Ga naar inhoud

Ervaring natrelle 410MX en MF


Aanbevolen berichten

Poehee niet echt..krijg 6-4 mx290 en twijfelde met eerdere keuze van MM245 want miste volume bovenop dus vandaar de mx290 en mf zit daar nog tussen dacht ik. Welke cup heb je nu en hoeveel cc wil je? Denk dat belangrijk is om te kijken wat je graag wil. Natuurlijk resultaat of meer decolleté 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Eutje:

Hallo,

 

Iemand ervaring met natrelle 410mx of mf? 19 april staat mijn borstvergroting gepland en ik ben heel benieuwd naar resultaten met deze implantaten.

 

Groetjes!

 

Hallo, ik heb de McGhans nu Natrelle, 410MM Souft Touch Middel hoog/middel profiel even handig uitgelegd.

 

De Mf is Middel hoog/vol projectie (iets meer als de M die ik heb).

De MX is nmw middel hoog/extra veel projectie.

 

Dus even goed navragen.

 

Ik was plat bij mijn bv woog 50kg en kwam met 245ccMM 410 Souft Touch op BH 70C (maar oogt een B).

 

XXLena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens mijn zwangerschappen zijn mijn borsten ruim vier cupmaten gegroeid tot G70. Resultaat nu, lege theezakjes. Om mijn borsten weer goed uitgevuld te krijgen adviseert de pc natrelle 400cc mf of mx. Ik wil graag een natuurlijk resultaat en hij dacht dat dat hiermee wel zou lukken. Ik ben zelf bang dat het erg groot wordt. Echter de andere optie is een complexere operatie waarbij er huid weggenomen moet worden aan de onderkant van mijn borst. Ook niet wat ik wil dus. Vandaar dat ik benieuwd was naar resultaten van anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Eutje:

Tijdens mijn zwangerschappen zijn mijn borsten ruim vier cupmaten gegroeid tot G70. Resultaat nu, lege theezakjes. Om mijn borsten weer goed uitgevuld te krijgen adviseert de pc natrelle 400cc mf of mx. Ik wil graag een natuurlijk resultaat en hij dacht dat dat hiermee wel zou lukken. Ik ben zelf bang dat het erg groot wordt. Echter de andere optie is een complexere situatie waarbij er huid weggenomen niet worden aan de overkant van mijn borst. Ook niet wat ik wil dus. Vandaar dat ik benieuwd was naar resultaten van anderen.

 

En dan praat hij over annatomische protheses neem ik aan als ik het goed begrijp.

G70, dan heb je wel wat ccs nodig om op te vullen idd.

Als je nu een lege G70 hebt nog. anders is 400cc echt niet mega groot hoor.

Wat is je lengte en gewicht? want dan pas kun je een beetje vergelijken in zover dat mogelijk is.

Waarom dan annatomisch? en welke PC heb je in gedachten?

Sorry voor al de vragen, ben gewoon niewsschierig:44:

 

XXLena

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eutje ik had de mcghan 410fm 31cc anatomisch

 

altijd tevreden mee geweest. Moest nu alleen een prothesewissel ivm kapselvorming graad 4 na 15 jaar. 

Dus heb nu de mentor 

mocht je in mijn album willen kijken voor de foto's voor mijn wissel hoor ik het wel :D let dan alleen op mijn linkerborst ( op foto rechts dan heb:4:) omdat die nog mooi in vorm was 

x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Eutje:

Anatomisch inderdaad. Ik word door dokter de wit geopereerd in het amphia in Breda.

Ik ben 168cm en 55kg, maar heb blijkbaar een brede borstplaat. De pc dacht dat het op een volle d-cup uit zou komen.

:45: Brede Borstplaat:45: dat is grappig:P.

De wit ken ik niet, maar ik ben iets korten 165 en weeg +/- 57kg maar ik zou graag 410cc willen hoor.

Gewoon even kijken of je de MX wilt of de MF, Best Boobie weet de breedte maten wel en projectie verschillen.

Kon je ook nog kiezen tussen natrelle of Mentor toevallig?

 

XX Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Wuppie:

@Eutje ik had de mcghan 410fm 31cc anatomisch

 

altijd tevreden mee geweest. Moest nu alleen een prothesewissel ivm kapselvorming graad 4 na 15 jaar. 

Dus heb nu de mentor 

mocht je in mijn album willen kijken voor de foto's voor mijn wissel hoor ik het wel :D let dan alleen op mijn linkerborst ( op foto rechts dan heb:4:) omdat die nog mooi in vorm was 

x x 

 

6 minuten geleden zei Wuppie:

Ik had met mijn 310 cc 75E van bh maat ( dus volle d) 

ik ben 1.70 en 60 kilo 

 

Wakker worden:45::45: jij had toch Natrelle/McGhan 310FM/MF en nu na je wissel 440cc Van Mentor:P

 

XXXXXXLena:ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Wuppie:

@Eutje ik had de mcghan 410fm 31cc anatomisch

 

altijd tevreden mee geweest. Moest nu alleen een prothesewissel ivm kapselvorming graad 4 na 15 jaar. 

Dus heb nu de mentor 

mocht je in mijn album willen kijken voor de foto's voor mijn wissel hoor ik het wel :D let dan alleen op mijn linkerborst ( op foto rechts dan heb:4:) omdat die nog mooi in vorm was 

x x 

31cc:P:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei lena76:

 

 

Wakker worden:45::45: jij had toch Natrelle/McGhan 310MF en nu na je wissel 440cc Van Mentor:P

 

XXXXXXLena:ph34r:

Ja klopt. Zeg ik toch :5: of mis ik ergens wa. Ze heten op mijn paspoort 410fm met 310cc ( zie foto ) :43:

en nu heb ik ind 440cc mentor x x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Wuppie:

Ja klopt. Zeg ik toch :5: of mis ik ergens wa. Ze heten op mijn paspoort 410fm met 310cc ( zie foto ) :43:

en nu heb ik ind 440cc mentor x x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

WOW jij hebt zelf de McGhan Limited edition gehad:45::45:.

 

:P Mooie nagels heb je ook:44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees denk ik ook niet goed hier heeft @Eutje niks aan. 

Fijn .. ligt duidelijk aan de pillen bij mij hè @Pamuk 

:45: my god. Maar ik las de 410fm ervaring (type ) ik dacht meteen verrek die heb ik toch gehad. Alleen wa minder cc. 31 Ha Ha :45:

x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei lena76:

WOW jij hebt zelf de McGhan Limited edition gehad:45::45:.

 

:P Mooie nagels heb je ook:44:

Ja las het net ok. Gvd speciale editie  

 

wanne feest. 

Ginne wonder dat het toen ok al zo duur was :45: 

 

kopen :152: heb ze hier liggen mogen weg voor de helft Vd prijs :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Wuppie:

Ja las het net ok. Gvd speciale editie  

 

wanne feest. 

Ginne wonder dat het toen ok al zo duur was :45: 

 

kopen :152: heb ze hier liggen mogen weg voor de helft Vd prijs :45:

Marktplaats, :35:.

 

Te koop 310ccFM Anatomisch, zijn al goed ingekapselt geweest dus daar kunnen ze tegen.

Zijn nog heel!

 

:44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei lena76:

Marktplaats, :35:.

 

Te koop 310ccFM Anatomisch, zijn al goed ingekapselt geweest dus daar kunnen ze tegen.

Zijn nog heel!

 

:44:

Of niet :45: zien er nog kei goed uit Whaha. Naam op paspoort doen we gewoon nieuwe sticker op. 

Zgan implantaten. Nu 1000,- euro :154: zelf mee te nemen naar je operatie :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Wuppie:

Of niet :45: zien er nog kei goed uit Whaha. Naam op paspoort doen we gewoon nieuwe sticker op. 

Zgan implantaten. Nu 1000,- euro :154: zelf mee te nemen naar je operatie :45:

 

Laat maar gewoon staan die naam:152:

Gerum da vrouwke wil effe serieuze informatie JAH!:97:.

 

Hier gaat hij dan, neem gewoon de grootste ivm je brede borstplaat!

Kan je best hebben en 400cc is echt niet mega veel en wordt kei skon:43:.

 

XX Lena:75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei lena76:

 

Jah de dacht ik ok al wanne gek, da vrouwke snapt er geen zak meer van zo:45::45:.

Dan hedde gij nou ok nog Mentor ipv Natrelle en die maten kloppen nie mi mekaar:P

 

:80::53:

Swel Ha Ha :45: klopt wel ...wat op paspoort stond had ik en nu de mentor. Ze vroeg toch om ervaring met de natrelle (mcghan ) tadaaa da heb ik :4: klopt kei goed. 

Mocht ze vragen hebben hoor ik het wel. :154: gij snapt het toch ok :45:

x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154:verheug me nu al op die pillen na de operatie :154:

Bedankt voor jullie reacties! Ik vertrouw er maar op dat de pc met zijn ervaring weet hoe hij er mooie borsten van kan maken met een zo natuurlijk mogelijk resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Wuppie:

Swel Ha Ha :45: klopt wel ...wat op paspoort stond had ik en nu de mentor. Ze vroeg toch om ervaring met de natrelle (mcghan ) tadaaa da heb ik :4: klopt kei goed. 

Mocht ze vragen hebben hoor ik het wel. :154: gij snapt het toch ok :45:

x x 

:45::45::45: jah ik snap de wel jah, mar da wit zei toch nie:131::75:

 

Gewoon er vol vur goan, Hoppa:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eutje sorry vrouwke. Hopelijk kom je er een beetje uit. We gingen ff los :45: 

maar je vroeg om ervaring met natrelle die heb ik. Super tevreden over. 

Nu heb ik 440cc mentor  en ik ben qua grootte ( aantal cc) wel tevreden hoor. Ik heb je toegevoegd in mijn album. Kende spieken :D:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.