Ga naar inhoud

Na een half jaar niet symmetrisch


Aanbevolen berichten

Hee dames,

een half jaar geleden alweer een borstvergroting achter de rug, tot de dag van vandaag heel blij met die keuzen! Maaaaar, mijn rechter borst voelt best anders vergeleken mijn linker. Zoals, als ik in de onderkant voel lijken er wel deukjes/ribbels in te zitten. En als ik in het midden voel tussen de borsten voel ik

aan de linker kant niet wanneer de prothese begint en rechts zit er al heel snel veel volume. Ik heb dit bij mijn laatste controle aangegeven en volgens van der weij was er niks aan de hand en ben ik nog een het genezen. Nu zie ik idd sinds een paar weken dat als ik op mn rug lig, mijn linker borst ook heel mooi wat opzij schuift en minder stijfjes is. Maar rechts blijft nog precies zitten zoals het er uit ziet als ik sta. En het ziet er dus best stom uit (vind ik zelf dan) na een half jaar.

iemand hier ervaring mee gehad?

ik hoor het graag,

groetjes 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

 

ik heb dat ook, maar ben morgen pas vier weken po. Draag nu dag en nacht een borstband in de hoop dat het nog goedkomt, maar vrees het ergste.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi, ik heb net hetzelfde voor , maar de rechter zit bij mij ook meer in als de linker en heeft altijd minder goed geheeld en is nu ook nog steeds helemaal anders qua gevoel ! Ik voel daar vanalles en links is ook echt net een echte borst ! Rechts is ook nog steeds gedeeltelijk ongevoelig en dan langst de andere kant overgevoelig maar ik wacht ook nog wat af 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ook bijna half jaar po... en bij mij is mijn recter ook nog steeds boller en stijver als links.... volgens mijn laatste controle bij koeijers moest het ook nog genezen.... denk dat het misschien te maken heeft dat de spier rechts stijver is, omdat je rechts bent misschien... wacht ook maar af, geloof dat de genezing tot 1 jaar kan zijn...!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Meiden,

 

Ik snap dat jullie je zorgen maken, heb ik ook gedaan... maar vergeet niet dat het 2 afzonderlijke wonden zijn, en dat het zelfs tot 1 1/2 a 2 jaar kan duren voordat alles is zoals het moet zijn.

 

hoe was je voorsituatie, als deze maar iets Asymmetrisch was, zal het meer opvallen bij een BV.

bij mij was het pas bij 14 maanden gelijk, en de pijntjes weg bij 1 1/2 jaar... dus heb geduld, en vertrouwen in je arts hebben.. meestal komt dat goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 11-7-2017 om 11:33 zei TessaDLCDP:

Ha Meiden,

 

Ik snap dat jullie je zorgen maken, heb ik ook gedaan... maar vergeet niet dat het 2 afzonderlijke wonden zijn, en dat het zelfs tot 1 1/2 a 2 jaar kan duren voordat alles is zoals het moet zijn.

 

hoe was je voorsituatie, als deze maar iets Asymmetrisch was, zal het meer opvallen bij een BV.

bij mij was het pas bij 14 maanden gelijk, en de pijntjes weg bij 1 1/2 jaar... dus heb geduld, en vertrouwen in je arts hebben.. meestal komt dat goed :)

Hey ik werd getipt door iemand in de chat dat jouw borsten ook pas laat gelijk waren? Ik ben nu bijna 12 weken po en mijn rechterborst is wel soepel maar de prothese zit nog een stuk hoger dan mijn linker. Gaat dit echt nog goed komen? Wat is jouw ervaring met Verdonck hierin? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-4-2017 om 10:08 zei nervouslisa:

Hee dames,

een half jaar geleden alweer een borstvergroting achter de rug, tot de dag van vandaag heel blij met die keuzen! Maaaaar, mijn rechter borst voelt best anders vergeleken mijn linker. Zoals, als ik in de onderkant voel lijken er wel deukjes/ribbels in te zitten. En als ik in het midden voel tussen de borsten voel ik

aan de linker kant niet wanneer de prothese begint en rechts zit er al heel snel veel volume. Ik heb dit bij mijn laatste controle aangegeven en volgens van der weij was er niks aan de hand en ben ik nog een het genezen. Nu zie ik idd sinds een paar weken dat als ik op mn rug lig, mijn linker borst ook heel mooi wat opzij schuift en minder stijfjes is. Maar rechts blijft nog precies zitten zoals het er uit ziet als ik sta. En het ziet er dus best stom uit (vind ik zelf dan) na een half jaar.

iemand hier ervaring mee gehad?

ik hoor het graag,

groetjes 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ben je bij boerhaave geweest In Amsterdam? Zo ja mag ik je dan contacten voor info? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Ellen125 said:

Hey ik werd getipt door iemand in de chat dat jouw borsten ook pas laat gelijk waren? Ik ben nu bijna 12 weken po en mijn rechterborst is wel soepel maar de prothese zit nog een stuk hoger dan mijn linker. Gaat dit echt nog goed komen? Wat is jouw ervaring met Verdonck hierin? 

ha meid, klopt helemaal.. bij mij was het pas na 9 maanden Symmetrisch volgens mij hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 22-8-2017 om 16:08 zei Judith:

 

Ben je bij boerhaave geweest In Amsterdam? Zo ja mag ik je dan contacten voor info? 

Dag dames,

wat fijn dat in dit lees.. Ben nu 14 wkn po en heb ook ribbels aan de binnenzijde van beide borsten, ook ziet de rechter borst er ronder uit dan de linker ( hopelijk verandert dat nog..)

Maandag 19 September heb ik de 2e controle bij dr. van der Weij, ben erg benieuwd wat hij erover zal zeggen.. ik geloof dat geduld het beste advies is wat ik overal lees?

Heel benieuwd naar julie verdere ervaringen.

Groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna 7 weken PO en heb dat ook. Ik realiseer me dat het nog erg vroeg is om er iets van te zeggen en dat nog geduld moet hebben. Maar ik erger me er ook aan. Op zich valt het verschil aan de voorkant niet heel erg op. Maar wel betreft de 'sideboob', die is links mooier dan rechts. In BH ziet het er prima uit, maar mijn tepels staan ook een beetje ongelijk. Fijn dat er heel wat meiden zijn die zeggen dat het lang kan duren! Hoop dat het goed komt @nervouslisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 11-9-2017 om 19:28 zei abj:

Ik ben bijna 7 weken PO en heb dat ook. Ik realiseer me dat het nog erg vroeg is om er iets van te zeggen en dat nog geduld moet hebben. Maar ik erger me er ook aan. Op zich valt het verschil aan de voorkant niet heel erg op. Maar wel betreft de 'sideboob', die is links mooier dan rechts. In BH ziet het er prima uit, maar mijn tepels staan ook een beetje ongelijk. Fijn dat er heel wat meiden zijn die zeggen dat het lang kan duren! Hoop dat het goed komt @nervouslisa

Hoi @abj , is het bij jou nog goed gekomen qua verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.