Ga naar inhoud

Help! Wie heeft ervaring met 375 cc


Aanbevolen berichten

Hallo meiden! 

 

Allereest wat een goed idee dit forum. Echt goed om verhalen en tips van andere meiden te lezen! :D

 

Ik ben op intake geweest bij Bergman en kwam op rond medium profile 375 cc dual plane. Zou graag een goed gevulde C cup hebben. Met pasproteses vond ik het niet erg groot ogen.

Heb nu een kleine a, ben 1.68 en weeg 56 kg.  Zoals velen hier twijfel ik enorm over de maat. Ik wil niet te groot maar ook niet te klein.. volgens de pc kon 375 prima.

Heeft iemand ervaring met soortgelijke maat en postuur? Heb al wat foto's gezien maar dat was groter of kleiner, vind het echt lastig! 

Alvast bedankt ^_^

 

Xx Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Mama0815:

Hallo meiden! 

 

Allereest wat een goed idee dit forum. Echt goed om verhalen en tips van andere meiden te lezen! :D

 

Ik ben op intake geweest bij Bergman en kwam op rond medium profile 375 cc dual plane. Zou graag een goed gevulde C cup hebben. Met pasproteses vond ik het niet erg groot ogen.

Heb nu een kleine a, ben 1.68 en weeg 56 kg.  Zoals velen hier twijfel ik enorm over de maat. Ik wil niet te groot maar ook niet te klein.. volgens de pc kon 375 prima.

Heeft iemand ervaring met soortgelijke maat en postuur? Heb al wat foto's gezien maar dat was groter of kleiner, vind het echt lastig! 

Alvast bedankt ^_^

 

Xx Elena

Ik ben soortgelijk als jij en heb 375 en 400. Wel high profile van mentor rond. Ik kom in bh uit op 75E/70F. Maar het oogt als een Dtje. Mijn voor was een kleine slappe A

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Karin1985:

Ik ben soortgelijk als jij en heb 375 en 400. Wel high profile van mentor rond. Ik kom in bh uit op 75E/70F. Maar het oogt als een Dtje. Mijn voor was een kleine slappe A

Bedankt voor je reactie. Dat is best groot :o heb je een foto toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2017 om 11:40 zei Mama0815:

Hallo meiden! 

 

Allereest wat een goed idee dit forum. Echt goed om verhalen en tips van andere meiden te lezen! :D

 

Ik ben op intake geweest bij Bergman en kwam op rond medium profile 375 cc dual plane. Zou graag een goed gevulde C cup hebben. Met pasproteses vond ik het niet erg groot ogen.

Heb nu een kleine a, ben 1.68 en weeg 56 kg.  Zoals velen hier twijfel ik enorm over de maat. Ik wil niet te groot maar ook niet te klein.. volgens de pc kon 375 prima.

Heeft iemand ervaring met soortgelijke maat en postuur? Heb al wat foto's gezien maar dat was groter of kleiner, vind het echt lastig! 

Alvast bedankt ^_^

 

Xx Elena

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2017 om 11:40 zei Mama0815:

Hallo meiden! 

 

Allereest wat een goed idee dit forum. Echt goed om verhalen en tips van andere meiden te lezen! :D

 

Ik ben op intake geweest bij Bergman en kwam op rond medium profile 375 cc dual plane. Zou graag een goed gevulde C cup hebben. Met pasproteses vond ik het niet erg groot ogen.

Heb nu een kleine a, ben 1.68 en weeg 56 kg.  Zoals velen hier twijfel ik enorm over de maat. Ik wil niet te groot maar ook niet te klein.. volgens de pc kon 375 prima.

Heeft iemand ervaring met soortgelijke maat en postuur? Heb al wat foto's gezien maar dat was groter of kleiner, vind het echt lastig! 

Alvast bedankt ^_^

 

Xx Elena

 

Hey ik ben 170 weeg 60kg maar sport ook enorm veel dus is ook veel spiermassa, en heb nu aa / a en krijg morgen de 350cc dit zou een c moeten zijn. Kijk even bij mijn foto's wat het resultaat van mijn 3 d uitwijst. Moeilijke keuzes he... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-4-2017 om 08:05 zei Mimibloem:

 

Hey ik ben 170 weeg 60kg maar sport ook enorm veel dus is ook veel spiermassa, en heb nu aa / a en krijg morgen de 350cc dit zou een c moeten zijn. Kijk even bij mijn foto's wat het resultaat van mijn 3 d uitwijst. Moeilijke keuzes he... 

O dat ziet er mooi uit! Ja echt heel moeilijk.. hoor vaak dat meiden hun boobies toch te klein vinden.. wat doe jij voor sport? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12 april 2017 om 08:05 zei Mimibloem:

 

Hey ik ben 170 weeg 60kg maar sport ook enorm veel dus is ook veel spiermassa, en heb nu aa / a en krijg morgen de 350cc dit zou een c moeten zijn. Kijk even bij mijn foto's wat het resultaat van mijn 3 d uitwijst. Moeilijke keuzes he... 

Zou ik misschien je foto's ook mogen zien? Ben 1.70 en weeg 65kg waarvan ook veel spiermassa. Ben heel benieuwd hoe het bij jou is geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik kijk nu eventjes mee op dit forum en ben nog een beetje zoekende. As maandag is het twee weken terug sinds ik ben geopereerd. Ik heb 375 HP gekregen. Zelf weeg ik 59 kilo en ben ik 1.73.. ben tot nu toe heel erg blij met het resultaat niet te groot en ook niet te klein. Geen idee welke cupmaat ik nu heb eigelijk.. 

 

Heb nog geen foto's erop! Succes morgen, komt vast goed!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RID:

Zou ik misschien je foto's ook mogen zien? Ben 1.70 en weeg 65kg waarvan ook veel spiermassa. Ben heel benieuwd hoe het bij jou is geworden!

 

Ja zeker mag je die zien, weet alleen even niet waarom je hem niet kan zien :( wat moet ik anders doen dat je hem kan zien? Weet je dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.