Ga naar inhoud

Dollywood : 20 april 2017 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi ik heb een cup A, denk zelfs wel AA :D En ik ga mijn borsten laten vergroten :136:Het consult Is geweest en de operatie staat ingepland. Ik ben 1.75, 62kg en 32 jaar. De arts adviseerde mij natrelle rond dualplane 330cc. Zijn er meiden met vergelijkbare verandering? Ik twijfel of 330cc niet te groot zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dollywood:

Hoi ik heb een cup A, denk zelfs wel AA :D En ik ga mijn borsten laten vergroten :136:Het consult Is geweest en de operatie staat ingepland. Ik ben 1.75, 62kg en 32 jaar. De arts adviseerde mij natrelle rond dualplane 330cc. Zijn er meiden met vergelijkbare verandering? Ik twijfel of 330cc niet te groot zal zijn.

@Dollywood Leuk!! Wat vond je tijdens t passen van 330cc?  Wanneer stay he operatie je operatie gepland? 

 

Ik ik kom Ook van een A cup af, qua gewicht en lengte dezelfde situatie als jij Hebt. En heb 8weken geleden mijn borstvergroting gehad, 355cc motiva HP, duel plain. 

 

Ik zal je toevoegen aan mn albums dan kun je eens kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@Eef.n Zou ik misschien ook mogen kijken? Ik heb een B-cupje en 340 CC motiva. Dus dan denk ik dat we ongeveer hetzelfde resultaat gaan hebben. Alvast bedankt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Cathytje:

@Eef.n Zou ik misschien ook mogen kijken? Ik heb een B-cupje en 340 CC motiva. Dus dan denk ik dat we ongeveer hetzelfde resultaat gaan hebben. Alvast bedankt xx

@Cathytje ik heb je toegevoegd aan mn albums. Wanneer en bij wie wordt je geholpen? 

 

Ik heb qua qua by Maat nu een 75E maar t oogt als een volle C! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mag ik dan ook zo brutaal zijn om in je album te kijken.....

Ik kom ook van een A en heb over 2 weken mijn operatie 375CC. En twijfel ook nog steeds.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei currrly_s:

Ik wil ook héél graag eens kijken... ik ben 1m80, 62 kg en word maandag geopereerd. 350cc, dual plane... ik heb nu een slap Btje.

Word geopereerd door dr verdonck, wellnesskliniek

 

1 uur geleden zei Liefbeestje:

En mag ik dan ook zo brutaal zijn om in je album te kijken.....

Ik kom ook van een A en heb over 2 weken mijn operatie 375CC. En twijfel ook nog steeds.....

@currrly_s @Liefbeestje Ik heb jullie toegevoegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
Op 29-3-2017 om 21:44 zei Eef.n:

@Cathytje ik heb je toegevoegd aan mn albums. Wanneer en bij wie wordt je geholpen? 

 

Ik heb qua qua by Maat nu een 75E maar t oogt als een volle C! 

Thx, ziet er goed uit meid! Heel mooi :wub:

Ik word 6 juni geopereerd door dr. Luc Vanrenterghem. Een arts die hier minder ter sprake komt, maar heel populair is in België. Hij is wel iets duurder, maar ik heb het er voor over. Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-3-2017 om 20:14 zei Liefbeestje:

Mooi hoor @Eef.n, ziet er mooi uit. Valt me mee die 355cc, zo zie je maar weer dat het bij iedereen anders uitpakt. 

@Liefbeestje dank je! Ja heel groot oogt t zo niet he! Maar elke dag als ik in de spiegel kijk denk ik WAUW!! Dit was t maximale wat er bij mij in kon en dat t natuurlijk zou blijven. Dat was wens! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-3-2017 om 22:01 zei Cathytje:

Thx, ziet er goed uit meid! Heel mooi :wub:

Ik word 6 juni geopereerd door dr. Luc Vanrenterghem. Een arts die hier minder ter sprake komt, maar heel populair is in België. Hij is wel iets duurder, maar ik heb het er voor over. Liefs xxx

@Cathytje nog even geduld hebben!! De naam van de pc zegt me niks inderdaad, maar heel veel Belgische artsen komen niet voor op t forum! 

 

Heb je nog even tijd om te beslissen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Elisam:

Hoi eef mag ik miss ook je foto's zien, ik kom van ee a en mij is 315 geadviseerd maar ik ben juist weer bang dat ik ze te klein vindt achteraf haha

@elisam Ik heb je toegevoegd! 

 

Bij welke pc ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2017 om 14:05 zei Eef.n:

@Dollywood Leuk!! Wat vond je tijdens t passen van 330cc?  Wanneer stay he operatie je operatie gepland? 

 

Ik ik kom Ook van een A cup af, qua gewicht en lengte dezelfde situatie als jij Hebt. En heb 8weken geleden mijn borstvergroting gehad, 355cc motiva HP, duel plain. 

 

Ik zal je toevoegen aan mn albums dan kun je eens kijken.

Dank je wel! Ik moet even kijken hoe ik daarin kom...ik ben nieuw hier. Ja tijdens passen paste het eigenlijk erg goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Dollywood:

Dank je wel! Ik moet even kijken hoe ik daarin kom...ik ben nieuw hier. Ja tijdens passen paste het eigenlijk erg goed

@Dollywood Als t tijdens t passen direct goed voelde dan zou ik daar aan vasthouden, mits je groter wil natuurlijk. 

 

Ga even naar mijn profiel, doorscrollen naar activiteit en dan albums. Dan kom je er! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jolientje:

Hoi @Eef.nik ben ook erg benieuwd naar je foto! Ik wordt volgende week geopereerd.. ik heb nu een lege 75b en ik twijfel erg tussen 300 of 350cc

Spannend! Komt al snel dichtbij dan! Waar ga je? @Jolientje

 

Ik vind als ik mn foto's zo bekijk, mn borsten wel kleiner lijken dan ze echt zijn! Ik heb je toegevoegd. @serafijn13 Ik zal je ook toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2017 om 14:05 zei Eef.n:

@Dollywood Leuk!! Wat vond je tijdens t passen van 330cc?  Wanneer stay he operatie je operatie gepland? 

 

Ik ik kom Ook van een A cup af, qua gewicht en lengte dezelfde situatie als jij Hebt. En heb 8weken geleden mijn borstvergroting gehad, 355cc motiva HP, duel plain. 

 

Ik zal je toevoegen aan mn albums dan kun je eens kijken.

Ik krijg donderdag 335cc, zou ik ook in je album mogen kijken? :)

 

ik twijfel niet omdat het de grooste maat is die er in pas tmaar zou wel willen zien hoe het er ong uit komt te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Eef.n:

Spannend! Komt al snel dichtbij dan! Waar ga je? @Jolientje

 

Ik vind als ik mn foto's zo bekijk, mn borsten wel kleiner lijken dan ze echt zijn! Ik heb je toegevoegd. @serafijn13 Ik zal je ook toevoegen. 

Super dat je mij hebt toegevoegd en je foto's deelt! Het is voor degene die nog twijfelen een grote hulp.

 

Eerlijk? Ik vind ze écht supermooi hoor!!! Heel naturel!! Super geslaagd!  

 

Nogmaals dank !  20 april ga ik van A met 300 cc erbij. Ik twijfelde bij de grootte maar door uw foto's denk ik dat het toch een goede keuze zal zijn!  SUPER!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/30/2017 om 11:44 zei currrly_s:

Ik wil ook héél graag eens kijken... ik ben 1m80, 62 kg en word maandag geopereerd. 350cc, dual plane... ik heb nu een slap Btje.

Word geopereerd door dr verdonck, wellnesskliniek

Hi @currrly_s, wat spannend je operatie maandag! Wij hebben dan een soortgelijk postuur, ik ben ook 1m80 en 60 kg. Ik twijfel best wel over de maat, ik heb nu 75A (of AA) en neem waarschijnlijk 320cc dual plane (eind mei operatie), maar dan van Monobloc Hydrogel. Dat valt geloof ik iets kleiner uit dan siliconen. Zou ik na je operatie eens foto's mogen zien? Ben erg benieuwd! En @Eef.n zou ik bij jou ook een kijkje mogen nemen in je album? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Leche:

Hi @currrly_s, wat spannend je operatie maandag! Wij hebben dan een soortgelijk postuur, ik ben ook 1m80 en 60 kg. Ik twijfel best wel over de maat, ik heb nu 75A (of AA) en neem waarschijnlijk 320cc dual plane (eind mei operatie), maar dan van Monobloc Hydrogel. Dat valt geloof ik iets kleiner uit dan siliconen. Zou ik na je operatie eens foto's mogen zien? Ben erg benieuwd! En @Eef.n zou ik bij jou ook een kijkje mogen nemen in je album? Groetjes

 

Hoi Leche,

 

Jaaaah superspannend!

Momenteel tel ik letterlijk de uren af tot het zover is. Nog een 40tal te gaan :P

Het zal een tijd afzien worden denk ik, maar ik wil het echt heel graag, dus ik maak me sterk dat het het allemaal waard zal zijn.

 

Op mijn papier staat dat ik vertrek van een slappe 80a/b dus de beginsituatie verschilt ietsje van de jouwe.

 

Ik zal van zodra ik kan foto's posten, dan kan je eens kijken! ^_^

Ik zit me hier ook al dagen suf te kijken op het forum, naar alle foto's die ik maar kan zien. Ik denk niet dat ik twijfel over de maat, maar ik hoop vooral dat ze toch niet te klein gaan  uitvallen... het blijft een gok he...

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.