Ga naar inhoud

milse : 14 april 2017 : Dr. Kanhai : Medisch Centrum Alkmaar


milse

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na wat rondneuzen op internet kwam ik op dit forum terecht.. Fijn om te lezen dat er ook zoveel tevreden vrouwen na een bv zijn, zo tussen de vele horrorverhalen!

Ik zal mij even voorstellen:

Ik ben Milse 40 jaar oud en moeder van 3.

De zwangerschappen hebben duidelijke sporen op mijn lijf achtergelaten waar ik mij niet gelukkig bij voel, ook al ben ik zeer gelukkig met mijn kinderen! Ik heb een diastase van mijn buikspieren die wordt hersteld waarbij ik meteen van het overtollige huid word verlost.. Hier horen ook weer mooie volle borsten bij vond ik zelf dus we pakken het meteen goed aan zeg maar;-) wel had ik nog wat zorgen over het gebruik van siliconen maar heb besloten het toch te doen..

Morgen is de grote dag al! Om 8 uur word ik geopereerd in Alkmaar door dokter Kanhai. 

Fijn om hier ervaringen te kunnen delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, wat spannend dat je morgen al geopereerd wordt! Maar wel heel fijn dat je zowel een bv als bwc kan doen waardoor je weer een wat mooiere versie van jezelf bent. Lijkt me overigens wel pittig qua herstel, vooral met drie kindjes.

 

Succes alvast morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Dank je wel!

Ja wel pittig inderdaad..daar kijk ik ook niet naar uit.. Maar dan heb ik het wel maar in één keer gehad zeg maar..

De kids zijn gelukkig niet zo heel klein meer, de jongste is 6 dus ze kunnen al aardig wat zelf doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 11-10-2017 om 15:53 zei milse:

Het is alweer even terug sinds ik hier iets had geplaatst, wat in mijn geval een goed teken is! Maar ik wil jullie toch fe foto's van het resultaat graag laten zien! 5 maanden po

 

 

Hoi hoi,

 

Mooi dat het zo goed gaat en dat je tevreden bent over het resultaat.

 

ik ben wel benieuwd naar de foto's van jou resultaat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.