Ga naar inhoud

slappe borsten na een zwangerschap


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Laura Palmer:

nou de eerste afspraak staat.....As donderdag bij Schuringa (Boerhaave)! Man gaat mee. Hij vindt t beetje onzin om verschillende pc’s te consulten maar t is mijn beslissing dus hij zal ook braaf mee gaan naar de rest ;) Op naar donderdag dus, misschien tref ik je wel in de wachtkamer :) 

 

Je hebt groot gelijk hoor. Doorzoeken totdat je iemand gevonden hebt die je volledig vertrouwt.

Ik ga de 28ste, dat is dinsdag al! 

Heel veel succes......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Is het wellicht ook genetisch bepaald? En heeft het te maken met de elasticiteit van de huid? 

Mijn moeder heeft op 65 jarige leeftijd nog steeds stevige rechtopstaande borsten. 

Zelf heb ik aan 2 kinderen een zeer lange periode borstvoeding gegeven, op het laatst voedde ik alleen nog maar met links en rechts was gekrompen tot een a cupje. Steeds met vulling in m'n bh gelopen. Een jaar na het stoppen met voeden trok het weer bij, ging van links C cup en rechts A naar beide weer B. Ze hangen niet, ze zijn ook niet meer zo stevig als voorheen. maar zijn in de zwangerschap ook hooguit tot een grote C gegroeid.. Dus mijn huid is ook niet snel flink opgerekt geweest. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Na mijn zwangerschap van 4 jaar geleden heb ik 6 maanden bv gegeven. Ze zijn daarna nooit meer zo mooi geworden. Ik heb nu een slappe B en had een volle C. Sinds 5 maanden hebben we er een tweede kindje bij. Helaas zijn mijn borsten weer slappe Btjes. 

 

Je ziet ook echt dat mijn huid slap is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dit topic is een en al herkenbaarheid! 

 

Ik heb tweemaal langer dan een jaar borstvoeding gegeven en al mijn bh's van voor de zwangerschappen zijn veeeeel te groot. Ik heb nu nog maar een kleine a over die nog leeg is ook. 

 

Mijn tepels vind ik gelukkig mooi. 

 

Ik twijfel (mede door mijn bouw) of anatomisch voor de spier bij mij een optie zou zijn. Klopt het dat je met dual plane geen 'spleet' in je decolleté meer kan realiseren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Er wordt wel gezegd dat borstvoeding geen invloed heeft op je borsten maar ik ben daar toch niet van overtuigd... zou ook niet weten hoe ze dat kunnen onderzoeken aangezien er zoveel verschil zit in hoe lang vrouwen borstvoeding geven???

Ik had voor mijn zwangerschappen een B-cup, en ze werden tijdens de zwangerschap niet veel groter (had wel een zeer goede melkproductie, zelfs overproductie de eerste weken). Mijn linkerborst was de grootste. Na maanden borstvoeding geven had ik echter altijd veel meer melk in mijn rechterborst, die was altijd veel voller en als ik stuwing had was die dubbel zo groot als de linker! Dan na het stoppen met borstvoeding (toen mijn jongste 2 jaar was) bleef mijn rechterborst groter. Anderhalf jaar later nog steeds een halve cupmaat verschil. Rechts was het nog ongeveer een A, links amper een AA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.