Ga naar inhoud

Deesje : 12 april 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal.

 

Ik  ben Desiree, 31 jaar, getrouwd, 2 dochters(6,3).

Ik woon in het gooi, ben 13 jaar met mijn man samen, waarvan bijna 8 jaar getrouwd.

Ik wil al 15 jaar borstvergroting, wel vaker overgehad maar nog nooit echt concreet dingen onder nomen.

Na een hele heftige periode vorige jaar, hebben mijn man en ik toch besloten om het te gaan doen.

Ik ben bij Boerehave kliniek Amsterdam geweest bij Dr van de Weij.

Gelijk een goed gevoel bij het eerste consult, goede voorlichting, vragen beantwoord.

Gelijk gepast en verschil van cc gezien.

Daarna naar huis en gek gevoel van hebben we dit nu echt gedaan en gezien.

We konden niet echt geloven dat het nu misschien echt ging gebeuren.

 

Nog 3 consulten gedaan, voor vragen en passen van toch misschien andere cc.

Toen een datum geprik, 24-2, maar helaas 1 week voor de datum kregen we te horen dat mijn man in de kost ging in Sittart.

En met 2 jonge kinderen ging ik het niet redden.

Datum verzet, nu 12 April, nu nog een week, ik vind het super spannend en zeker als ik jullie verhalen allemaal lees.

Ik ben heel nieuwschierig naar jullie hoe het nu is en hoe het is gegaan.

 

Groetjes Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb laatst mijn eerste afspraak gehad bij Dr Nio. helaas kan mijn verzekering dit niet vergoeden dus ik ga het zelf bekostigen. Mijn zusje is ook door Dr Nio geopereerd en ze is er heel erg blij mee! dit stimuleert mij nog meer om het te doen! Zij heft ook een druppelvorm genomen en dan dual plane. Volgende week heb ik mijn definitieve afspraak en dan zullen we een afspraak maken voor de operatie! ik zat zelf te denken aan medio juli! Ik vind het heel erg spannend... momenteel heb ik niet eens een cup A:(

Dr Nio liet mij eerst passen zonder de cupmaten prijs te geven. pas na mijn keuze bleek dus dat ik 400 cc had. dit zal dan waarschijnlijk een cup C begin D worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deesje welkom hier op het forum. 

Spannend. Eindelijk een datum en dat is het zo. 

Ik had mijn 1e bv al op mijn 21e en nu twee weken geleden wissel gehad ivm ernstige kapselvorming graad 4. Maar oké had ze ook al 15 jaar. Dus nu weer herstellende. 

Veel plezier hier op forum. Je zult er veel aan hebben :53:

 

welke implantaten krijg je ?

hoeveel cc? Ronde of anatomisch ?? 

Sorry nieuwsgierig. 

 

En @Desert-Rose deesje heeft haar datum dus topic kan aangepast worde meteen. 12 april as iT Will be boobies day :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal.  

Heb idd veel aan dit forum, lees veel mee, en sta versteld van het resultaat soms.

@Wuppie ik krijg 300 cc en het word anatomisch, ik weet ondertussen wel welke ik krijg, MENTOR. Als jullie er ervaring in hebben of meer over weten, hoor ik het graag.  

Nieuwschierig zijn is goed,  ben ik ook hoor. Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat woensdag zal zijn, ik heb nu een a cup.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal. 

 

Nou ben net gebeld en moet woensdag om half 11 in Amsterdam zijn. Word rond 11 uur geopereerd en mag dan tussen 4-5 uur naar huis.

Ik vind het echt heel spannend worden nu.

Mijn man en ik zijn er benieuwd naar het resultaat en dan de vooruitgang die je maakt naar het eind resultaat.  Woensdag als ik thuis ben dan meld ik me weer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2017 om 19:40 zei Deesje:

Hoi allemaal.  

Heb idd veel aan dit forum, lees veel mee, en sta versteld van het resultaat soms.

@Wuppie ik krijg 300 cc en het word anatomisch, ik weet ondertussen wel welke ik krijg, MENTOR. Als jullie er ervaring in hebben of meer over weten, hoor ik het graag.  

Nieuwschierig zijn is goed,  ben ik ook hoor. Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat woensdag zal zijn, ik heb nu een a cup.  

Oh spannend. Morgen al. Yeuh. Ik heb nu pas 3 weken de mentor hi hi ziet er goed uit dus denk dat het wel fijne implantaten zijn:3: kan er nog niet over oordelen. Maar ze beginnen nu al wel zacht te worden. Ik heb ze voor de spier ook anatomisch. Jij ook voor de spier of Dual plane?? 

Succes morgen. X x hoor wel hoe het is gegaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal. 

Ik ben weer thuis, alles is heel goed gegaan. Heb wel wat pijn maar is te doen.

Ik vind het mooi geworden, het staat wel heel strak.

Mijn sport bh die ik nu aan heb is,85c.

Ben ik zeer blij mee.

 

Dank jullie wel voor de lieve berichten en dat jullie er aan denken.

 

Groetjes Desiree 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Deesje:

Hoi allemaal. 

Ik ben weer thuis, alles is heel goed gegaan. Heb wel wat pijn maar is te doen.

Ik vind het mooi geworden, het staat wel heel strak.

Mijn sport bh die ik nu aan heb is,85c.

Ben ik zeer blij mee.

 

Dank jullie wel voor de lieve berichten en dat jullie er aan denken.

 

Groetjes Desiree 

Hey, 

 

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.

fijn dat het goed met je gaat. Even een paar weekjes doorbikkelen en dan genieten van je nieuwe boobs.

ik had dezelfde maat sportbh en heb nu gewone bh's maat 80/85E.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie.

1 mei is voor mij de grote dag ook bij boerhave kliniek. paar weken geleden op consult geweest en toen ook 300 cc  en 340 gepast en toen de 300 gekozen.

heb jij high profile? ik daar dr vd weij daar namelijk niet over gehoord.

gister nog wezen passen bij kliniek heyendaal. en daar adviseerde  de pc 340 high profil.

maar ik twijfel heel erg of dat niet te groot is

ik ben 1.72 en 52 kg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.

De operatie is heel goed gegaan. De na pijn valt opzich ook wel mee.

Gisteren zijn de hechtpleisters eraf gegaan. Dat is wel een opluchting. 

Vandaag wel meer last(pijn) gehad aan mijn linker borst.  Het me al met al mee gevallen, misschien komt het ook door dat het voor me borst spier is. 

 

Hoe gaat het met jullie??? 

 

Groetjes xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg! Bij mij is het ook voor de spier geplaatst. Vervelend dat je toch weer wat pijn ervaart. Is dit het wondje? Of in de borst zelf? En heb je nog wat zwelling of is dit al zo goed als weg? Spannend hoebhet eindresultaat gaat worden! Ik heb net als @Liefbeestje ook een album met voor en na. Ik zelf van van een a naar een c met 265cc anatomisch voor de spier. Mooie maat 300cc!X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.