Ga naar inhoud

Eerste consultatie


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Hey,

 

Mijn consultatie is goed verlopen, had direct een goed gevoel bij de dokter. Hij heeft ook alles duidelijk uitgelegd vond ik. Nu volop in afwachting op de goedkeuring van de CM.

Maar toch blijf ik twijfelen. Heb veel schrik voor de operatie. Ik ben nog nooit geopereerd en dat maakt mij heel zenuwachtig. Nochtans valt dit volgens Dr Heintz heel goed mee.

 

Wat mij ook nog tegenhoudt is de prijs, volgens hem moet ik nog een 2000 euro opleggen, ook al betaald de CM een deel. Is dit bij jou ook het geval?

 

Ben jij nog bij andere dokters geweest?

 

Ik wens jou alvast heel veel succes toe! Het zal er snel gaan zijn :-)

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Moorke,

Mijn dossier had een kleine 3 weken nodig bij de cm. Eens ik de goedkeuring had heb ik onmiddellijk een tweede afspraak gemaakt bij dr Heintz. Ik voelde me ook direct op mijn gemak bij hem. Ik heb geen andere artsen bezocht. Tijdens de tweede consultatie krijg je een datum, worden er foto's genomen en krijg je een heleboel papieren mee om in te vullen. 

Ik moet toegeven dat de twijfel soms ook toeslaat.  Ik ben ook bang maar als je de ervaringen van de mensen hier op het forum leest valt het bij de meeste wel mee.

Ja we moeten 1800 + btw storten een week voor de operatie. Dit is voor eigen rekening. Ik heb wel een hospitalisatieverzekering voor de rest. Ik ben wel een stuk ouder dan jij maar ik heb er jaren over gedaan om te staan waar ik nu sta en ik ga ervoor. Ik heb nu een G. Wat heb jij?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voorlopig ook geen afspraken bij andere dokters. Denk ook niet dat ik dit van plan ben.

Ik vind het ook wel goed dat je vrij snel op afspraak kan gaan, ook op de operatiedatum moet je blijkbaar niet al te lang wachten.

Hier ook een gewone standaard hospitalisatieverzekering.

 

Ik heb een F-cup en ik ben maar 1,55m groot. Ik ben inderdaad wat jonger maar ondertussen al jaren tientallen kinébezoeken, osteopathie en sinds december 2x per week rugschool dus als ik door de operatie die rug/nekklachten al wat zou kunnen verminderen zou dat super zijn natuurlijk.

 

Ik heb hier ook al veel goede ervaringen gelezen dus ik denk dat ik gewoon de klik zal moeten maken in mijn hoofd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei claddie:

Hoi Moorke wat spannend! Heb je al een tweede afspraak gemaakt bij je arts? Ik heb volgende week mijn 1e consult (wel bij een andere arts) spannend! 

 

Hey Claddie,

Inderdaad, heeeeel spannend! Ik heb nog geen tweede afspraak, ik hoop volgende week mijn goedkeuring van de mutualiteit te krijgen en dan bekijk ik het verder.

 

Ik las ook al even jouw verhaal en ik begrijp je volledig. Ik ben al jaren informatie aan het verzamelen maar de stap om op consultatie te gaan vond ik steeds veel te eng. Ik blijf ook schrik hebben voor de operatie en de pijn achteraf. Maar ik lees hier zoveel dat het goed meevalt dus ik moet gewoon wat meer durven denk ik.

Ik stond een paar dagen geleden in een pashokje verschillende blousejes te passen en opnieuw werd ik ermee geconfronteerd dat zoveel kleren niet bij mij passen door die grote borsten..

Ik heb het vorige week ook aan een aantal vriendinnen verteld. Dat maakt het voor mij ook wel wat concreter. Iedereen reageerde zeer begripvol dus dat was wel leuk.

 

Niet te veel zenuwen hebben volgende week, het valt heel goed mee ;-)!

 

Veel succes!

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei amw64:

Proficiat Moorke,

Het ziet ernaar uit dat je kort na mij zult zitten! We zullen samen kunnen aftellen! En we worden allebei door dezelfde pc geholpen !

Groetjes

Hey! 

Ik heb onmiddellijk gebeld voor een tweede afspraak, volgende week donderdag is het al aan mij.

Bij jou komt het ook dichter bij hé!

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @amw64

als ik durf doorzetten, word ik 4 juli geopereerd! (Door mijn werk kan het dan pas). Dus wel nog wat langer wachten. 

 

Ik zie het op zich wel zitten maar wou dat ik gewoon kon doorspoelen tot een week of 2 na de operatie ;-). 

 

Ik kijk al uit naar jouw (hopelijk) positieve ervaring, dan kan ik mij daar ook aan optrekken :-). 

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaba,

Proficiat met je datum! Ik ken je gevoelens! Raar he. De ene dag zo zeker zijn en de dag nadien in twijfel schieten... ik probeer me telkens op te trekken aan het resultaat nadien. De meeste slaan zich er goed door. Dat kunnen wij ook. Vandaag had ik de preoperatieve onderzoeken bij de huisarts. Heb ondertussen ook al de aangifte gedaan bij de hospitalisatieverzekering.  Ik denk dat ik nu al een flink deel van de administratie gehad heb. We kunnen aftellen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het zooo graag maar ik ben zo'n broekschijter :P maar inderdaad, wij kunnen dat ook!

 

jij zit ook bij de cm hé? Heb jij een gewone standaard hospitalisatieverzekering? De dokter vroeg mij welke kamer ik wou maar ik heb eigenlijk geen idee op wat ik recht heb. Ga dat volgende week eens uitzoeken. Als het niet té veel is zou ik natuurlijk veel liever een 1 persoonskamer hebben. 

 

Heb jij al een idee waar je die sportbh's gaat halen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geen grote held hoor! Ja ik ben ook bij de cm maar ik heb een hospitalisatieverzekering via het werk. Ik heb gekozen voor een tweepersoonskamer. Ik had begrepen dat wij een steunverband kregen na de operatie en dat we na een paar dagen op controle moeten en dat hij ons dan doorstuurt naar een lingeriewinkel waar de kliniek mee samenwerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.