Ga naar inhoud

Twijfel tussen 375 cc en 440cc


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

 

Over 2 weken staat mijn bv gepland,

Ik hoorde van de kliniek dat ik nu nog een extra passessie kan inplannen. Ik begin nu wel te twijfelen, ik had voor de 440cc achter de spier gekozen dit was het maximale wat er in kon volgens de pc.

De pc zei wel dat ik hierdoor niet meer intensief kan sporten en het herstel langer/pijnlijker is.. Hebben dames hier ervaring mee?

De 375cc vond ik ook erg mooi en niet klein, als dit mij minder beperkingen geeft is dit waarschijnlijk verstandiger.

 

Groetjes, Sammy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@missy89 ik heb sinds twee weken nu 440cc voor de spier. Ik mag na 6 weken gewoon weer trainen. Ik kon ook kiezen tussen de 375, 390 of 440cc en aangezien ik een wissel kreeg en ik ze iets voller wilde (had 310cc) zou ik voor het maximale gaan zodat je later geen spijt krijgt :D  er is mij niks verteld doordat ik meer cc zou nemen dat mijn herstel langer zou zijn 

En als dat erin kan tja..ik weet niet hoe groot je bent en weegt...ik ben 170 en weeg rond de 60 kilo ( als ik dat nu nog weeg met niet meer trainen hihi ) 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@missy89

Ik zou dan idd voor 375 gaan als je hiermee ook tevreden bent. Het zou zonde zijn als het je beperkingen zou geven. Ws doordat er een te groot volume op je spieren drukt, dat je niet intensief mag sporten. Zij hebben er verstand van dus zou dat zeker volgen dan. 

 

Succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees nu dat je achter de spier krijgt. Ja dan is het herstel inderdaad wat langer en pijnlijker zoals ik van de meeste hier lees.. Tja lastig keuze ^_^ overleg nog met je pc anders . 

Maar het zou ook zonde zijn als je ze straks te klein vind en de pasprotheses vallen in het echt altijd kleiner uit. 

X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie @MB2101 @LindsayS

 

Hartstikke bedankt voor jullie reactie.

Ik ben 1.78 en weeg 72 kilo, en heb omvang 80. Ik vond de 440cc helemaal niet groot tonen, een mooie maat die goed bij mijn lichaam past ik ben zeker geen kleintje :rolleyes:

De 375cc vond ik ook mooi en zeker niet klein maar met de 440cc net wat meer volume.

Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt voor een extra passessie.

Zou het inderdaad jammer vinden als ik steeds last krijg van ongemak, voor de rest heb ik dit nooit gelezen op het forum dat dames na een bv minder intensief kunnen sporten.

 

Groetjes, Sammy.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@missy89 Ik heb er idd ook nog niet eerder over beperkingen gelezen. Ik vind het je ook prima passen als ik naar de foto kijk. Is een tussenmaatje geen optie? Ik ben zelf 1.68m en 49kg en heb 350cc, gister geplaatst. Ik twijfelde eerst voor groter maar ben blij dat ik t niet gedaan heb, dit is prima zo voor mijn postuur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LindsayS De chirurg bedoelde als ik keihard zou gaan roeien en bijvoorbeeld met gewichten boven mijn schouders. Ga het morgen nog even navragen. Een tussenmaat zou idd ook fijn zijn.

350cc lijkt me heel mooi bij jou postuur ja, dan lijkt het al snel groter ook.

Hoe voel jij je nu Lindsay?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@missy89 Ik voel me heel goed. Gister om 10:00 geholpen, daarna had ik niet veel pijn maar dat kwam daarna wel. Niet goed kunnen slapen vannacht omdat ik slecht zelf kon bewegen. Maar nu al zoveel beter, ik beweeg m'n armen zonder pijn en ik kom zelf overeind. Ik gebruik nog wel de voorgeschreven diclofenac (moet tm donderdag werd gezegd) maar geen paracetamol meer erbij. Scheelt denk ik wel dat t voor de spier is geplaatst. M'n borsten zijn nog wel erg hard en gezwollen maar niet blauw ofzo. Ik hoop dat het zo elke dag beter gaat, dan heb ik het denk ik redelijk getroffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wuppie ik ben nieuw op dit forum en zag jouw berichtje staan dat je pas bent geopereerd! ik krijg ongeveer hetzelfde als jij (althans ik krijg 450 cc in de ene borst en 425 in de ander en dan dual plane) ik was benieuwd wat voor cup je had voor jouw operatie?

Ik heb zelf een B75 en was dus aan het twijfelen of 450 cc niet te groot is hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ellaa hi en welkom. Ik had al implantaten 310cc. Ik had daarvoor een kleine 75b na mijn eerste bv een 75e. Lijkt groot was het zeker niet. Kan je toevoegen in mijn album als je wilt. 

Nu met mijn wissel heb ik inderdaad 440cc. In het begin vond ik het beetje te groot maar nu zeker niet meer. Zet elke week foto's erop hoe het word. Zie het Nu steeds veranderen. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Wuppie Bedankt voor je snelle reactie!

Ja graag voeg me maar toe want ik heb echt geen idee! krijg ik daar gewoon een melding van? haha ik snap het nog niet zo!

En je zegt ik zie het nu steeds veranderen, dat het gaat vormen naar je lichaam bedoel je?

 

Thanks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei ellaa:

Hey @Wuppie Bedankt voor je snelle reactie!

Ja graag voeg me maar toe want ik heb echt geen idee! krijg ik daar gewoon een melding van? haha ik snap het nog niet zo!

En je zegt ik zie het nu steeds veranderen, dat het gaat vormen naar je lichaam bedoel je?

 

Thanks!!!

@ellaa en @MB2101 zal jullie ff toevoegen x x 

schrik niet van hoe het nu is. Want vind ze zelf nu echt nog niet mooi hi hi. Maar qua volume wel en ik heb een spleetje. Maar ben pas 2 wkn po :D dus ja het moet nog heel erg gaan vormen. Voorheen had ik 310 cc anatomische. 

Staan ook foto's van bij. 

Wilde nu iets voller maar wel weer anatomisch. 

En bij litteken foto ben ik nog erg blauw. 

 

Ik zou voor de 440cc gaan. Ik ben 1.70 en 60 kilo. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LindsayS klopt. Eerste weken is veel vocht en zwelling. Daarna word dit steeds geleidelijk aan minde per en gaan ze indalen en vormen ..dit is een heel proces en eigenlijk na ruim half jaar tot een jaar zijn ze pas helemaal goed in model. 

En dan ligt het er ook nog aan of je voor de spier hebt of dual plane... Dus je borsten veranderen nog heel veel na een operatie ...

ook die van mij zie ik steeds meer indalen en in vorm komen maar ik ben er nog lang niet... X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 4-4-2017 om 17:30 zei missy89:

@Wuppie @MB2101 @LindsayS

 

Hartstikke bedankt voor jullie reactie.

Ik ben 1.78 en weeg 72 kilo, en heb omvang 80. Ik vond de 440cc helemaal niet groot tonen, een mooie maat die goed bij mijn lichaam past ik ben zeker geen kleintje :rolleyes:

De 375cc vond ik ook mooi en zeker niet klein maar met de 440cc net wat meer volume.

Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt voor een extra passessie.

Zou het inderdaad jammer vinden als ik steeds last krijg van ongemak, voor de rest heb ik dit nooit gelezen op het forum dat dames na een bv minder intensief kunnen sporten.

 

Groetjes, Sammy.

Ha vrouwke. En hoe was je operatie gegaan. En welke maat heb je genomen erg benieuwd naar. 

Heb je foto's. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie Hai Meis,

De operatie was goed gegaan gelukkig, ik had alleen de pech dat het voor mij behoorlijk was uitgelopen waardoor ik 2 uur moest wachten. Ik ben uiteindelijk voor de 440cc gegaan, met passen vond ik dit toch weer de mooiste maat heb nu een D80 sport bh aan:D

Hoe is het nu met jou, je bent nu 1 maand po denk?

Wat ben ik blij als deze 5 weken voorbij zijn en weer lekker kan sporten en vrij bewegen.

Ik ga kijken of ik je een bericht kan sturen met de foto's.

 

Xx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 25-4-2017 om 14:03, Wuppie zei:

Ja heb je al toegevoegd. En bericht verstuurd 

Jouw verhaal en het verhaal van @missy89 lijkt best wel op die van mij. Ik word in juli geopereerd, maar heb volgende week mijn tweede pasafspraak omdat ik toch twijfel over de maat. Ik wil absoluut niet te groot maar ik zou het nog erger vinden om te merken dat ze te klein zijn!! Ik denk nu aan 440cc high profile mentor anatomisch. Ik heb nu 75A, soms kleine B. Ik ben nu vooral op zoek naar soortgelijke situaties en voorbeelden. Mag ik jullie foto’s bekijken? 

Groetjes Sarabi

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.