Ga naar inhoud

rietje2 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi. 

Hij vond het er goed uit zien. Moet inderdaad nog wel echt zakken. Mag al sport bh aan. Had zelfs geviel dat ie dat beter vind dan dit compressievest. 

Had net ff zonder gelopen (Ivm douchen enzo) Wat was dat lekker. Veel minder pijnlijk. 

Ik probeer nu ook alleen nog maar paracetamol te nemen en niks anders. 

Hoe gaat slapen bij jou?

Ik word elke ochtend wel echt stijf en pijnlijk wakker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 6/2/2017 om 10:14 zei rietje2:

Hi. 

Hij vond het er goed uit zien. Moet inderdaad nog wel echt zakken. Mag al sport bh aan. Had zelfs geviel dat ie dat beter vind dan dit compressievest. 

Had net ff zonder gelopen (Ivm douchen enzo) Wat was dat lekker. Veel minder pijnlijk. 

Ik probeer nu ook alleen nog maar paracetamol te nemen en niks anders. 

Hoe gaat slapen bij jou?

Ik word elke ochtend wel echt stijf en pijnlijk wakker. 

Wat fijn dat je al een sportbh aan mag @rietje2! Ik heb die van mij vandaag binnen gekregen en zitten ook erg lekker, maar ik wacht voor de zekerheid nog even met dragen.

Hoe is 't verder met je? Heb je al foto's? Mag ik meekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden. 

Sorry weinig hier online geweest. 

Ik voel me echt alweer erg goed. Wat misschien ook wel slecht is want die waarschijnlijk alweer meer dan goed is. 

Ik moet nu 29 juni weer voor controle.  Wanneer jij @Elske77?

Welke sport bh hebben jullie aangeschaft? Ik heb de carefix ava en ook de heavy sport bh van de Hema. 

Ik ga nog eens proberen of ik foto album aan kan maken. Wilde me nog niet lukken 

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei rietje2:

He meiden. 

Sorry weinig hier online geweest. 

Ik voel me echt alweer erg goed. Wat misschien ook wel slecht is want die waarschijnlijk alweer meer dan goed is. 

Ik moet nu 29 juni weer voor controle.  Wanneer jij @Elske77?

Welke sport bh hebben jullie aangeschaft? Ik heb de carefix ava en ook de heavy sport bh van de Hema. 

Ik ga nog eens proberen of ik foto album aan kan maken. Wilde me nog niet lukken 

 

Groetjes x

Ha ik ook 29 juni, grappig, ik moet morgen even bellen voor de tijd want mijn afspraak van donderdag is nu vervallen. Hoe laat ga jij?

Heb gisteren sportBH Alice van Carefix aan gehad en vond het niks, liever vest aan. Moest alleen even worden gewassen :-)

 

ik heb rechts nog behoorlijk veel pijn. Links nauwelijks.

gebruik overdag alleen nog paracetamol, ik lag steeds knock out met de diazepam en oxynorm. 

Afgelopen nacht wel weer gebruikt want ik heb pijn in mijn rechterschouder met slapen.

doe wel weer kleine dingen in huis, katten voeren enzo, kleine oppervlakken afnemen met doekje. Ben dorp even in geweest gisteren voor bh en 's avonds ijsje gehaald. Lopen doet rechts wel pijn, links niet. Hoe voelt het bij jullie?

vanmorgen ook mee geweest honden uitlaten, niet vastgehouden, wel gewoon mee gelopen.

 

Hoop dat ik 12 juni weer gewoon kan werken, autorijden denk ik dat ik even laat zitten met mijn pijnlijke rechterarm.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei rietje2:

Dit is foto van vandaag

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja mooi, wel inderdaad nog hoog maar niet zo gek zo kort na de operatie natuurlijk. En iets vertekend beeld omdat je zelf de foto maakt :-) ziet er goed uit hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2017 om 20:51 zei rietje2:

He meiden. 

Sorry weinig hier online geweest. 

Ik voel me echt alweer erg goed. Wat misschien ook wel slecht is want die waarschijnlijk alweer meer dan goed is. 

Ik moet nu 29 juni weer voor controle.  Wanneer jij @Elske77?

Welke sport bh hebben jullie aangeschaft? Ik heb de carefix ava en ook de heavy sport bh van de Hema. 

Ik ga nog eens proberen of ik foto album aan kan maken. Wilde me nog niet lukken 

 

Groetjes x

Ik ga 29 juni om 13:25 op controle, en jij @rietje2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei rietje2:

Ik al om 10 uur. 

Hoe gaat het nu?

Ik heb overdag nergens last van maar met slapen wel last. Linker kant erger dan rechts. Maar ja, we zijn ook nog geen 2 weken op natuurlijk. Heeft tijd nodig. 

Nou ik heb overdag wel last als ik teveel doe, ben zoals ik (ergens anders misschien) al schreef al twee nachten wakker geworden door de veel te hoge druk van het compressievest. Mijn rechterborst krijgt simpelweg geen bloed daarmee en sterft zo ongeveer af. Was dus lekker vroeg op en heb een wehkamp pakketje met niet passende bh's dicht getapet, flesje wijn voor onze schoonmaakster neergezet (als dank, niet voor tijdens het werk, hoor), wat in de keuken gescharreld e.d. en nu voel ik het wel weer. Maar overdag wel minder dan 's nachts. Slaap jij nog trouw op je rug? Ik heb net de E75 van de Hema gekocht op weg naar mijn bedrijf, moet even administratie doen. Ben nu wel weer helemaal af eerlijk gezegd. 

Ga de Hema BH of de Carefix 's nachts dragen. Hopelijk komt mijn passende Shock absorberBH vanmiddag! Wat doe jij verder vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja. Ik las het over je vest. Die heb ik dus aak een week niet meer aan. Voor meteen na de operatie goed maar daarna echt niet meer te doen.

Ik heb ook Hema 75e. Zit lekker. En de carefix ava. 

 

Ik ben momenteel op vakantie in Zeeland met mn gezin (en moeder mee)

Dus wel wandelen maar voor de rest rustig aan. 

Ik maak zo weer even foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha. Ja 1 pleister eraf. Rest er nog gewoon op. 

Dat geviel heb ik ook wel ja. Alleen zelf zie ik het toch minder goed. Volgens mijn vriend is het wel ook zo. 

Vind wel grappig dat de meeste dingen die ik al gelezen had waar zijn. 

Went snel aan grote (ze zijn prima maar groter was ook niet erg. Haha)

En in kleding lijkt het kleiner. Denk dat het voor de mensen die het niet weten dat zei het niet meteen zien. (Voorheen altijd push up nu sport bh)

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei rietje2:

Haha. Ja 1 pleister eraf. Rest er nog gewoon op. 

Dat geviel heb ik ook wel ja. Alleen zelf zie ik het toch minder goed. Volgens mijn vriend is het wel ook zo. 

Vind wel grappig dat de meeste dingen die ik al gelezen had waar zijn. 

Went snel aan grote (ze zijn prima maar groter was ook niet erg. Haha)

En in kleding lijkt het kleiner. Denk dat het voor de mensen die het niet weten dat zei het niet meteen zien. (Voorheen altijd push up nu sport bh)

 Ja grappig he, dat het in kleding niet echt enorm is! Maar ik zie het wel hoor! Ik heb de Hema bh weer uit, past niet bij mijn model. Carefix Alice weer lekker zacht aan :-)

ik heb het bewust weinig mensen verteld (wilde tijdens de besluitvorming geen meningen van anderen horen, alleen achter mijn eigen mening komen) benieuwd of vrienden het gaan zien! 

Vroeger had ik van mezelf bijna zulke grote borsten, door de pil. De mensen die me uit die tijd kennen gaan het misschien niet eens zien, maar ik ben blij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat we elkaar niet zien de 29e. En even een dingetje... je staat met hoofd en al openbaar volgens mij in dit topic nu. Niet zo erg als je bv ook topless op het strand loopt maar sommige mensen vinden het niet prettig en dus dacht ik dat je het misschien wilde weten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei rietje2:

En? Ging het beetje makkelijk?

Hoe ziet het er nu uit?

Had een beetje teveel wijntjes gedronken dus durfde het wel en mijn vriend heeft ze er na het douchen af gehaald heel voorzichtig. Zal foto neerzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boven is links

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi. Alweer tijdje hier niet geweest. Sorry!

Onderhand alweer 4 weken verder. En eigenlijk die ik alles alweer. Of dat ook zo verstandig is. Haha. Maar zo ben ik. Kan niet stil zitten. 

 

@Elske77 hoe gaat het nu met jou?

Morgen hebben we alweer controle. Benieuwd wat nio er van vind. Ik zal zo ook weer even foto neerzetten. 

Heb vanochtend in de sale al een nieuwe bh en bikini gekocht. Nu maar 70f! Wowwww!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.