Ga naar inhoud

Iemand ervaring met slaapverdoving?


Gast KaylaDelihla

Aanbevolen berichten

Gast KaylaDelihla

Hee allemaal,

 

Aanstaande vrijdag is het zover, eindelijk m'n borstvergroting!

 

Maar hoe dichterbij het komt, hoe banger ik word voor de zogehete slaapverdoving. Ik ben ontzettend bang voor naalden, messen, operaties, pijn en dergelijke.

Ik wil echt helemaal niks kunnen voelen of tussendoor wakker worden.. heeft er iemand ervaring met een slaapverdoving/sedatie, en kan me vertellen hoe dit is?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor de borstvergroting voor het eerst onder narcose geweest en het was echt absoluut niet eng! Je kunt in mijn operatieverslag uitgebreid lezen hoe ik het heb ervaren, maar het komt er op neer dat je eerst een infuus in je arm krijgt (echt niet pijnlijk!) en pas als jij en het team er klaar voor is word daarin de narcose gespoten. Er word dus absoluut niks met een naald in je arm gespoten zoals een injectie! En dan voel je je echt binnen een paar seconden een beetje draaierig worden en voordat je het weet slaap je al. 

De hele operatie is er een anesthesist aanwezig die je hartslag in de gaten houd en aan de hand daarvan kan merken of je wakker word of niet. Mocht dat het geval zijn dienen ze gelijk meer narcose toe zodat je echt niet wakker word. Daar hoef je je dus echt geen zorgen over te maken!

 

En echt voor je gevoel word je na 5 minuten weer wakker op de uitslaapkamer onder een lekker warm dekentje met je nieuwe borsten!

Ik heb het echt als heel fijn ervaren, het team stelde me echt heel erg gerust en ik weet zeker dat als je aangeeft dat je het spannend vind dat ze daar echt wel rekening mee houden.

 

Maak je vooral geen zorgen en ga er lekker van genieten! Alles komt goed <3

 

Succes alvast!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KaylaDelihla
4 minuten geleden zei Renateeeeee:

Ik ben voor de borstvergroting voor het eerst onder narcose geweest en het was echt absoluut niet eng! Je kunt in mijn operatieverslag uitgebreid lezen hoe ik het heb ervaren, maar het komt er op neer dat je eerst een infuus in je arm krijgt (echt niet pijnlijk!) en pas als jij en het team er klaar voor is word daarin de narcose gespoten. Er word dus absoluut niks met een naald in je arm gespoten zoals een injectie! En dan voel je je echt binnen een paar seconden een beetje draaierig worden en voordat je het weet slaap je al. 

De hele operatie is er een anesthesist aanwezig die je hartslag in de gaten houd en aan de hand daarvan kan merken of je wakker word of niet. Mocht dat het geval zijn dienen ze gelijk meer narcose toe zodat je echt niet wakker word. Daar hoef je je dus echt geen zorgen over te maken!

 

En echt voor je gevoel word je na 5 minuten weer wakker op de uitslaapkamer onder een lekker warm dekentje met je nieuwe borsten!

Ik heb het echt als heel fijn ervaren, het team stelde me echt heel erg gerust en ik weet zeker dat als je aangeeft dat je het spannend vind dat ze daar echt wel rekening mee houden.

 

Maak je vooral geen zorgen en ga er lekker van genieten! Alles komt goed <3

 

Succes alvast!

 

Dankjewel voor je berichtje (: Lijkt me echt heerlijk om gewoon in slaap te vallen en wakker te worden alsof er niets is gebeurd. Echter werkt de kliniek waar ik heen ga met bijna alleen slaapverdoving, dit is anders dan een narcose :( Toch bedankt voor je ervaring, ik ga je operatieverslag ook nog even lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eens moeten vragen bij meiden die bij dr Verdonck zijn geweest. Ik ga ook naar hem en las op de website ook 2 varianten: slaapverdoving en roesje. Weet verder niet hoe of wat, maar de meiden die al zijn geweest wellicht wel. Sommige staan na 2 uur al weer buiten dus dat kan haast geen narcose zijn geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! 

 

Ik ben 22 februari bij dr Verdonck geweest dus ben nu bijna 5 weken po.

 

ik was zelf ook echt enorm bang maar het is me alles meegevallen! Ik denk dat slaapverdoving en een roesje hetzelfde is. Ik ging om kwart over twaalf de operatiekamer in en toen werd ik aangesloten en om kwart over een deed ik m'n ogen weer open. Ik moest toen wel zelf overstappen op een ander bed. Dat was wel vervelend maar ik had geen pijn en weet er ook niet meer zoveel van. Ik moest iets langer mijn gemak houden vanwege mijn lage bloeddruk (heb ik altijd) en om half vier/ vier uur stond ik alweer buiten:).

 

Ik had gelukkig geen tijd om te stressen want ik moest om

half twaalf binnen zijn en was er om elf uur. Zou eigenlijk drie uur moeten wachten maar de verpleegster zei dat ze me binnen 20 minuten al kwamen halen. Dat was echt stressen:'). Daarna ben ik na een ruimte gebracht waar ik moest wachten tot dr Verdonck me af kwam tekenen en vijf minuten later lag ik op de operatietafel. Mijn hartslag ging zo snel tekeer dat ze vroegen of ik heel bang was haha. Maar het is inderdaad net of je na vijf minuten wakker wordt:). Had nog nooit een narcose of een roesje gehad en wist van te voren dat ik achteraf zou denken van ja heb ik me hier zo druk om gemaakt haha. Het komt echt goed! Het is zo voorbij:) 

 

Groetjes en alvast heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Verdonck geholpen. Ik shakte van de spanning op de operatie tafel, maar kreeg dat cocktail en werd mega rustig. Na n minuut of 2 ben ik vertrokken. Ik heb geen idee hoe ik terug in mijn bedje kwam en heb waarschijnlijk ook mijn boobies gezien, maar weet er niks meer van. Je wordt wakker en ben waarschijnlijk ook heel fit, niet misselijk ofzo, wel beetje duizelig als je overeind gaat zitten bij het aankleden. 

Ik zat heel snel weer in de auto. En vond ik niet erg, ik dacht snel naar huis eten en drinken, hihi. Ik eet om de 2,5 - 3 uur en nu zat er natuurlijk heel wat uren meer tussen.

Het is een fluitje van een cent, tenminste heb ik t zo ervaren.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.