Ga naar inhoud

stekende pijn en rare vorm


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ^_^

 Super lang geleden ik heb dus in 2015 bv gehad 350cc dual plane dr Damen welness kliniek.

Had tamelijk slappe borsten na de zwangerschap hij bleef erbij dat 350 meer dan genoeg was nu heb ik dus de laatste tijd erge pijn verschrikkelijke steken in mn borsten ben ermee terig gegaan omdat ik ook allemaal rare deukjes en rimpels voelde .. Maar er zou niets aan de hand zijn?

 

Ik heb een afspraak gemaakt bij de gyn voor een echo van men borsten ben er niet gerust op heb ook jeuk en een heel onaangenaam gevoel aan mn tepels en daarbij heb ik ook veel slap vel over hangen als ik beweeg !! 

Is dit normaal heeft iemand hier ervaring mee als vast dikke merci x x ik weet me even geen raad meer!!

 

Ik heb ook pas de diagnose gekregen dat ik SLE heb een autoimmuun ziekte dus ik voel me over t algemeen al belabberd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lrii

 

Hoi hoi , 

 

Kan me voorstellen dat je je even geen raad meer weet.

 

Een echo en eventueel een aanvullende MRI kunnen heel veel aan het licht brengen of er wellicht iets aan de hand is met de protheses,zowieso om te kijken of de protheses nog heel zijn.

Juist ook omdat er nu een auto immuun ziekte is geconstateerd is het heel goed om je verder te laten onderzoeken.

 

Overhangende huid kan er inderdaad mee te maken hebben dat de borsten toen niet voldoende zijn opgevuld, en dan ga je dus na een tijdje  zien dat de protheses in een te groot jasje zitten.

 

Wanneer heb je de echo?

 

Eerst even die afwachten, en aan de hand van de uitslag bespreken met je gyn of huisarts hoe nu verder, want ik denk ook inderdaad dat je moet gaan verwerken dat je SLE hebt, en dat heeft tijd nodig om dat een plekje te geven.

 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

 

Dankjewel voor je lieve berichtje!!^_^ 

Ben inderdaad aan het proberen het een plekje te geven allemaal maarja tis niet leuk he

 

En ik denk dat het klopt wat je zegt van niet voldoende opgevult maarja ik luisterde naar de PC en mijn vriend dusja die centjes zijn weg.. Jammer maar helaas 

 

En ik ben inderdaad een beetje geschrokken van de hele situatie en een beetje bang dat er wat aan de hand is..

Maar ik kan maandag al terecht bij de gynaecoloog dus daar was ik al gerust door gesteld  hopelijk neemt hij het serieus en kijkt het goed na

Ma ik hoop dat niets aan de hand is..

 

Maarja moest er wel een beschadiging zijn vraag ik mij af wat er dan gebeurd? Wordt dar vergoed of is dat op'eigen kosten ?

 

 X x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lrii

 

Graag gedaan meis,neem jezelf niets kwalijk, want je gaat ervan uit dat een pc het wel weet toch?

 

Mocht bijv de prothese gescheurd zijn, dan word die door de pc opgestuurd naar de fabrikant, die gaat beoordelen waar de scheur eventueel door veroorzaakt kan zijn, en dan beslissen ze of de protheses vergoed worden door hun, en meestal valt de operatie onder vergoeding zorgverzekeraar, dit zijn allemaal aanvragen die een pc moet doen.

 

Fijn dat je maandag al terecht kunt, en dan maar snel een echo en/of verder aanvullend onderzoek.

Neemt die je niet serieus, dan kun je altijd nog via je huisarts kijken of je doorgestuurd kunt worden voor een echo,maar dit klachten nemen de meeste artsen wel serieus hoor.

 

Ja je zit even in een emotionele rollercoaster, en ik hoop ook inderdaad dat er niets aan de hand is, maar dat is nu op voorhand zo lastig te zeggen.

Staat de SLE op zichzelf, of hangt het samen met de klachten die je nu hebt van je borsten, dat moet ook even goed onderzocht worden.

 

Nu nog maar even proberen een klein beetje afleiding te zoeken tot maandag,en het lijkt ver weg, omdat je het liefste vandaag al een antwoord zou krijgen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.