Ga naar inhoud

grote maat push up bh


josje1986

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik zoek een push up bh maat F, weet iemand waar ik die kan kopen en passen(dat is eigenlijk het belangrijkst):mellow:

 

hunkemuller gaat maar tot maat d, en via internet kopen is lastig met nieuwe boobies omdat ik niet zeker weet wat wel en wat niet past.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha Meid,

 

ik heb geen idee waar je die kan kopen, maar je weet wel dat er bij de meeste artsen wordt afgeraden het 1e jaar Push up te dragen he? dit omdat het niet goed is voor het herstel en je implantaten kunnen gaan lopen. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Josje,

 

Jeetje, dat is wel heel snel hoor. @best_boobie alle Pc's die ik voorbij heb zien komen adviseren dit zeker nog niet te doen, toch? ik weet de exacte gevaren niet helemaal , maar zoals in mijn eerdere bericht ivm je herstel en lopen van de prothese dacht ik.

 

moet ik zeggen, ik ben 16 maanden PO, en ik vind Pushup niet heel prettig zitten.. maar goed, je Eigen keus natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei TessaDLCDP:

hoi Josje,

 

Jeetje, dat is wel heel snel hoor. @best_boobie alle Pc's die ik voorbij heb zien komen adviseren dit zeker nog niet te doen, toch? ik weet de exacte gevaren niet helemaal , maar zoals in mijn eerdere bericht ivm je herstel en lopen van de prothese dacht ik.

 

moet ik zeggen, ik ben 16 maanden PO, en ik vind Pushup niet heel prettig zitten.. maar goed, je Eigen keus natuurlijk :)

Er zijn pc's die zeggen dat het niet uitmaakt, maar het gros zegt idd dat het beter is om zeker het eerste jaar geen push up te dragen.. Ik ga altijd uit van de langst levende adviezen, aangezien die zichzelf al bewezen hebben :) 

Heb wel ook gezien dat meiden die vaak push up dragen (ook later dan 1 jaar po) last kunnen krijgen van draaiende prothesen (dus niet alleen bij anatomische, maar ook bij ronde, die dan met de achterkant aan de voorkant gaan zitten in de borst)
De pocket kan groter worden, door dat continue pushen, en zeker als je het in je eerste jaar doet, en dat is natuurlijk niet bevorderlijk voor de vorm.
Nio noemt het 'wandelen' van de prothesen, als de pocket te groot wordt en hij dus overal naartoe kan...
Hoe meer je pusht, hoe vaker, hoe meer kans dus ook dat je tepels lager op je borsten komen te zitten, omdat de prohtesen aan de hoge kant gaan zitten...

Uiteraard beslist iedereen voor zichzelf, maar als je op de hoogte bent van de risico's, dan kun je wel beter een beslissing nemen voor jezelf dan wanneer je niet weet wat het voor kwaad zou kunnen.

Let wel: er zijn pc's die dit de reinste flauwekul vinden, maar goed.. zoals ik al zei: het gros is er toch geen voorstander van.

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.