Ga naar inhoud

Honeybee070 : 1 augustus 2017 : Dr. Bakker : Boerhaave


Honeybee070

Aanbevolen berichten

Beste dames,

 

Graag stel ik mij voor als nieuw lid op dit forum. Ik ben een moeder van 25 jaar. Mijn dochter is inmiddels 3 jaar oud. Ik ben bevallen via een keizersnede. Hierdoor is mijn buik erg lelijk geworden en mijn borsten zijn gaan hangen. 

 

Het heeft mij toch drie jaar gekost om de knoop door te hakken en een afspraak te maken bij de plastisch chirurg. 23 april a.s. heb ik een afspraak bij Boerhaave Medisch Centrum in Amsterdam met dr. Xander Bakker. Deze gaat kijken welke mogelijkheden er voor mij zijn m.b.t. een mommy make-over. Mijn borsten zou ik graag groter willen. Momenteel zit in op 75 C maar draag ik vooral push up bh's omdat mijn borsten erg slap zijn. Ook ben ik aan het afvallen waardoor mijn borsten alleen maar meer slapper gaan hangen. 

 

Mijn planning is om de operatie eind juli, indien mogelijk, uit te laten voeren. 

 

Ik vind het mooi om verhalen te lezen van vrouwen die ook een borstvergroting of zelfs een mommy make over hebben ondergaan.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Dames,

 

Op 23 april ga ik voor het eerst op consult bij de Boerhaave. Ik krijg een gesprek met dr. Sander Bakker.

Ik kan niet heel veel over hem vinden en vroeg mij af of er vrouwen op dit forum zijn die een mommy make-over of borstvergroting zijn ondergaan bij hem.

Voorheen werkte hij bij een andere kliniek.

 

Graag hoor ik jullie reacties.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De operatie zelf is me eigenlijk heel erg meegevallen. Natuurlijk is het pittig zon dubbele operatie, zeker ze eerste week, als je dan ook nog eens de hele week met die drains rondloopt. Het omhoog komen in bed ging echt niet, daar had k hulp bij nodig. Maar na die week ging het ineens een stuk beter. 

Dat ik 1,5 week na de operatie in het ziekenhuis belandde met een dubbelzijdig longembolie was wel even een domper, moet wel zeggen dat Mn lichaam daardoor echt wel een extra opdonder heeft gehad. Volgens dr van der weij kon ik na 4 weken gewoon weer aan het werk (werk 3 dagen van 10 uur in de horeca), maar door alles bij elkaar is Mn conditie echt extra slecht en ben ik snel benauwd. Ben nu 5 weken po en heb deze week 2x 3 uurtjes gewerkt, dat ging goed. Volgende week ga ik 3 x 3 uurtjes werken. Mijn baas wil ook nog niet dat ik meer werk, hij wilt dat k het langzaam opbouw dus dat doen we dan ook maar hè :) 

 

spannend hè als je zon afspraak gepland heb staan? Vanaf Mn eerste consult ben ik er eigenlijk elke dag in Mn hoofd wel mee bezig geweest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeker tevreden over het resultaat, Mn borsten zijn echt super mooi geworden. 

Ik had echt een dikke kwab hangen onderaan Mn buik, dat is nu echt helemaal plat, echt heeeeel blij mee.

vind wel dat Mn bovenbuik nu wat bol is, maar of dat nu vocht ofzo is weet ik niet, heb de kliniek hierover gesproken maar dr van der weij zegt dat ik echt even een paar maanden moet afwachten. 

Maar al met al ben ik wel echt heel blij hoor. 

Morgen alweer 6 weken po, dus  nog 1 dag Mn sport bh en Buikband dragen en dan ben ik daar eindelijk vanaf :) 

oh ja ik heb wel het idee dat mijn navel iets wat uit het midden zit, maar ja daar maak ik me niet zo druk om eigenlijk. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Whauw super mooi! Sorry voor de late reactie. Heb het wat druk gehad. Vandaag op consult geweest bij dr. Bakker. Wat een geweldige man! Ik ben zoveel wijzer. Ik ben een paar weken geleden bij de Bergman kliniek geweest bij dr. Koopmann en hoewel ik graag geloof dat hij veel ervaring heeft ben ik heel snel de deur uit gekeken. Dokter Bakker heeft echt ontzettend de tijd voor mij genomen. Hij heeft uit zichzelf al alle info verstrekt die ik op mijn vragenlijstje had staan. Uiteindelijk zijn we er uitgekomen. Ik wordt op 1 augustus geopereerd. Hij gaat een complete buikwandcorrectie uitvoeren met verplaatsen van de navel, daarnaast krijg ik een benelli borstlift met protheses 325 cc voor de borstspier. En liposuctie van de venusheuvel. Ik vind het een mooie manier dat de protheses via de tepel ingebracht worden waardoor ik dus geen horizontaal lidteken krijg onder de borst en ook geen verticaal lidteken naar mijn tepel toe voor de lift.  ik krijg alleen een lidteken rondom mijn tepels. 

 

Tot nu toe ben ik erg tevreden maar ik twijfel alleen nog over de hoeveelheid CC. Ik ga nu nog 5 kilo afvallen en als ik mijn streefgewicht bereikt heb ga ik nog een keer protheses passen of het de juiste grootte is. Ik zou ze eigenlijk zelfs nog iets groter willen maar dr. Bakker zegt dat ze nog groter lijken als mijn buik dalijk weg is en ik nog iets afgevallen ben. Dus ik ben benieuwd. Ik vind het erg spannend en kan nu dus uitkijken naar de dag dat het allemaal gaat gebeuren ondanks mijn angst voor de operatie ivm mijn eerdere ervaringen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Honeybee070

 

Hey meis.

 

Ik heb je topics even samengevoegd en de titel aangepast, 

 

Als jij zelf heel graag iets grotere protheses zou willen, zou ik dit nogmaals aangeven als je opnieuw gaat passen.

Natuurlijk lijken de borsten dadelijk iets groter als de buik weg is, maar hou wel in je achterhoofd dat prothese borsten altijd kleiner ogen dan echte borsten.

 

Ik wil je niet nog meer onzeker maken, maar je geeft een hoop geld uit, en dan zou het vreselijk zonde zijn als je achteraf spijt zou krijgen, dus even alles goed bespreken.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Desert-Rose:

@Honeybee070

 

Hey meis.

 

Ik heb je topics even samengevoegd en de titel aangepast, 

 

Als jij zelf heel graag iets grotere protheses zou willen, zou ik dit nogmaals aangeven als je opnieuw gaat passen.

Natuurlijk lijken de borsten dadelijk iets groter als de buik weg is, maar hou wel in je achterhoofd dat prothese borsten altijd kleiner ogen dan echte borsten.

 

Ik wil je niet nog meer onzeker maken, maar je geeft een hoop geld uit, en dan zou het vreselijk zonde zijn als je achteraf spijt zou krijgen, dus even alles goed bespreken.

 

xx

 

 

@Desert-Rose Dank je wel! Je hebt ook zeker gelijk. En als ik heel eerlijk ben heb ik liever te groot dan te klein als ze maar niet extreem opgeplakt of nep gaan lijken. Ik ga ook zeker meerdere maten passen bij mijn passessie 14 juni zodat ik zeker ben van mijn zaak. Zou zonde zijn als ik achteraf vind dat ze te klein zijn en ik ze liever toch groter gehad zou hebben.

 

Dank je wel voor je advies! Is het zo dat de borsten tijdens het passen uiteindelijk veel afwijken van het uiteindelijke resultaat na de operatie of is het vergelijkbaar of jij weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Honeybee070:

@Desert-Rose Dank je wel! Je hebt ook zeker gelijk. En als ik heel eerlijk ben heb ik liever te groot dan te klein als ze maar niet extreem opgeplakt of nep gaan lijken. Ik ga ook zeker meerdere maten passen bij mijn passessie 14 juni zodat ik zeker ben van mijn zaak. Zou zonde zijn als ik achteraf vind dat ze te klein zijn en ik ze liever toch groter gehad zou hebben.

 

Dank je wel voor je advies! Is het zo dat de borsten tijdens het passen uiteindelijk veel afwijken van het uiteindelijke resultaat na de operatie of is het vergelijkbaar of jij weet?


Ja precies, dan moet je zeker meerdere maten gaan passen,

Het komt heel vaak voor dat meiden achteraf zeggen, had ik maar groter gegaan, want de grote went heel erg snel.

 

Pas protheses kunnen iets afwijken van hoe het zal worden na de operatie, maar je krijgt zeker een heel reëel beeld daarmee, dus als jij met passen met een bepaalde cc een enorme grote glimlach om je mond krijgt, weet je dat die keuze de goede is.

Maak ook foto's van de pas sessie, zo kun je altijd thuis nog eens in alle rust nadenken en vergelijken.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2017 om 21:06 zei Honeybee070:

Whauw super mooi! Sorry voor de late reactie. Heb het wat druk gehad. Vandaag op consult geweest bij dr. Bakker. Wat een geweldige man! Ik ben zoveel wijzer. Ik ben een paar weken geleden bij de Bergman kliniek geweest bij dr. Koopmann en hoewel ik graag geloof dat hij veel ervaring heeft ben ik heel snel de deur uit gekeken. Dokter Bakker heeft echt ontzettend de tijd voor mij genomen. Hij heeft uit zichzelf al alle info verstrekt die ik op mijn vragenlijstje had staan. Uiteindelijk zijn we er uitgekomen. Ik wordt op 1 augustus geopereerd. Hij gaat een complete buikwandcorrectie uitvoeren met verplaatsen van de navel, daarnaast krijg ik een benelli borstlift met protheses 325 cc voor de borstspier. En liposuctie van de venusheuvel. Ik vind het een mooie manier dat de protheses via de tepel ingebracht worden waardoor ik dus geen horizontaal lidteken krijg onder de borst en ook geen verticaal lidteken naar mijn tepel toe voor de lift.  ik krijg alleen een lidteken rondom mijn tepels. 

 

Tot nu toe ben ik erg tevreden maar ik twijfel alleen nog over de hoeveelheid CC. Ik ga nu nog 5 kilo afvallen en als ik mijn streefgewicht bereikt heb ga ik nog een keer protheses passen of het de juiste grootte is. Ik zou ze eigenlijk zelfs nog iets groter willen maar dr. Bakker zegt dat ze nog groter lijken als mijn buik dalijk weg is en ik nog iets afgevallen ben. Dus ik ben benieuwd. Ik vind het erg spannend en kan nu dus uitkijken naar de dag dat het allemaal gaat gebeuren ondanks mijn angst voor de operatie ivm mijn eerdere ervaringen.

 

 

Oef beetje late reactie, sorry :) 

 

oh dat is idd fijn dat je dan geen verticaal litteken krijgt. Ik moet zeggen dat mijn horizontale litteken echt alleen maar te zien is als ik lig. De dr heeft hem echt heel mooi in de plooi geplaatst. 

Het klopt idd dat de borsten straks groter lijken als je buik platter is. Ik twijfelde tussen 345 en 380 cc, ik heb uiteindelijk in overleg met van der weij toch gekozen voor 345, hij zei dat dit natuurlijker bij mijn lichaam ging staan, en hij heeft zeker gelijk gehad, ben er echt super blij mee. 

Maar wat je zegt idd, even goed passen en foto's maken om het terug te kunnen kijken. 

 

Ik ben nu ondertussen 10 weken po en kan alles weer. Langzaam ook weer wat sporten aan het oppakken. Kan goed merken dat mn buikspieren gereefd zijn, voorheen had ik nooit spierpijn in Mn buik en nu na een paar buikspieroefeningetjes flinke spierpijn. Heel fijn! Hopelijk wordt Mn bovenbuik straks ook nog wat minder bol als Mn spieren ook wat sterker worden. 

 

De operatie vond ik echt heel fijn verlopen. Snap dat je het spannend vind maar Je bent er echt in goede handen  bij boerhaave, super relaxte mensen daar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:


Ja precies, dan moet je zeker meerdere maten gaan passen,

Het komt heel vaak voor dat meiden achteraf zeggen, had ik maar groter gegaan, want de grote went heel erg snel.

 

Pas protheses kunnen iets afwijken van hoe het zal worden na de operatie, maar je krijgt zeker een heel reëel beeld daarmee, dus als jij met passen met een bepaalde cc een enorme grote glimlach om je mond krijgt, weet je dat die keuze de goede is.

Maak ook foto's van de pas sessie, zo kun je altijd thuis nog eens in alle rust nadenken en vergelijken.

 

xx

 

 

@Desert-Rose Bij mijn eerste passessie heb ik 325 CC gepast. Toen had ik dus die enorme glimlach op mijn gezicht. Ik had ook foto's gemaakt. Maar toen ik thuis kwam en die foto's bekeek dacht ik: hmm.. mag toch wel groter. haha dus dat is inderdaad een goed plan om bij de volgende sessie meerdere maten te passen en foto's te maken en die allemaal te vergelijken.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Vrouwtje85:

Oef beetje late reactie, sorry :) 

 

oh dat is idd fijn dat je dan geen verticaal litteken krijgt. Ik moet zeggen dat mijn horizontale litteken echt alleen maar te zien is als ik lig. De dr heeft hem echt heel mooi in de plooi geplaatst. 

Het klopt idd dat de borsten straks groter lijken als je buik platter is. Ik twijfelde tussen 345 en 380 cc, ik heb uiteindelijk in overleg met van der weij toch gekozen voor 345, hij zei dat dit natuurlijker bij mijn lichaam ging staan, en hij heeft zeker gelijk gehad, ben er echt super blij mee. 

Maar wat je zegt idd, even goed passen en foto's maken om het terug te kunnen kijken. 

 

Ik ben nu ondertussen 10 weken po en kan alles weer. Langzaam ook weer wat sporten aan het oppakken. Kan goed merken dat mn buikspieren gereefd zijn, voorheen had ik nooit spierpijn in Mn buik en nu na een paar buikspieroefeningetjes flinke spierpijn. Heel fijn! Hopelijk wordt Mn bovenbuik straks ook nog wat minder bol als Mn spieren ook wat sterker worden. 

 

De operatie vond ik echt heel fijn verlopen. Snap dat je het spannend vind maar Je bent er echt in goede handen  bij boerhaave, super relaxte mensen daar. 

 

@Vrouwtje85 Super om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt! Ik vond Boerhaave bij het eerste consult geweldig. voelde me helemaal thuis! ook Xander Bakker gaf mij een ontzettend goed gevoel. Dus ik maak me zeker geen zorgen om de operatie! heb er heel veel zin in. Alleen jammer dat ik zo lang moet wachten nog maar dat is niet anders ivm vakantie op mijn werk.

 

Heb je achteraf helemaal niet gedacht van was ik toch maar voor die 380cc gegaan? Heb je misschien een album die ik mag zien? ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Honeybee070:

 

@Desert-Rose Bij mijn eerste passessie heb ik 325 CC gepast. Toen had ik dus die enorme glimlach op mijn gezicht. Ik had ook foto's gemaakt. Maar toen ik thuis kwam en die foto's bekeek dacht ik: hmm.. mag toch wel groter. haha dus dat is inderdaad een goed plan om bij de volgende sessie meerdere maten te passen en foto's te maken en die allemaal te vergelijken.

 

xx

 

 

Nou maar dat is het ook, thuis kijk je er heel anders tegenaan, veel rustiger,en een eerste consult is eigenlijk zo overweldigend,en je bent dan zo blij dat je eindelijk weer mooie borsten kunt krijgen, dat er best wel een hoop langs je heen gaat.

 

Dus idd, meerdere passen, thuis op je gemak kijken, en wie weet zeg je wel, ik blijf bij de keuze 325 cc, maar dan weet je wel dat je over die keuze goed hebt nagedacht.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Nou maar dat is het ook, thuis kijk je er heel anders tegenaan, veel rustiger,en een eerste consult is eigenlijk zo overweldigend,en je bent dan zo blij dat je eindelijk weer mooie borsten kunt krijgen, dat er best wel een hoop langs je heen gaat.

 

Dus idd, meerdere passen, thuis op je gemak kijken, en wie weet zeg je wel, ik blijf bij de keuze 325 cc, maar dan weet je wel dat je over die keuze goed hebt nagedacht.

 

xx

 

@Desert-Rose Zeker weten! dan heb ik ook geen overhaaste beslissingen genomen! Dan kan ik achteraf nooit spijt hebben en denken had ik maar beter gekeken en een extra keer gepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb hopelijk ook in augustus mijn operatie mijn operatie bij Dr Bakker. Had ook mijn eerste concult bij hem en dat beviel erg goed.

 

Als je zoekt op youtube zie je een aflevering met hem : aflevering 7 een nieuw begin: borstvergroting.

 

Verder vind ik inderdaad ook niet veel over hem helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lxxb ja dat filmpje had ik ook al gevonden! fijn om te zien dat die mevrouw zo blij is met het resultaat!

Ik was ook erg tevreden over Bakker! hij luistert echt heel goed naar je wensen. Hij geeft mij een goed en vertrouwd gevoel.. dus het gaat zeker goed komen met ons!

 

Heb jij al een keuze gemaakt qua merk en maat protheses? En krijg je ook een mommy makeover of alleen een borstvergroting?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Honeybee070 ben ik blij dat ik jou verhaal gevonden heb want ik kan niet echt veel verhalen dit jaar vinden van " Mommy makeovers".

 

Ik ben mij ook aan het oriënteren om deze ingreep te doen, graag wil ik een BV , buik lipo en Venus lipo.

Heb nu 2 afspraken aangevraagd bij klinieken, vandaag even bellen om het te plannen :D

 

Zelf denk ik van liever 1x onder narcose en alles doen en herstellen, dan 2x narcose en 2x herstellen in een jaar !

 

Voor jou is het nu echt aftellen ....... 

Waarom kies jij voor deze Mommy make-over?

 

Heb jij nog tips voor mij wat ik moet doen bij mijn eerste gesprekken?

Weet jij ook hoelang je niet kan werken/auto rijden ?

 

Hopelijk kan jij mij een beetje helpen :blush:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nog 2 nachtjes slapen en dan krijg je weer een super sexy lichaam ;), succes vrouwke :54:

Ik zal aan je denken !!!

 

Ik hoop eind augustus een datum te hebben en weten bij wie en door wie ik het laat doen :blush:, nog 2 consulten te gaan voor ik het vast kan zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi hoi

Ik lees hier dat jullie naar de boerhaave in Amsterdam zijn geweest.

Ik wil zelf hier ook een afspraak maken voor een consult voor een mommy makeover. 

Ik lees gelukkig alleen maar goede ervaringen.

Ik wil daar ook vragen naar de mogelijkheden over de gespreide betaling.  Ik vind het een hoop geld om in 1 keer uit te geven...

Hoe hebben jullie dit gedaan als ik vragen mag?

En wat zijn jullie totale kosten geweest?

Ik ga hopelijk voor een mommy makeover met een grote buikwandcorrectie en een borst vergroting! 

Mijn buik spieren hebben het zwaar gehad, ik heb een flinke diastase.

En mijn borsten mogen een flink stuk groter, ik had al niet heel veel (kleine b cup) maar het is nu leeg en de vorm is er helemaal uit! 

Ik lees al maanden alle ervaringen, voordelen, nadelen, behandelmethoden etc... en ik wil nu dus echt een afspraak gaan maken!

En hoe zat/zit het met de wachttijden? 

 

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.