Ga naar inhoud

Elske77 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik wil me voorstellen.

ben 40 jaar en heb een hangende B cup nadat ik jarenlang aan de pil was waardoor ik een D cup had. Ik wil niet meer aan de pil, ben er inmiddels ook al jaren vanaf maar mijn hangende borsten blijven knagen. Voel me eigenlijk al een beetje oud voor iets dergelijks als een borstvergroting en ben doodsbang voor complicaties (heb zelf medische opleiding). 

Zeker omdat ik afgelopen week las over lymfomen na borstvergroting.

Aan de ander kant wil ik heel graag en word ik liever vandaag dan morgen geopereerd omdat ik weet hoe fijn ik me voelde met mijn mooie grotere borsten die niet hingen. Nu heb ik slechts een paar dagen per maand wat grotere borsten. Ik heb zelfs getwijfeld of ik niet weer aan de pil moet....

mijn voorkeur ligt bij Nio of eventueel van der Pot, alle tips en ervaringen met die twee zijn welkom! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste Reactie
46 minuten geleden zei Elske77:

Moet je een verwijsbriefje hebben als je bij Nio in Amsterdam een consult wilt?

Ik dacht (maar anders moet je even bellen naar het olvg-west ) dat je het consult dan contant moet betalen. Even navragen wat dat dan kost zonder verwijsbrief. 

 

Als je sowieso niet voor meer dan 500 cc wilt gaan, is parkklininiek ook nog een optie, al kost het daar wel 700 euro meer (met dezelfde prothesen en arts)

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei best_boobie:

Ik dacht (maar anders moet je even bellen naar het olvg-west ) dat je het consult dan contant moet betalen. Even navragen wat dat dan kost zonder verwijsbrief. 

 

Als je sowieso niet voor meer dan 500 cc wilt gaan, is parkklininiek ook nog een optie, al kost het daar wel 700 euro meer (met dezelfde prothesen en arts)

 

Xx

Dank, morgen eens bellen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 10 april een afspraak bij Nio! 

Ben blij dat het snel kan maar vind het ook eng.

zijn jullie niet bang voor complicaties? Een vriendin van me werkt in de VU en daar is een heel spreekuur over onbegrepen klachten na plaatsen van siliconen protheses. Zal ook even po foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 april heb ik een afspraak bij dokter Nio. Hij staat volgens dit forum goed aangeschreven en is bij mij in de buurt. Ik heb nog veel vragen en hoop dat hij ze wil beantwoorden. Natuurlijk zou ik graag mooie borsten willen, maar ik maak me wel zorgen over complicaties als lekkende protheses, vage klachten na implantaten, wondinfecties en dat soort ellende.

Ben 40 jaar en heb ongelijke, hangende borsten, cup B (ongeveer), vooral rechts hangt en is iets groter,

wat ik graag zou willen is dat Nio ze gelijk maakt en de losse huid opvult. Een pure lift zie ik minder zitten vanwege de grote littekens, ik maak namelijk hele lelijke dikke littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske77

 

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan,en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Al je verdere updates,en vragen kun je in dit topic neerzetten, en mocht je nu een operatie datum gaan krijgen, dan kun je BB of mij even taggen, en dan passen we de titel van dit topic aan.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het was een inhoudelijk goed en prettig consult. Nio is echt een fijne man.

 

Zijn advies was grote (550 Cc) prothese zodat hij een goede lift kan bereiken door te vullen, zal wel met double bubble worden. Verder hij heeft me uitgelegd dat de monobloc Hydrogel in de loop van een paar jaar verandert in een zakje met echt waterige inhoud, dat vind ik wel heel jammer. Ik heb namelijk een sterke voorkeur voor Hydrogel, maar begin nu te twijfelen. Ook omdat hij vertelde dat een mooi resultaat makkelijker te bereiken is met siliconengel omdat de prothese hoger is. Maar mijn huiverigheid voor vage klachten en kapselvorming staat dit toch sta in de weg. Aan de andere kant.... als ik me toch laat opereren, wat ik al niet niks vind, dan wil ik het mooiste resultaat. 

Mijn vriend vindt het onzin. Hij begrijpt dat ik mijn hangende asymmetrische borsten niet mooi vind, maar hij vindt me wel mooi zoals ik ben. Hij keek heel verdrietig toen Nio allerlei metingen aan mijn borsten aan het doen was.

Ik vind 550 cc te groot. Vond het in de bh als pasprothese prima, maar denk dat ze naakt echt wel te groot voor me zijn. Wie hebben hier 550 cc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de 550 cc passessie bij Nio, ik vind het mooi, mijn vriend vindt ze te groot (lekker subtiel: "uiers"). Maar hoe ziet dit er naakt ongeveer uit....? Iemand tips of ervaring? Moet ik voor de 440 cc gaan?

ik heb erge hangborsten, dus heb lift nodig. Maar wil wel graag natuurlijk effect. En oh ja, voorkeur voor de Hydrogel.... maar hoe houdt de gel zich na 5 jaar? Nio zei dat hij vanaf 5 jaar waterig is.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske77 ik vind het niet te groot hoor. Het staat je goed! Maarja het gaat er vooral om wat jij mooi vindt bij jezelf he!

 

Zonde als je zo'n hele operatie ondergaat en je het daarna alsnog te klein vindt. Ik waardeer de mening van mijn vriend ook wel maarja als ik naar hem had geluisterd liep ik nu nog steeds ongelukkig rond in dik opgevulde push up bh's...

 

Dus kies vooral wat jij  mooi vindt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Elske77. Ik ben deze week bij dokter Nio geweest. Ik ben echt heel slecht geholpen. Hij heeft geen metingen gedaan, niet naar foto's gekeken die ik mee had en niet alle vragen beantwoord. Hij zei alleen dat ik alle vertrouwen in hem moest hebben en als ik dat niet had zelf de operatie moest gaan doen.

Door jouw verhaal over de waterige zakjes welke na 5 jaar zou ontstaan heb ik deze vraag ook gesteld. Bij mij zei hij pas na 10 jaar. Zelf vind ik dat wel wat anders. Na 10 wil ik eventueel wel nieuwe plaatsen, maar niet na 5 jaar.

 

Wat zijn trouwens lymfomen?  Ik heb daar niet eerder over gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor hydrogels, ben te huiverig voor siliconen. Als die gel eenmaal in je lichaam zit is hij niet zo altijd gemakkelijk te verwijderen en microdeeltjes zweten sowieso door. Nio noemde 29 mei. Alleen volgens mij is dat Pinksteren...?

Mijn vriend vindt het nog steeds onnodig en nu mijn borsten (gemiddeld 1 week per maand) in een grotere fase zitten (hormonaal natuurlijk) valt het ook weer mee en ga ik twijfelen. Maar het lijkt me fijn als ze mooi zijn. Alleen 550 cc.... zo groot.... ik rijd veel paard en wil ook niet dat dat belemmerd wordt. 

Hoe is dit soort dingen bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het ook niet voor je vriend doen, jij bent niet tevreden met je borsten en wil graag mooie borsten. Of je vriend het er wel of niet mee eens is, het is jouw lichaam!

Mijn man vond het ook niet nodig en nu hij ziet hoe blij ik met het resultaat ben is hij blij voor mij en dat hij me heeft gesteund in mijn keuze. 

 

En ik vind die 550 je trouwens echt heel mooi staan. Ik heb 500 en het verschil met pasprothese en het volume na de operatie vind ik toch anders. Het is minder breed ofzo?

compacter. 

 

Over paardrijden, als je het genoeg rust geeft om te genezen en na je operatie een goede stevige bh koopt om te dragen tijdens het rijden moet dat prima kunnen. 

Ik volg iemand op YouTube die 750cc dual plane heeft gekregen en die doet zelfs jiu jitsu en boksen ;)

Moet goed komen lijkt me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Rocker:

Je moet het ook niet voor je vriend doen, jij bent niet tevreden met je borsten en wil graag mooie borsten. Of je vriend het er wel of niet mee eens is, het is jouw lichaam!

Mijn man vond het ook niet nodig en nu hij ziet hoe blij ik met het resultaat ben is hij blij voor mij en dat hij me heeft gesteund in mijn keuze. 

 

En ik vind die 550 je trouwens echt heel mooi staan. Ik heb 500 en het verschil met pasprothese en het volume na de operatie vind ik toch anders. Het is minder breed ofzo?

compacter. 

 

Over paardrijden, als je het genoeg rust geeft om te genezen en na je operatie een goede stevige bh koopt om te dragen tijdens het rijden moet dat prima kunnen. 

Ik volg iemand op YouTube die 750cc dual plane heeft gekregen en die doet zelfs jiu jitsu en boksen ;)

Moet goed komen lijkt me. 

 

10 minuten geleden zei Rocker:

Dank Rocker, voor je opbouwende bericht, ben ik erg blij mee. Het is best eng om alleen zo'n beslissing te nemen, zonder dat mijn vriend erachter staat. Hij zegt zelfs dat hij afknapt op grote borsten. Ben serieus angstig dat hij me niet meer mooi vindt straks. Nio maakt grote borsten ivm lift, minder kon echt niet zei hij. Stom, misschien.... maar de angst is er. Mijn vriend heeft altijd al gezegd dat hij nepborsten lelijk vindt. Maar ik haalde in januari mijn spiraal eruit en mijn hormonen begonnen zich een beetje te herstellen in hun balans. Hierdoor had ik een maanden mijn grotere borsten van vroeger terug en ik werd daar zo blij van. Vind het al 10 jaar jammer dat ze zijn gekrompen, maar heb het altijd geaccepteerd. Tot ik merkte hoe blij ik werd van grotere borsten. Ik wilde ineens leuke kleding kopen enzo. Maar wanneer is een beslissing te impulsief? Ik ben ook gelukkig zoals ik nu ben. Is mijn reden dan zwaarwegend genoeg?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zegt wel wat dat je in die periode leuke kleding wilde kopen en blij was je vollere borsten terug te hebben. 

Voelde je je zelfverzekerder?

Kan me niet voorstellen dat als jij dalijk je "oude" borsten terug hebt dat je vriend dat niet aantrekkelijk vind. En dan niet eens omdat je grote borsten hebt, maar om het feit dat je je lekkerder in je vel voelt en zelfverzekerder bent.

Niets zo sexy als een zelfverzekerde vrouw. 

En misschien is hij wel bang ergens voor, geen idee... maar kan het me niet voorstellen dat hij je ineens niet meer mooi vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van je, ik denk het ook, hoop alleen dat Nio er geen giga-borsten van maakt. Omdat het lastig is vast te stellen hoe je eruit gaat zien ondanks de passessie ga je toch op zijn oordeel af. En hij houdt wel van groot. Vond passessie mooi maar ook erg groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Rocker:

Ik zal je even toevoegen aan m'n album, ik vond m'n passessie namelijk ook mooi maar erg groot. 

Achteraf ben ik blij dat ik voor de grote maar ben gegaan en niet voor 450. 

Hahahaha was net aan het kijken bij je en gevraagd over je foto's haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.