weer wat ontspant kunnen de borsten groter worden. 

 

Sorry had de tweede pagina van het topic nog niet gezien, zie dat @best_boobie al een veel meer uitgebreide uitleg heeft gegeven. Thanks, maakt het voor mij ook weer duidelijker. 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei xstephx:

Bedankt voor je uitleg! Het verduidelijkt een heleboel!

En gebeurt dat zo bij alle vrouwen? Ik bedoel omdat niet iedereen op een zelfde manier geneest, en niet alle lichamen reageren gelijk op de prothesen, enz. Of met andere woorden, ook bij mij gaan ze  nog groter worden ??? :136: of zijn er altijd uitzonderingen? :( waar ze kleiner worden met de tijd ipv groter? :'( 

En nog een vraag..... zitten ze in het begin altijd/bij iedereen hoog? Of heeft dat te maken met de pc/prothesen/vorm/plaats/enz? Ik vind ze namelijk bij mij helemaal niet hoog zitten, ze zitten perfect waar ze nu zijn.... als ze nog naar beneden gaan dalen dan heb ik ze naast mijn navel hangen hahahahhaha 

Afhankelijk van de techniek van je pc, zitten prothesen hoger of lager, dat is niet te voorspellen.
Ze hoeven niet bij iedereen een heel stuk in te dalen, dus geen paniek dat ze te laag zouden gaan zitten hihi ;) 

De spier moet echter ook bij jou gewoon nog losser worden, en dat gebeurt standaard tussen de 8 en 10 weken po.. op een enkele uitzondering na die het pas met 3 maanden po 'krijgt'
Dus de jouwe zullen ook voller gaan worden, daar ga ik wel vanuit :) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei LindsayS:

En als het nou voor de spier is geplaatst? Worden de borsten dan ook wat voller omdat de prothese dan wat meer gesetteld is?

De huid staat in het begin ook erg strak, dus ja, ook dan worden de borsten wat voller naargelang de tijd verstrijkt. Alleen verloopt dat proces wat geleidelijker :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie bedankt, ik was daar nou echt benieuwd naar. Ik ben nu 11 dgn po en borsten worden wel als iets soepeler maar steken aan de zijkanten nog iets uit. Heb het idee dat ze nog wat meer naar voren moeten komen ofzo. Lastig uit te leggen ;) Met het passen oogde de 350cc hp ook wat groter dan het nu is. Al moet ik wel zeggen dat ik destijds een oude BH had meegenomen om te laten zien naar welke maat ik toe wilde, en die BH past wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.