Ga naar inhoud

Dr. Verdonck - Sebbin prothese


_AC_

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Kimk:

Ik draag sportbeha. Heb een super zalige qua gevoel van Hunkemoller. Nog even geduld en ik kan weer in mijn vertrouwde lingeriewinkel gaan shoppen. Al gaf dr verdonck mij de tip niet teveel te kopen in het begin omdat de borsten toch nog veranderen gedurende 6 maanden. Mooie bh, welk merk? Groetjes xxx

Hier bij ons heb je lingerie winkel die samen werkt met borstendokters...die geven door welke sportbh en andere het best zijn voor borst vergroting...dus ga ik naar daar...betaal iets meer maar droeg daarvoor ook redelijk duur bhsetjes...die zwarte op foto hebben ze nu aangeraden omdat het zonder beugel is maar mag ik zeker nog nie doordragen...nie stevig genoeg voor mijn borsten nu...geloof me ik volg ook al de regeltjes zulle...wil achterna nie zitten huilen omdat ik te vlug iets anders wou dan de sportbh ...die bh is van het merk chantelle...vind hem super mooi.op de rug is hij gekruist met kant eraan...maar dat kan.ik nog nie...hahaha foto's nemen van mijn rug..ben nog nie soepel genoeg...knufx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
7 uur geleden zei nathalie v:

Hier bij ons heb je lingerie winkel die samen werkt met borstendokters...die geven door welke sportbh en andere het best zijn voor borst vergroting...dus ga ik naar daar...betaal iets meer maar droeg daarvoor ook redelijk duur bhsetjes...die zwarte op foto hebben ze nu aangeraden omdat het zonder beugel is maar mag ik zeker nog nie doordragen...nie stevig genoeg voor mijn borsten nu...geloof me ik volg ook al de regeltjes zulle...wil achterna nie zitten huilen omdat ik te vlug iets anders wou dan de sportbh ...die bh is van het merk chantelle...vind hem super mooi.op de rug is hij gekruist met kant eraan...maar dat kan.ik nog nie...hahaha foto's nemen van mijn rug..ben nog nie soepel genoeg...knufx

Ik ga binnen 2 weken ook de lingeriewinkel terug binnen stappen. Zonde van al die dure setjes die daar nu in de schuif liggen te liggen :blink: maar toch...tijd voor nieuwe en leukere cupmaat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Kimk:

Ik ga binnen 2 weken ook de lingeriewinkel terug binnen stappen. Zonde van al die dure setjes die daar nu in de schuif liggen te liggen :blink: maar toch...tijd voor nieuwe en leukere cupmaat :D

Hahaha ..zeg wel...tis raar...van vier deftige...en drie mindere...ligt mijn.kast nog vol maar gewoon nie meer draagbaar...hahaha...tja en wat doe je er mee...ik heb zoiets van eventueel geven aan iemand...maar hoe breng je dat...eu heb nog twee setjes amper gedragen je mag ze hebben...dan de vraag...a waarom draag je die zelf nie meer...oeps...wat ik ook raar vind is dat ik nu naar totaal andere soort bh kan zien...en zelfs denk van...oooo mijn god daar kan.ik nu deftig in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 5-12-2017 om 19:55 zei nathalie v:

Hahaha ..zeg wel...tis raar...van vier deftige...en drie mindere...ligt mijn.kast nog vol maar gewoon nie meer draagbaar...hahaha...tja en wat doe je er mee...ik heb zoiets van eventueel geven aan iemand...maar hoe breng je dat...eu heb nog twee setjes amper gedragen je mag ze hebben...dan de vraag...a waarom draag je die zelf nie meer...oeps...wat ik ook raar vind is dat ik nu naar totaal andere soort bh kan zien...en zelfs denk van...oooo mijn god daar kan.ik nu deftig in!!

Dag kimk hoe gaat het met jou? Ik vorig nacht op mijn zijde voor eerste keer geslapen...zaaaaalig is da hohoho...acht januari start ik terug met werken...dus nu zijn we bezig het normale gezinsleven terug ferm aan het opbouwen! Tijdens de dag durf ik mijn band al af te laten...en sinds vrijdag voelen ze aan als echt van mij!!

Op 12-12-2017 om 10:51 zei Judith:

 

O beter! Hoe ging het met slapen? En de pijn viel dat mee? Moest je ook lang blijven bij boerhaave of mocht je snel weer weg?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.