Ga naar inhoud

Tammie0903 : 19 mei 2017 : Dr. Tielemans : Haga Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum en wil mij daarom graag even voorstellen...mijn naam is tamara en ben 36 jaar en moeder van 2 kinderen... de rede dat ik mij heb aangemeld op dit forum is omdat ik na jaren eindelijk een afspraak heb gemaakt voor een borstvergroting...ik heb er voor gekozen om dit in een ziekenhuis te doen en heb nu de eerste 2 afspraken achter de rug...nu 1 mei de laatste afspraak met de pc en 23 mei met de anesthesist...spannend....En dan wachten totdat er plek is.....Dat is wel een nadeel van de keuze om het in een ziekenhuis te laten doen....de wachttijd is gemiddeld 5 maanden... zijn er meer die ervaringen hebben van een borstvergroting in het ziekenhuis en met de lange wachttijden....heb ze nog liever gister dan vandaag...heb nooit de financiële mogelijkheid gehad om voor een bv te sparen nu heb ik dat eindelijk wel... heb een kleine aa cup of zeg maar gerust doe alsof haha en wil graag een vollere boezem....Dus nu het lange wachten en ondertussen mij inlezen op dit forum voor meer informatie tips en ervaringen....

Groetjes tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee @Tammie0903

 

Wat fijn dat je eindelijk voor de borstvergroting kan gaan. Herken me helemaalin je "liever gisteren dan vandaag" helaas werkt het bij het ziekenhuis niet zo. Ik heb begin maart mijn eerste consult gehad en kan pas 16 mei weer! En dan nog maar afwachten wanneer de operatie idd is. Op zorgkaart Nederland kun je vaak wel een indicatie vinden van de wachttijd per ziekenhuis! 

 

Hopelijk valt het mee hoe lang je nog moet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi faye,

Ten eerste sorry ik lees nu je bericht pas...Maar ik had vandaag mijn afspraak in het ziekenhuis bij de pc om mijn  nieuwe boobies te passen. We zijn uitgekomen op 300cc dual plane.  Ik mocht daarna meteen naar het afsprakenburo vanwege de wachttijd zou ik pas in augustus terecht kunnen maar.......Ik had aangegeven bij het opnameburo dat ik zo snel mogenlijk geholpen kon worden dus.....Ik word nu al 19 mei geholpen!!!! De chirurg had een extra operatiedatum ingepland en er was nog een plekje vrij!!! Dus nu helemaal happy de peppy!!! Dus als ik jou was zou ik het opnameburo opbellen en vragen of ze een aantekening bij je naam kunnen plaatsen wie weet is het dan bij jou ook sneller dan verwacht....

Heen veel succes 16 mei zal voor je duimen!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Tammie0903 welkom. Top om te lezen dat je toch eerder kunt. Ik ben zelf ook geopereerd in ziekenhuis mmc Veldhoven. Ideaal ik vond dat heel fijn. Had geen lange wachttijd volgens mij 4 wkn of zo. Maar jij nu ook niet. Welk ziekenhuis word je geholpen en door welke pc ?? Wat voor implantaten krijg je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wuppieja ik ben zo verschrikkelijk blij had het echt niet verwacht dat ik al zo snel aan de beurt zou zijn, ik ging echt uit van augustus. Ik woon zelf in Den Haag dus word in het haga ziekenhuis geopereerd door dokter tielemans. We zijn uitgekomen na de passessie op 300cc duale plane. Ben heel erg benieuwd hoe het er in het echt zal gaan uitzien. Hier is het bij jou gegaan, voor welke heb jij gekozen en hoe is het jou bevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tammie0903 oké. Nice. Ben genieuwd. Spannend ook en je kan aftellen. @best_boobie kun jij deze verplaatsen operatiedatum bekend 19 mei dr Tielemans  ziekenhuis haga :D

 

ik heb zelf 6 weken geleden een prothesewissel gehad bij dr van Tits. Ik had 310cc anatomisch  mcghan en heb nu 440cc anatomische mentor high profile coh III. Beide keren geplaatst voor de spier. :D ik vond het super fijn om in ziekenhuis te zijn geholpen mocht ook een nachtje blijven gelukkig. En nu gaat het steeds beter alleen herstel ging wat trager als bij mijn eerste bv helaas. Maar verder alles goed gegaan hoor en super tevreden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en wat fijn dat je nu al zo snel terecht kunt, echt super hoor want dan kun je lekker herstellen en ben je in de zomer helemaal mooi :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie

Heb je zelf voor een prothesewissel gekozen of was het noodzakelijk, vind wel dat er zoveel verschillende soorten zijn  en voor en achter de spier pff ben af en toe echt de kluts kwijt daarin haha. Wat vervelend dat het herstel nu moeizamer verloopt maar wel super dat je tevreden bent dan neem je het herstel voor lief...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tammie0903 nee helaas had ik kapselvorming ernstigste graad 4 waardoor ik een wissel moest. Mijn oude borsten deden zeer, waren hard en misvormt. Maar ik had mijn protheses al 15 jaar dus helaas had ik dat. Maar mijn implantaten waren nog goed. En kon nu meteen ietjes voller waar ik wel blij mee ben alleen ff aan moet wennen dat ik ze nu meer voel bewegen hi hi :45: en links heeft nog steeds dat die pijn doet , vervelend gevoel. Heeft wat langer herstel nodig. Maar donderdag ff toch na laten kijken just to be sure dat allles oké is. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie

Jeetje zeg dat is schrikken....En het lijkt mij idd ook erg pijnlijk...Maar idd wel weer 1 voordeel dat je een maatje meer kon...snap ik dat je daaraan wel moet wennen hihi...heel veel sterkte nog en hoop dat je snel weer bent hersteld...heel veel suc6 donderdag en je hebt groot gelijk dat je het even laat nakijken voor de zekerheid.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

En veel plezier met inlezen hier. 

Ook kun je je pc zoeken met de zoekfunctie bovenin. Zie je alle verslagen van die pc. Miss ook leuk. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 mei 2017....

Nog 16 nachtjes slapen voor mijn bv...ineens gaat alles in een rap tempo want had er totaal niet meer bij stilgestaan dat mijn operatie ook eerder kon zijn...ben natuurlijk superblij en de dagen staan netjes afgeteld in mijn agenda tot de grote dag....de dag waar ik zo lang van gedroomd heb....Dus gister avond bedacht ik mij ineens...oja ik pas straks mijn bikini's niet meer en aan mijn oude bh's heb ik ook niks meer kan er vast al een paar wegdoen het duurt toch nog maar 2 weken....Dus heel stoer op mijn knieën voor mijn bh la en langzaam pak ik ze er 1 voor 1 uit en bekijk ze eens goed....een traan van geluk rolt over mij wangen...Maar ook meteen een heel raar gevoel...tsja deze zijn nu echt verleden tijd...nog 16 dagen en dan pas ik.ze echt niet meer...gek eigenlijk....Dus mijn bh's weer netjes terug in de la gelegd...want voor nu hoort het nog even bij mij....bh's met vullingen en extra vullingen netjes in mijn la ..wachtend totdat ze weg mogen...Maar nu toch heel gek nog even niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tammie0903 lief dat je er aan denkt 

had het net in mijn update gezet maar alles goed. Zag er netjes uit pc was super tevreden. Wat ik nu voel hoort er gewoon nog bij dus niks om me druk te maken gelukkig. 

Bende afscheid aan nemen van je bh s :43: Yeuh aftellen is begonnen voor je. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Wuppie:

@Tammie0903 lief dat je er aan denkt 

had het net in mijn update gezet maar alles goed. Zag er netjes uit pc was super tevreden. Wat ik nu voel hoort er gewoon nog bij dus niks om me druk te maken gelukkig. 

Bende afscheid aan nemen van je bh s :43: Yeuh aftellen is begonnen voor je. :101:

Ahhh super dat alles goed is :43:...En een fijn en gerust gevoel voor jezelf... kan me best voorstellen dat je dan toch even in onzekerheid zit...

Nou ik zal al je vertellen en klinkt misschien stom maar wou ze dus van de week al een paar weg doen maar ik kon het niet ....het hoort al zolang bij me die dikke pusch up bh's en die extra vullingen dat ik het gewoon een gek idee vind om ze weg te doen....misschien 1 per dag ofzo haha kan ik ook langzaam aftellen....hoewel de dagen voor mij niet snel genoeg kunnen gaan hahaha

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: komt wel. Straks na 19 mei doe je ze echt wel weg want dan kun je er niks meer mee :45: haha 

pfff ik snap die stress wel van jou dat aftellen etc. Ik had dat ook zo erg en nu is het alweer 6 weken geleden. :54:

jou datum is ook zo...sneller als je denkt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Wuppie:

:45: komt wel. Straks na 19 mei doe je ze echt wel weg want dan kun je er niks meer mee :45: haha 

pfff ik snap die stress wel van jou dat aftellen etc. Ik had dat ook zo erg en nu is het alweer 6 weken geleden. :54:

jou datum is ook zo...sneller als je denkt 

:45: Ja dat is waar...dan is het gelukkig verleden tijd...pff ben gelukkig niet de enige die stress heeft dat is al een hele geruststelling...hihi...En moet zeggen dit forum helpt ook heel goed bij het hele proces...:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.