Guest Carola Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 hoi meiden.. liep net op me werk terug naar me bureau, opeen leek het of van binnen de prothese losscheurde.. alleen me linkerborst! nu als ik loop lijkt het net of me prothese beweegt van binnen.... hebben jullie dit ook gehad?!? Liefs..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Denk niet dat zoiets kan hoor . Toen ik net een week PO was kreeg ik een enorme dreun van een elleboog tegen me'n borst . Zelfde gevoel als bij jou en 't werd precies zwart voor me'n ogen . Naar 't schijnt werd ik lijkbleek , ben erg paniekerig geweest . Het heeft nog een dag 'nagezinderd' maar daarna was 't weer vergeten . Volgens mij is 't bij jou 't zelfde ... Een por of botsing is vlug gebeurd én pijnlijk : je borsten zijn immers wonden die nog niet genezen zijn . De prothese zelf kan wel tegen een stootje hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Niks aan de hand, maak je geen zorgen. Niet meer dan een rotgevoel, gaat ook weer weg en je kunt het ook af en toe weer voelen.Er zijn meer meiden die last hebben van "wiebelende" protheses.Ik heb het ook gehad.Er is hier ergens een topic over trouwens, bij het vragenhoekje, geloof ik!GroetjesMols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tita Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 waar kan ik de vragenhoekje vinden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carola Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 Hoi meiden, bedankt voor de gerustellende reactie.. heb er geen last meer van.. het was zaterdag alweer over.. Vandaag wel voor het eerst een gewone bh aan.. ben inmiddels al 24 dagen PO.. het gaat goed nergens last van Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts