Ga naar inhoud

Sha : 4 maart 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi dames,

 

Ik ben morgen 4 weken PO, maar merk dat mijn rechter borst moeite heeft met zakken. Ook merk ik dat die borstspier nog strakker staat.

Wat vinden jullie? @Desert-Rose

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dualplane300cc

Hey ik heb dit ook. Maar de mijne is ook wat lager ingezet dan de ander omdat die borst wat groter was.. ik ben trouwens ook 4 weken n dit probleem haha hoop echt dat dit bijtrekt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dualplane300cc Ik ben niet de enige gelukkig! Geduld is een schone zaak, maar die is bij mij ver te zoeken.

Ik fitness heel veel en daardoor is mijn rechter borstspier wat sterker dan de linker, omdat ik ook rechts ben. Misschien heeft dit er ook mee te maken, maar ben iig al blij met mijn linker borst^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dualplane300cc

Haha nee zeker niet. Lees dit ook wel vaker op het forum hoor!

en eigenlijk heeft niemand van ons geduld denk ik dus.. je ben niet de enige haha!

laat het maar gewoon op zn beloop en het zal allemaal wel goedkomen! Daar moet je gewoon op vertrouwen. Die artsen weten zeker wel wat ze doen. En mijn arts is een van de beste hier dus als het een slecht teken was zou het bij mij toch zeker niet zo zijn maar ik heb het ook dus haha ! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dualplane300cc

Haha nee zeker niet. Lees dit ook wel vaker op het forum hoor!

en eigenlijk heeft niemand van ons geduld denk ik dus.. je ben niet de enige haha!

laat het maar gewoon op zn beloop en het zal allemaal wel goedkomen! Daar moet je gewoon op vertrouwen. Die artsen weten zeker wel wat ze doen. En mijn arts is een van de beste hier dus als het een slecht teken was zou het bij mij toch zeker niet zo zijn maar ik heb het ook dus haha ! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sha

 

He meis,

 

Je ziet inderdaad dat de ene borst nog wel een stuk hoger zit dan de andere, Nu is het ook heel vaak een kwestie van geduld,en is er bijna altijd 1 borst die eigenwijs is er langer over doet om in te dalen.

 

Wanneer heb je weer controle, want je zou ook eens kunnen bespreken met je pc of het niet handig is dat je een borstband gaat dragen, die helpt de prothese net ietsje meer om in te dalen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.