Ga naar inhoud

rietje2 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal.

Ik ben rianne 28 jaar jong en mama van 2 kindjes. 

Nou heb ik mijn borsten nooit heel groot gevonden, ze zijn wel groter geweest dan wat ze nu zijn. (Zwangerschap/borstvoeding/afvallen)

Ik heb altijd gezegd dat als ik het echt niks meer vond, ik er wat aan zou laten doen. 

Vorig jaar ben ik dan ook begonnen met sparen en onderhand ben ik op het punt beland van serieus verdere stappen ondernemen. 

 

Ik had via internet en filmpjes goede dingen gezien/gelezen over dr. Mooijen-zaal in de velthuis kliniek. 

Ik heb 28 maart bij haar een consult gehad. Aardige vrouw, maar ik miste een klik. 

Nu ben ik dus nog een beetje aan het verder kijken naar een andere pc. 

Ik lees hier op het forum ook goede reacties over dr. Nio.  Wil bij hem ook nog wel een afspraak maken. 

 

Ik vind dit forum erg fijn om andere ervaringen te lezen en ook tips.

 

Hopelijk kunnen jullie mij wegwijs maken in de wereld van de boobies

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi elske. 

Ik heb vanochtend het olvg gebeld om een datum te gaan plannen. 

Maar dr. Nio moet me nog terug bellen. 

Ben afgelopen donderdag bij hem geweest en toen had hij het erover dat 29ste de eerste datum zou zijn dat het kan. Dus ik hoop dat er die dag nog plek voor mij is. 

Was jij ook via olvg?

Amsterdam zou mij namelijk beter uit komen dan rotterdam. 

Ik hoop zo snel mogelijk meer te weten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier, een klik is idd belangrijk. Ik had met Moojen-Zaal niet echt een klik, maar wel een erg goed gevoel en vertrouwen in haar. Vind haar kundig. Dat vind ik belangrijker dan een gezellige klik, hoef niet met haar op de thee namelijk :45:

En tot nu toe erg tevreden over Velthuis en haar werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Ik weet niet wat het was. 

Aardig en kundig. Maar miste iets. 

 

Ben net gebeld en het word 29 mei bij dr. Nio in de parkkliniek Rotterdam. 

Vind het echt super spannend!

@Elske77 we gaan dus beide die dag.

Nio zei dat parkkliniek me nu nog zal bellen. Ben benieuwd hoe of wat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei rietje2:

Ja. Ik weet niet wat het was. 

Aardig en kundig. Maar miste iets. 

 

Ben net gebeld en het word 29 mei bij dr. Nio in de parkkliniek Rotterdam. 

Vind het echt super spannend!

@Elske77 we gaan dus beide die dag.

Nio zei dat parkkliniek me nu nog zal bellen. Ben benieuwd hoe of wat. 

Gezellig! @Leche ook al :-) Volle bak

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei rietje2:

 

@Elske77 

Hoe snel kreeg jij wat van parkkliniek te horen? Ben benieuwd hoe laat ik er moet zijn enzo. 

Heb jij al receptuur gekregen om medicatie op te halen?

Nee niks m.b.t. medicatie. Ik kreeg na ongeveer een week een telefoontje van de Park kliniek. Verder daar ook niks meer van gehoord nadien. Tijd hoor je een week vantevoren zeiden ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rietje2

 

He meis,

 

Ik zie dat je een datum hebt, dus ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu alle vragen, updates en dadelijk je verslag neerzetten als je het leuk vind.

 

Voor de pijnstilling krijg je normaal gesproken een recept mee als je na de operatie naar huis mag.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hé meiden. 

Wat gezellig inderdaad. Zijn we niet alleen. 

Ik ben dinsdag door parkkliniek gebeld. Ze heeft me mail gestuurd met info en een vragen lijst. Hebben jullie denk ik ook al gehad. 

Ik had even gevraagd naar de sport bh. We krijgen van de kliniek een compressievest die we de eerste week dag en nacht moeten dragen. Na die week mag je een eigen sport bh en dan het vest nog voor de nacht. 

 

Wachten duurt lang. Vinden jullie ook niet?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja let's get it over with....ik zie op tegen het herstel, wekenlang niet mijn paarden doen en niet met mijn grote hond lopen. Maar ik zie uit naar mooie borsten! Na een week moet je dus je maat weten..... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

Hoi meiden! @rietje2 @Elske77 @Leche Ik mag ook op 29 mei :D Ik kijk er enorm naar uit! Het lijkt wel een eeuwigheid te duren..... Ik ga in België bij dr. Vanrenterghem. Ik ga jullie volgen, dan kan ik mee kijken hoe jullie herstel gaat en jullie operatieverslag lezen :)

Voor hoeveel CC gaan jullie en wat is jullie voor-situatie? Ikzelf heb nu 75B en krijg 340cc. Dat zou een grote C / kleine D worden. Liefs xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gezelligheid wordt dat de 29e! @rietje2 @Elske77 @Cathytje Hebben jullie trouwens al iets gehoord over tijd, of je wel of niet zelf een sportbh mee moet nemen en hebben jullie nog een laatste passessie? Ik heb na mijn eerste consult eigenlijk verder niks meer gehoord, behalve dan de definitieve datum... Anders ga ik volgende week maar eens even bellen. <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
1 uur geleden zei Leche:

Wat een gezelligheid wordt dat de 29e! @rietje2 @Elske77 @Cathytje Hebben jullie trouwens al iets gehoord over tijd, of je wel of niet zelf een sportbh mee moet nemen en hebben jullie nog een laatste passessie? Ik heb na mijn eerste consult eigenlijk verder niks meer gehoord, behalve dan de definitieve datum... Anders ga ik volgende week maar eens even bellen. <_<

Ik moet vrijdag bellen en dan krijg ik m'n tijd. De operatie is sowieso in de voormiddag.

Ik weet niet of ik nog kan passen, maar weet wel dat ik tot vlak voor de operatie de maat nog kan aanpassen. Ik twijfel nog steeds!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
1 uur geleden zei Leche:

@Cathytje Ik heb nu AA en krijg 340cc monobloc hydrogel, zou op een C moeten uitkomen.

Dat zal een heel verschil zijn met wat je nu hebt! :1bouncingboobs: Super hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Leche:

Wat een gezelligheid wordt dat de 29e! @rietje2 @Elske77 @Cathytje Hebben jullie trouwens al iets gehoord over tijd, of je wel of niet zelf een sportbh mee moet nemen en hebben jullie nog een laatste passessie? Ik heb na mijn eerste consult eigenlijk verder niks meer gehoord, behalve dan de definitieve datum... Anders ga ik volgende week maar eens even bellen. <_<

 Ik moest de kliniek nog bellen voor de uiteindelijke maat zodat ze de protheses kunnen bestellen. Ik hoop dat dat lukt. Maar toen heb ik ook gevraagd naar de tijd, ik ben om 14.30 uur. Dat van die bh vroeg ik me ook al af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hé.

Wij hoeven geen bh mee naar de parkkliniek. Krijgen een compressievest aan die we de eerste week dag en nacht moeten dragen. Daarna een sport bh kopen voor overdag en in de nacht nog steeds dat vest. 

Ik ga morgen maar even bellen om te vragen hoe laat ik aanwezig moet zijn volgende week. Al bijna! Zo spannend en leuk. 

 

Misschien dat een van de dames die al post is dit weten. Is het handig om een verstelbare lattenbodem te hebben?

Voor slapen eerste paar nachten. 

 

X rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei rietje2:


Hé.

Wij hoeven geen bh mee naar de parkkliniek. Krijgen een compressievest aan die we de eerste week dag en nacht moeten dragen. Daarna een sport bh kopen voor overdag en in de nacht nog steeds dat vest. 

Ik ga morgen maar even bellen om te vragen hoe laat ik aanwezig moet zijn volgende week. Al bijna! Zo spannend en leuk. 

 

Misschien dat een van de dames die al post is dit weten. Is het handig om een verstelbare lattenbodem te hebben?

Voor slapen eerste paar nachten. 

 

X rianne

Dank voor de info Rianne, ik werd net ook nog even vriendelijk gewezen op de bijlagen bij de mail met de afspraakbevestiging, die had ik nog helemaal niet gezien... oeps! Vraag me wel af hoe ik een maat voor de sportbh moet kiezen, denk dat ik maar een paar verschillende maten ga kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.