Jump to content

6 jaar geleden....

Guest ik71

Recommended Posts

Het is vandaag 6 jaar geleden dat ons lieve zoontje en broertje is overleden en geboren. Ik was 7 maanden zwanger en de placenta had losgelaten.

Hij was ons derde kindje en leeft nog steeds door in ons gezinnetje.

Na hem hebben we nog een zoontje gekregen. Hij is nu 3 jaar en zeker geen vervanging, maar hij tovert wel weer een lach op mijn gezicht en heeft ons leven hierna veranderd.

Vandaag hebben we een mooi bloemstukje naar hem gebracht en 3 ballonnetjes erneer gehangen. En tis toch eigenlijk best wel fijn, want al die 6 jaar is het op deze bijzondere dag zo'n mooi weer!

We maken er altijd een beetje een feestje van en hebben taartjes gekocht. Het is toch zijn verjaardag....

Guest Chantal

Sterkte vandaag!

De kleine man geeft die zonnenstraaltjes aan jullie. Misschien wel dat jullie een klein beetje minder verdrietig zijn.

Mag ik vragen hoe je twee mannekes heten? Of vind je dat te persoonlijk, want dat kan ik me ook wel voorstellen hoor :)

Ik weet hoe het is om een verjaardag te vieren terwijl die persoon er niet meer is.Mijn man is 3 jaar geleden overleden en ik vier zijn verjaardag ook.Probeer ik toch zo vrolijk mogelijk te houden.Zijn sterfdag daar in tegen is wat verdrietiger.Ik wil mijn zoontje zoveel mogelijk meegeven.

Ik vind het heel verdrietig dat jullie dit hebben moeten meemaken.Maar hopelijk zijn jullie er sterker door geworden.Het is mooi dat jullie zoontje er toch nog is in jullie gezinnetje.

Heel veel sterkte.....

xxEmma

Thanx meiden.

Ik heb een dochter en 3 zoons, waarvan 1 engeltje. Als je wilt, kan ik je een pbtje sturen Chantal?

Ik kan me voorstellen Emma, dat zijn sterfdag toch verdrietiger is. Verschrikkelijk wat jij ook hebt meegemaakt..... Tis goed om je zoontje veel mee te geven. De jongste bij ons heeft zijn broertje niet meegemaakt en toch weet 'ie dat hij er geweest is en er wordt regelmatig over hem gepraat. Heel ongedwongen. Als ze ergens een sterretje zien, dan hebben ze het al over hem. En dat is toch heel mooi om te zien en fijn dat hij niet vergeten word....

Guest Chantal

een PB'tje is prima hoor meis :) Maar echt alleen als je het wilt he! Voel je niet verplicht :)

Prachtig dat jullie het er nog over hebben. En erg belangrijk, ongedwongen. Op "spelende" wijs. Dat is naar mijn idee de beste manier :) Mooi om te lezen dat de jongste hem ook kent en over hem praat. Misschien voelt het voor hem toch als zijn grote broer :)

Fijn om te lezen dat jullie engeltje niet vergeten wordt.Ja,hier gebeurd het ook "gewoon"....mijn man komt nog wel elke dag ter sprake hoor.Hij is zo'n onderdeel van mij...

Mijn zoontje is nu 3 en half en begint nu allemaal vragen erover te stellen.Hij heeft mijn man maar 5 maanden meegemaakt en weet daar niks van.Toch met foto's en praten "leeft"hij toch nog.

Geniet van je gezinnetje!!

xxEmma

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.