Ga naar inhoud

Gewicht van de nieuwe boobs


Aanbevolen berichten

Lieve leden,

 

Binnenkort krijg ik mijn borstvergroting. Heb nu 75b en krijg 345cc of 390cc anatomisch dp. Nu ben ik benieuwd wie ongeveer dezelfde borstvergroting hebben ondergaan en hoe het zit met het gewicht van de nieuwe borsten. Is het tegen gevallen of valt het met het gewicht wel mee? Ook met het zicht op sporten of zelfs het ontstaan van nekklachten? Wie kan hier wat over vertellen?

 

Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad nee ik merk echt oprecht geen verschil! De pas protheses zijn ook echt absoluut niet wat ze in je borst gaan plaatsen! Het lijkt er niet eens op haha, maar die geven je wel een goed beeld van het eindresultaat.

Zoals je hierboven kan lezen is het dus 1 gram per cc, dus dat is echt heel weinig. Mijn pc zei ook dat hij nog nooit iemand gehoord heeft die rug of nek klachten gekregen heeft door de protheses. Borst weefsel is veel zwaarder dan een prothese waardoor iemand met dezelfde cupmaat zonder borstvergroting vaak wel last heeft van de grootte en iemand met protheses dus niet.

 

Geen zorgen dus! :D

 

@F-cupje bedankt voor je uitleg, dat was idd mijn vraag haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... Jaa ik moet wel zeggen dat als ik op mijn rechter zij wil liggen zodat ik tegen mn vriend aan lig dat ik niet echt weet waar ik met mn arm heen moet haha. Die zit wel een beetje in de weg :P Maar linker zij gaat prima omdat je dan niemand tegen je aan hebt waardoor je moet opletten waar je je arm legt (ligt er natuurlijk aan aan elke kant je partner ligt ;))

Maar verder wen je er wel aan hoor! Als ik nu iemand een knuffel geef voelen ze nog heel hard, maar dat word vanzelf minder natuurlijk. En af en toe met bukken (als je echt helemaal door je knieen gaat) dan komt je borst tegen je knie maar dat is gewoon een kwestie van wennen. Komt allemaal goed! Je weet wat ze zeggen, alles went behalve een vent haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.