Ga naar inhoud

8 weken po, rechtse borst zakt niet goed


Blondjuh

Aanbevolen berichten

Vraagje, rechtse borst blijft hoger en boller bovenop...nu 8 weken po...vanaf begin is ie boller bovenop en mijn spier strakker,  maandag bekijkt pc mijn fotos... en krijg ik Antwoord...! Wanneer moeten ze echt gedaald zijn zeg maar... hoeveel weken... vroeg het me af ben ik beethe voorbereid bedankt ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Blondjuh:

Vraagje, rechtse borst blijft hoger en boller bovenop...nu 8 weken po...vanaf begin is ie boller bovenop en mijn spier strakker,  maandag bekijkt pc mijn fotos... en krijg ik Antwoord...! Wanneer moeten ze echt gedaald zijn zeg maar... hoeveel weken... vroeg het me af ben ik beethe voorbereid bedankt ;) 

Hoi hoi

Oef, dat is een lastige vraag, zonder dat we kunnen zien wat je bedoelt..
Op de foto in bh zie ik het niet, en voor de rest zie ik geen foto's in je albums staan, misschien dat je die prive nog hebt?

In principe, voor het eindresultaat, moet je minimaal 3 maanden po zijn, maar het is onmogelijk om hier een zinnig woord over te zeggen nu.. Alles is afhankelijk van hóe hoog die prothese nog zit...
Als ie nog een beetje hoger zit (en je voorsituatie gelijk was, want dat is wel belangrijk om ernaast te bekijken) dan zou de prothese ook met 8 weken po nog kunnen zakken.. Was je voorsituatie niet gelijk (en dat zie je vaak alleen op een foto die uit dezelfde hoek genomen is) dan wordt de na-situatie ook niet gelijk.. Ja.. wel gelijk aan de voorsituatie :P 
Maar als je prothese nu nog erg hoog zit, dan is er soms een handje hulp nodig..

Te weinig info dus om een goed antwoord te geven :) En dan zijn wij ook nog eens leken he ;) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Oef, dat is een lastige vraag, zonder dat we kunnen zien wat je bedoelt..
Op de foto in bh zie ik het niet, en voor de rest zie ik geen foto's in je albums staan, misschien dat je die prive nog hebt?

In principe, voor het eindresultaat, moet je minimaal 3 maanden po zijn, maar het is onmogelijk om hier een zinnig woord over te zeggen nu.. Alles is afhankelijk van hóe hoog die prothese nog zit...
Als ie nog een beetje hoger zit (en je voorsituatie gelijk was, want dat is wel belangrijk om ernaast te bekijken) dan zou de prothese ook met 8 weken po nog kunnen zakken.. Was je voorsituatie niet gelijk (en dat zie je vaak alleen op een foto die uit dezelfde hoek genomen is) dan wordt de na-situatie ook niet gelijk.. Ja.. wel gelijk aan de voorsituatie :P 
Maar als je prothese nu nog erg hoog zit, dan is er soms een handje hulp nodig..

Te weinig info dus om een goed antwoord te geven :) En dan zijn wij ook nog eens leken he ;) 

 

xxx

@best_boobie dank je voor je antwoord, heb fotos prive staan ;) zal je toevoegen... kan je zien wat ik voor en nu na heb Bedankt groetjes x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook langer moeten wachten heb mijn borstband extr strak gedaan op die kant wat niet zakte en langer gedragen 

succes ermee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. heb naar je fotos gekeken en idd die zit nog een stuk te hoog..
Heb jij een band gekregen om de prothesen tegen te houden?
Kijk anders eens bij de foto's van Tries89, die heeft de band op een bepaalde manier gedragen (twee manieren die goed zijn) om 1 borst meer te laten zakken...
Het zou misschien voor jou ook kunnen helpen?

Anders is het toch aan je pc om hier iets aan te doen.. maar meestal willen ze het nog aankijken tot 3 maanden po.. Hoe Koeijers hierin staat, weet ik eigenlijk niet..
Hij zal ook wel zien dat die prothese nog te hoog zit en dat er iets moet gebeuren..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei best_boobie:

Hm.. heb naar je fotos gekeken en idd die zit nog een stuk te hoog..
Heb jij een band gekregen om de prothesen tegen te houden?
Kijk anders eens bij de foto's van Tries89, die heeft de band op een bepaalde manier gedragen (twee manieren die goed zijn) om 1 borst meer te laten zakken...
Het zou misschien voor jou ook kunnen helpen?

Anders is het toch aan je pc om hier iets aan te doen.. maar meestal willen ze het nog aankijken tot 3 maanden po.. Hoe Koeijers hierin staat, weet ik eigenlijk niet..
Hij zal ook wel zien dat die prothese nog te hoog zit en dat er iets moet gebeuren..

xxx

Oke dank je wel.... ik ga het morgen horen...!!! En vraag een band.. heb wel het idee dat ie de ene dag ontspannender is dan de amdere... en dan ook redelijk gelijk hang zo raar... maar hij zit nog niet goed... ik ga eens kijken wat koeijers er morgen van zegt ben benieuwd....bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Mandy85:

Ik heb ook langer moeten wachten heb mijn borstband extr strak gedaan op die kant wat niet zakte en langer gedragen 

succes ermee

 

Oke ... was je ook zoveel weken en kreeg je toen pas. Band...? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Blondjuh:

Oke dank je wel.... ik ga het morgen horen...!!! En vraag een band.. heb wel het idee dat ie de ene dag ontspannender is dan de amdere... en dan ook redelijk gelijk hang zo raar... maar hij zit nog niet goed... ik ga eens kijken wat koeijers er morgen van zegt ben benieuwd....bedankt 

Nou.. daar zijn de meningen over verdeeld, maar als je hem zo draagt als Tries89, dan kan het zeker nog helpen. Het is geen garantie dat het nog helpt, maar mijns inziens kan het wel nog!

Ben benieuwd wat Koeijers zegt :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bericht ontvangen van koeijers... het genezingsproces heeft zeker nog enkele maanden nodig... en in die tijd zal er nog veel verandering komen in de borsten... dus zijn advies is om nog enige tijd af te wachten...!!! Dus dan wachten we het af... ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Beevee:

Ik ook niet. Misschien dat dat toch het proces wat versnelt dan. Zullen we iets meer geduld moeten hebben :-)

Ja geduld onze pc zullen weten wat ze gedaan hebben, en wat het beste is op dit moment, ik vetrouw op koeijers zijn advies...!!! Dus nog even met ongelijke borsten rondlopen hihi ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 8-4-2017 om 23:04, best_boobie zei:

Hm.. heb naar je fotos gekeken en idd die zit nog een stuk te hoog..
Heb jij een band gekregen om de prothesen tegen te houden?
Kijk anders eens bij de foto's van Tries89, die heeft de band op een bepaalde manier gedragen (twee manieren die goed zijn) om 1 borst meer te laten zakken...
Het zou misschien voor jou ook kunnen helpen?

Anders is het toch aan je pc om hier iets aan te doen.. maar meestal willen ze het nog aankijken tot 3 maanden po.. Hoe Koeijers hierin staat, weet ik eigenlijk niet..
Hij zal ook wel zien dat die prothese nog te hoog zit en dat er iets moet gebeuren..

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.