Ga naar inhoud

Michele001 : 2 mei 2017 : Dr. Corion : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ik wil me even voorstellen, mijn naam is michele ben 28 jaar en ga 2 mei voor een borstlift met siliconen.. ik zoek wat vrouwen die hier al ervaring mee hebben zodat ik mijn zenuwen een beetje kan bedwingen. Ik word 2 mei geopereerd door dr corion, hij gaat een borslift doen met 415 cc.. ik ben 2 jaar geleden 60 kilo afgevallen waardoor ik nu erg hangende borsten heb en ik totaal niet happy ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michele001

 

Hoi meis, 

 

Ik heb je titel even aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je vragen, updates en na je operatie ook je verslag neerzetten als je dat leuk vind.

 

Via de zoekbalk is er redelijk wat informatie te vinden over een lift, littekens heb je natuurlijk iets meer dan alleen bijv bij een bv,maar uiteindelijk als het helemaal netjes is genezen ( littekens kunnen er on 18 mnd om volledig te herstellen) dan zie je eigenlijk alleen maar witte lijntjes, dus maak je niet te druk om de littekens, want dat valt echt allemaal heel erg mee.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Happylady:

Hoi, 

Wat fijn maar ook spannend dat je datum is geprikt. ik ben nog druk op zoek waar ik het ga laten doen. Waar laat jij het doen?? 

gr Marijke

Heeel spannend :)  Ik ga het bij de bergman clinic doen. Mijn consult was bij amsterdam maar de operatie is in den haag.. uiteindelijk krijg ik ook 10% korting omdat ik bij zilvere kruis achmea zit.. lekker meegenomen!  Ik had hier goede verhalen van gehoord en mijn collegas zijn ook geopereerd door deze chirurg.  Jij ook veel succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.