_AC_

Dr. Verdonck - Sebbin prothese

Recommended Posts

Hallo!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Sebbin prothese? (geplaatst door dr. Verdonck)?

Wat zijn jullie ervaringen? Waren er veel complicaties? Graag had ik wat ervaringen uitgewisseld.

Ik word geopereerd in september.

235 cc - Sebbin prothese

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik begin maar eens om hier te reageren, dat is tot nog toe het enige wat mij lukt.Zou zelf een topic willen plaatsen , maar weet(nog) niet hoe dat moet, zelfs niet na het lezen van de richtlijnen. Dus zeer onhandig om met 

dit medium om te gaan.

Aanstaande maandag heb ik een consult bij dr Verdonck.Wat is de reden dat jij voor hem gekozen hebt? Hoeveel tijd zat er bij jou tussen consult en behandeling.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-9-2017 om 21:31 zei nathalie v:

Beste

Hoe kan ik jou foto's zien...op tien november heb ik mijn bv...zo als jou keuze geweest...ben benieuwd 

Hey, ik ben woensdag aanstaande aan de beurt voor de Sebbin protheses. Spannend!!

Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-10-2017 om 11:06 zei Kimk:

Hey, ik ben woensdag aanstaande aan de beurt voor de Sebbin protheses. Spannend!!

Xxx

Dag kimk...hoe gaat het? Ik tien november aan de beurt...spannend...nie normaal...lukt alles goed bij jou? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei nathalie v:

Dag kimk...hoe gaat het? Ik tien november aan de beurt...spannend...nie normaal...lukt alles goed bij jou? 

Hey, het gaat beter en beter. De eerste dagen waren best heftig moet ik zeggen. Dan was mijn ventje er om voor mij en de kindjes te zorgen. 6 november mag het verband eraf en kan ik ze eindelijk eens zien :D. Zie je het wat zitten? Ik keek er toen enorm naar uit, het kon niet snel genoeg 25 oktober zijn. Nu tel ik af naar 6 november :blush:.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 30-10-2017 om 07:14 zei Kimk:

Hey, het gaat beter en beter. De eerste dagen waren best heftig moet ik zeggen. Dan was mijn ventje er om voor mij en de kindjes te zorgen. 6 november mag het verband eraf en kan ik ze eindelijk eens zien :D. Zie je het wat zitten? Ik keek er toen enorm naar uit, het kon niet snel genoeg 25 oktober zijn. Nu tel ik af naar 6 november :blush:.

Hey hey...nog twee nachtjes en mijn beurt...super spannend...en jij content van het zicht...want nu al sport bh aan toch?nog pijn...al terug werken? Groetjes Nathalie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 8-11-2017 om 21:27 zei nathalie v:

Hey hey...nog twee nachtjes en mijn beurt...super spannend...en jij content van het zicht...want nu al sport bh aan toch?nog pijn...al terug werken? Groetjes Nathalie

Elaba, lees je berichtje net. Ik ben sedert afgelopen maandag van het verband verlost. Nu dus inderdaad nog 6 weekjes gebonden aan de sportbeha en de borstband. Pijn heb ik niet echt meer; alleen zijn mijn borsten super gevoelig. Vooral het deel onder de tepel. Als het verband eraf ging was het even wennen, groot verschil met de voorsituatie  (logisch ook natuurlijk). Heb nog geen seconde spijt gehad, van niets! Sedert vandaag begin ik ze echt mooi te vinden. Hoe is het bij u geweest? Ben jij ook voor de Sebbins gegaan? Hoeveel cc? Is de pijn een beetje te verdragen?

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Kimk:

Elaba, lees je berichtje net. Ik ben sedert afgelopen maandag van het verband verlost. Nu dus inderdaad nog 6 weekjes gebonden aan de sportbeha en de borstband. Pijn heb ik niet echt meer; alleen zijn mijn borsten super gevoelig. Vooral het deel onder de tepel. Als het verband eraf ging was het even wennen, groot verschil met de voorsituatie  (logisch ook natuurlijk). Heb nog geen seconde spijt gehad, van niets! Sedert vandaag begin ik ze echt mooi te vinden. Hoe is het bij u geweest? Ben jij ook voor de Sebbins gegaan? Hoeveel cc? Is de pijn een beetje te verdragen?

Groetjes

Goedemorgen...alles in orde...operatie achter de rug van vrijdag...ongelooflijk hoe vlug en vlot alles verloopt daar!! Mijn ferme pijnen zijn zaterdag avond begonnen...man nie normaal..gelukkig die pijnstillers!! Ben wel super benieuwd naar het resultaat...ik heb gekozen voor de sebbins 350cc .hoelang ben jij thuis? Groetjes Nathalie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei nathalie v:

Goedemorgen...alles in orde...operatie achter de rug van vrijdag...ongelooflijk hoe vlug en vlot alles verloopt daar!! Mijn ferme pijnen zijn zaterdag avond begonnen...man nie normaal..gelukkig die pijnstillers!! Ben wel super benieuwd naar het resultaat...ik heb gekozen voor de sebbins 350cc .hoelang ben jij thuis? Groetjes Nathalie

Ja echt super daar he. Ik kan iedereen Dr. Verdonck en zijn hele team aanraden. Ik ben den 8ste dag terug gaan werken. Heb eigenlijk best lang gesukkeld met rugpijn maar sinds het verband ging, is het stilaan beginnen beteren. Groetjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Kimk:

Ja echt super daar he. Ik kan iedereen Dr. Verdonck en zijn hele team aanraden. Ik ben den 8ste dag terug gaan werken. Heb eigenlijk best lang gesukkeld met rugpijn maar sinds het verband ging, is het stilaan beginnen beteren. Groetjes 

Goedemorgen kimk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jij bent een krak zeg...na acht dagen terug werken! Ik heb zwaar werk...en ga me toch aan de zes a acht weken houden...zo ook omgekeerd op mijn werk niemand het mag weten en wij ons samen aankleren om te werken.snap je.zeg kan ik eventueel foto's zien van jou...en hoe want vind dit forum moeilijk...heb enkel met u contact.gelukkig heb ik iemand

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden