Ga naar inhoud

slappe borsten na een zwangerschap


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier maar lees al een hele tijd mee, 29 jaar oud en uit het zuiden des lands.

Ik vraag me het volgende af, ik heb een B cup, tijdens mijn 2 zwangerschappen een B cup (kon mijn normale beha's blijven dragen) en ook na de zwangerschappen, tijdens korte borstvoedingsperiodes van bij de1e 3 maanden en bij de 2e 6 weken, een B cup. Er is bij mij dus helemaal niets veranderd. Nu wil ik graag een borstvergroting maar binnen nu en 2 jaar willen mijn man en ik ook nog een derde kindje. Ik wil echt niet wachten met de bv. Ik vraag me af of er vrouwen zijn die een zwangerschap voor en na hun borstvergroting hebben meegemaakt. "gedroegen" jouw borsten zich hetzelfde als voor de borstvergroting? Kan ik er min of meer vanuit gaan dat mijn borsten weer niet zullen groeien er er weer weinig zal veranderen? Of krijg je bijvoorbeeld veel meer stuwing wanneer je protheses hebt?

Ik hoop dat er iemand is die dit kan beantwoorden!

Groetjes Priscilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Ook hier een mama van 2 kindjes die graag een borstvergroting wil laten doen.

Voor de zwangerschap van zoonlief had ik een prima 75C, na de zwangerschap en 7 weken borstvoeding zijn ze langzamerhand gaat zakken en slinken tot 80B. Vooral de huid was erg slap, vreselijk vond ik het. Nu is 3 maanden geleden ons dochtertje geboren en sinds gisteren ben ik de borstvoeding aan het afbouwen. Nu geniet ik van een volle D cup :) Maar ik ben bang dat het weer diepe dalen worden als de laatste kilo's eraf zijn.

Ik wil denk ik een volle C/kleine D maar verder moet ik me echt nog inlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Of je nu wel of geen borstvoeding geeft, je borsten worden zoiezo verpest door zwangerschappen!!

Ik heb geen borstvoeding gegeven. Maar toch krijf je enorme tieten, je maakt toch melkproductie aan, en je krijgt hoe dan ook stuwing, en dan ben je net pamela. Dus je huid wordt zo ver uitgerekt, komt niet meer goed, tenzij je wat steviger blijft. Ik heb 3 kids en na de laatste wil ik geen grammetje af, mijn borsten bleven dan ook mooi vol, maar ik ben gaan afvallen, ik wilde toch weer op mijn oude gewicht komen, en ja hoor, enorme slappe hangtieten.......

En ik heb geen borstvoeding gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Voor mijn zwangerschappen had ik stevige volle 75e , na m'n eerste bevalling werden ze groter door de melkproductie en werden ze 75 F toen ik na 3 maanden stopte met borstvoeding geven en op m'n oude gewicht zat had ik slappe b cupjes ze waren helemaal leeg en helemaal ongelijk nu ben ik 6 weken geleden bevallen van mn tweede kindje en moet nog 10 kilo kwijt en hangen m'n borsten nu al bijna op m'n navel laat staan als k strax op m'n oude gewicht zit en dat terwijl iedereen stinkend jaloers was op m'n borsten omdat ze al bijna nep leken zo stevig en best groot waren ze en had maat 34 . Maar helaas zwangerschappen zijn dus echt een aanslag op je lichaam .

Heb nog een vraagje wat is een dual plane eigenlijk?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog een vraagje wat is een dual plane eigenlijk?)

Bovenkant van de prothese achter je borstspier.. en het onderste gedeelte van de prothese voor de borstspier :

muscle_splitting_biplane.jpg

Tepels veranderen wel degelijk door borstvoeding hoor (net zoals Tietie hiervoor al zegt). Ik heb zelf bij beide kinderen 5 maanden borstvoeding gegeven en mijn tepels zijn een stuk groter geworden en zo ken ik veel vriendinnen.

Ik denk dat de verandereing verschilt per persoon??

Je tepelhof wordt donkerder in de zwangerschap, maar trekt erna weer bij.

Ik heb 6 jaar non stop borstvoeding gegeven ( periode van 8 maanden ook nog eens aan 2 kids tegelijk) en het enigste positieve verschil wat ik gemerkt heb, is dat ik van mijn ingetrokken tepels af ben :43:

Maar mijn tepel (het puntje) is niet groter geworden, hij werkt nu alleen beter :45: Voorheen waren ze altijd vlak, warm, koud, aanraking... maakte niets uit, ze bleven altijd slapen ;)

Nu ik vond die verandering in mijn geval heel positief :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hmm dual-plane blijft gek, Bruno zei dat dat niet kon bestaan

De prothese kan niet hechten aan een spier en er onderuit zakken...

Hij vertelde me dat ik duidelijk achter de spier had n Alphen zegt dual...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dual-plane blijft gek, Bruno zei dat dat niet kon bestaan

De prothese kan niet hechten aan een spier en er onderuit zakken...

Hij vertelde me dat ik duidelijk achter de spier had n Alphen zegt dual...

Ik snap het niet :17:

Dat het niet bestaat??? Dat deze methode niet mogelijk is..?

Plovier noemt het trouwens ook achter de spier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Mijn pc gelooft ook niet in dual plane. Hij zegt ook dat t of achter of voor is. Nouja, ik heb er geen verstand van. Maar mijn gevoel is dat mijn prothese hetzelfde zit als hierboven op het tekeningetje. Ik voel de bovenkant van de prothese niet zitten, en voel precies waar hij niet meer onder de spier zit (zo ongeveer op tepelhoogte).

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb drie kleine kinderen (net 1, 3,5 en 4 jaar(bijna 5)

Tijdens mijn zwangerschappen veranderde er helaas niks bij mij (ik dacht: jeuh, leuke bijkiomstigheid, grotere borsten) maar nee hoor, alledrie de keren geen grotere borsten voor mij...had wel een enorme buik naar voren dus dan vond ik ze nog kleiner lijken..

(ben zelf maar smalletjes, van achteren zag je niet dat ik zwanger was, dus heb er heel veel opmerkingen over gekregen, dat ze nog nooit zo'nj grote buik naar voren bij zo;n smalle vrouw hadden gezien :-)

Tijdens de borstvoeding kreeg ik wel grotere borsten, jeeuhhh!!!Ik weet nog dat ik bij de eerste bovenaan de trap stond en mijn man riep: Moet je eens komen kijken!!!(ik moest dat moment wel gaan voeden dus stonden op knappen haha)

maar echt mega waren ze nog niet eens eigenlijk hoor, ik weet nog dat iemand hier op bezoek kwam en ik moest voeden zij toen zei: je hebt eigenlijk nu geen grote borsten he?Ik dacht dat borsten heel groot werden als je borstvoeding geeft.....Voor mij waren ze wel redelijk groot, vooral vergeleken met wat ik normaal had, maar idd, echt groot waren ze niet, alleen vol (melk!)

maar zo'n opmerking hakt er dan wel weer in hoor, ook al bedoelt zij het helemaal niet zo (heeft zelf ook kleine borsten)

Maar bij mij heb ik dus het idee dat het wel door de borstvoeding komt, omdat ze toen pas groter werden, plus je ziet het wel goed aan mijn tepels...had altijd wel grotere tepels maar nu zijn ze iets uitgerekt zeg maar..nouja, daar stoor ik me eigenlijk verder niet aan, ik ben het wel gewend dat mijn tepels groot zijn.

Maar heb geen spijt van de borstvoeding hoor, absoluut niet.

Maar nu zou ik wel weer graag grotere borsten willen hebben, want kan er iedere dag wel om janken hoe lelijk ze zijn (nouja, lelijk, klein)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dus dames... wat is nu aan en af te raden :) kan er niet meer aan uit...

Mijn situatie is : Morgen bellen voor afspraak bij enkele PC's... en over een jaar, max 2 jaar kindjes...waar ik toch wel borstvoeding wil aan geven, àls het lukt, want idd, dat lukt niet bij iedereen natuurlijk.

Dual plane? Afgeraden?

Achter de spier? Aangeraden?

Help!!! :)

katje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
  • 3 weeks later...

Nou mijn borsten zijn wel degelijk veranderd door borstvoeding geven....

Nee inderdaad niet slapper geworden.... Maar gewoon compleet weg gevreten.... En dan bedoel ik ook compleet.... ( lijkt wel mannenborst)

Deuken boven de tepels... De zijkanten zijn nu deuken..... Klierweefsel is weg... Vetweefsel ook....

De schade begon bij nummer drie..... Na nummer vier is het diep triest.....

Logisch ook... De melk is vet... En waar worden die vetten uitgehaald?!.... Niet uit mn kont, helaas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat dual plane niet bestaat? Ik heb vaak het idee dat ze dat zeggen zodat je kiest voor wat hun alleen maar doen. Wat opzich wel logisch is, het is en blijft een verkoop praatje.

Medisch gezien is dual plane en het hechten daarvan gewoon mogelijk, wat een rare uitspraak van een plastisch chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 3 maanden geleden bevallen van een pracht zoontje had een kleine D cup en tijdens me zwangerschap zijn ze naar een e cup gegaan toen ik was bevallen kreeg ik stuwing (mijn god wat een pijn) me borsten waren toen een F cup...

nu zijn we 3 maanden verder en me borsten zijn letterlijk gewoon theezakjes.. ben inmiddels al bijna weer op me oude gewicht nog 7,5 kilo te gaan...

nu heb ik Bruno de meyere gebeld voor wat informatie en hy adviseerde mij dat ik het beste na 6 maanden dus in januari op consult wil hebben om het 1 en ander te bespreken zijn er dames die bij hem ook onder het mes zijn gegaan wil graag wat info hebben...

ik ben nieuw op het forum dus snap er nog niet heel veel van..

ik hoop snel wat te horen!! en nachtuiltje thanks voor de info!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi! Ik heb allebei mijn dochters borstvoeding gegeven en van die tepel klopt wel. Mijn rechter tepel is echt uitgerekt (lange tepel)! Had ik daarvoor nooit. Jongste dochter dronk ook liever uit rechter borst. Vind lange uitgerekte tepel zo niet mooi! Weet iemand of daar ook iets aan te doen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

June1984, on 17 Dec 2013 - 01:22, said:

Hoi! Ik heb allebei mijn dochters borstvoeding gegeven en van die tepel klopt wel. Mijn rechter tepel is echt uitgerekt (lange tepel)! Had ik daarvoor nooit. Jongste dochter dronk ook liever uit rechter borst. Vind lange uitgerekte tepel zo niet mooi! Weet iemand of daar ook iets aan te doen is?

Ja dat kan :D

Heb toevallig net wat in je topic gezet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Hier ook na 2 zwangerschappen veel kleinere borsten gekregen. Al m'n BH's zijn te groot. Het lijkt wel alsof de huid er nog is maar de inhoud is verdwenen. Echt sneu :-(.

Zou me zoveel beter voelen met mooie, volle borsten. Het moeten geen GIGA borsten zijn maar gewoon een mooie C. Ik zou me veel beter in m'n vel voelen. Daarom dat ik de borstvergroting overweeg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Van mijn stevige C-cup is na acht weken borstvoeding een kleine, slappe B over. Mijn tepels zijn misschien iets groter maar dat scheelt weinig. Ik heb twee jaar gewacht in de hoop dat mijn bosten nog zouden herstellen.

 

Of en hoe lang je borstvoeding geeft maakt niet uit heb ik begrepen. Sommige borsten worden slapper, andere hebben mazzel. Van vriendinnen hoor ik trouwens allemaal dat hun borsten slapper zijn geworden.

Daarom ga ik ook voor een borstvergroting. Zo tevreden als ik altijd was, zo baal ik nu van mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
14 uur geleden zei Laura Palmer:

hi @Sophiee

 

ik zit in t zelfde schuitje. Van volle C naar lege hangende B en het ook beu. Ben jij ondertussen al onder het mes geweest? En bij hoeveel PC’s ben je op consult geweest?

Hey @Laura Palmer,

ik ben bij 1 chirurg geweest omdat ik sowieso anatomisch wil en mits er een goeie chirurg in de buurt is, ik niet te ver van huis wil. Omdat het consult erg goed is bevallen heb ik niet meer naar anderen gekeken.

 

Na passen en meten zijn we uitgekomen op 340cc anatomisch voor de spier. Welke cupmaat dat wordt is moeilijk te zeggen omdat dat zo verschilt. Alleen al per bh-merk verschilt dat. Ik heb aangegeven dat ik wil uitkomen op een grote C/kleine D. Mijn borsten zijn vrij breed aan de onderkant dus een kleinere druppelvorm zou niet zo mooi zijn waarschijnlijk.

28 September staat de operatie gepland!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2017 om 12:20 zei Sophiee:

Hey @Laura Palmer,

ik ben bij 1 chirurg geweest omdat ik sowieso anatomisch wil en mits er een goeie chirurg in de buurt is, ik niet te ver van huis wil. Omdat het consult erg goed is bevallen heb ik niet meer naar anderen gekeken.

 

Na passen en meten zijn we uitgekomen op 340cc anatomisch voor de spier. Welke cupmaat dat wordt is moeilijk te zeggen omdat dat zo verschilt. Alleen al per bh-merk verschilt dat. Ik heb aangegeven dat ik wil uitkomen op een grote C/kleine D. Mijn borsten zijn vrij breed aan de onderkant dus een kleinere druppelvorm zou niet zo mooi zijn waarschijnlijk.

28 September staat de operatie gepland!

28 september? Of volgende week donderdag ;)

 

Spannend! Bij welke pc ga je? Ik zoek gevoels matig ook in de buurt. Als er wat is wil ik niet uren heen en weer moeten rijden (woon omg Den Haag)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Laura Palmer:

28 september? Of volgende week donderdag ;)

 

Spannend! Bij welke pc ga je? Ik zoek gevoels matig ook in de buurt. Als er wat is wil ik niet uren heen en weer moeten rijden (woon omg Den Haag)

Hahaha, 28 november bedoel ik ja ;-)

 

Ik ga naar van der Weij in de Boerhaavekliniek in Amsterdam. Hij plaatst zoveel mogelijk voor de spier indien mogelijk wat ik ook erg fijn vindt. Maar als je twijfelt raad ik je wel aan om naar een paar verschillende chirurgen op consult te gaan. Je merkt vanzelf bij wie je een goed gevoel hebt. 

 

Ben je er wel al hemels over uit dat je het echt wil? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.