Ga naar inhoud

Ontsteking na borstvergroting. Nu minstens 3 maanden zonder implantaat.


CharSchmit

Aanbevolen berichten

Haai lieve allemaal,

 

Sorry dat ik een tijdje niet geantwoord heb. Ik heb een tijdje de site een beetje ontweken. Ik was even een beetje klaar met de hele tijd met mijn borsten bezig zijn. 

 

Ik wil iedereen bedanken voor de super lieve reacties! Dat heeft mij heel goed gedaan:33:

 

Bij mijn afspraak zag dokter Rooijens ook dat mijn prothese iets te ver gezakt was. We hebben het meteen over een hersteloperatie gehad. Ik heb er toen alleen zelf voor gekozen om even te wachten met de operatie. Ik was er na 4 operaties even helemaal klaar mee. Naast dat ik het even gehad had wou ik de operatie ook even geen invloed laten hebben op mijn school (waar ik al een half jaar vertraging op heb gelopen door alle operaties), werk en vakantie. Ik heb er dus voor gekozen om even rustig te kijken naar een goed moment voor de hersteloperatie. Ik heb mooi mijn tijd genomen. Meer dan een jaar na mijn vorige operatie (10/11/2017) word ik op 14/12/2018 weer geopereerd. En ik hoop dat dit eindelijk de laatste keer zal zijn:D

Dan gaan ze dus mijn rechter prothese vastzetten zodat die niet meer te ver kan zakken. Ik zie ontzettend tegen de operatie op. Maar ik ben wel blij dat als deze geweest is het allemaal als het goed is achter de rug is.

 

@Dhc158 Jemig jouw verhaal klinkt ook niet goed zeg! Sorry voor mijn mega late antwoord. Hoe is het met jou afgelopen? Liefs

 

@Mirellaamber ^^^

 

@Missml84 Hee, sorry voor mijn super late reactie! Wat ontzettend vervelend voor je zeg... Ik voelde me ook mismaakt hoor. Want ja laten we eerlijk zijn, het is echt heel lelijk hoe het eruit ziet. Mijn tips:

- Kijk gewoon even zo min mogelijk in de spiegel, vooral niet zonder bh aan. Klinkt misschien heel stom maar daardoor word je niet de hele tijd geconfronteerd met het beeld.

- Koop een goede prothese

- Probeer er niet de hele tijd mee bezig te zijn. (jaa i know dit is moeilijk) maar vanaf dat je het een beetje los kan laten gaat het makkelijker.

Houd in gedachten dat je je echt ziek voelde door die infectie. Overhaast het terugplaatsen niet. Je wil namelijk niet dat het nog een keer gebeurt want dan duurt het allemaal nog langer. Als ik je nog ergens mee kan helpen moet je me maar even een berichtje sturen XXX

 

@Jolantje1980x Vervelend zeg! wat een pech... Heel veel sterkte X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.