Ga naar inhoud

RosieW : 20 april 2017 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Goeiemorgen iedereen!

Het is zover :lol:

We vertrekken nu naar Artemedis en ik loop toch wel wat over van de zenuwen! Maar ik ben er volledig gerust in. Om 09u is het mijn beurt.

Ik hou jullie op de hoogte!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, hier volgt mijn operatieverslag van gisteren. Ik lig nu in de zetel, nog best veel pijn dus ik doe het rustig aan ^_^

 

Ik moest om 09u aanwezig zijn en we waren goed op tijd vertrokken. Ik mocht niets meer eten na 03u snachts, dus ik heb een uitgebreid avondmaal genomen de avond ervoor. Nu had ik die ochtend toch al terug veel honger (ik ben gewend om altijd direct te ontbijten na het opstaan) en dat samen met die zenuwen was geen ideale combinatie.

Rond 08u50 waren we aangekomen maar ik voelde me toen al wat slapjes. We werden na enkele minuten uitgenodigd in het bureau van Dr. De Meyere, mijn vriend kreeg een koffietje aangeboden (jezus dat koekje zag er lekker uit) terwijl ik me omkleedde in de patiëntenkamer. Daarna keek de anesthesiste mijn ingevulde vragenlijst na en stelde ze me nog enkele vragen. Alles in orde, dus de dokter kwam daarna bij ons. Nog even het gewenste resultaat besproken adhv foto's en dan is hij me beginnen aftekenen. Toen werd het wel wat duidelijker dat er toch enkele milimeters verschil zat op mn borsten, met die getekende lijntjes. Maar dit hoefde niet gecorrigeerd te worden. Vond dit zelf ook niet nodig. Dan werd ik de operatiekamer ingeleid, een koude ruimte maar de operatietafel was heerlijk warm. De zenuwen gierden door mijn lijf toen er 3 mensen aan mijn lichaam en die tafel begonnen prutsen! Mijn armen werden vastgemaakt, het infuus werd aangelegd en mijn bril werd afgenomen. Ja, vanaf dan zag ik dus geen hol meer :blink:

No problem, de verpleegsters sloegen maar al te graag een praatje. Erg vriendelijke dames! Toen de verdoving door het infuus kwam voelde ik het wel wat prikken, toen zeiden de verpleegsters "Tot straks!" en na letterlijk 2 seconden was ik al weg. Zo snel dat dat ging! Het leek ook maar 2 seconden later of ik was alweer wakker. Je hebt geen tijd om na te denken want je wordt direct naar je bed geleid, toch een unieke ervaring hoor, die trip :31:

Het bedje in de patiëntenkamer was heeeerlijk warm, net zoals mijn elektrisch dekentje thuis. Ik had mn sportbeha en verband al aan toen ik wakker werd. Mijn vriend mocht direct binnenkomen, ik vond het zo leuk hem terug te zien! Geen idee wat ik toen allemaal gezegd/gevraagd heb, maar ik herinner me nog dat ik onmiddellijk wou weten hoeveel cc erin zat en welke cup het "leek" :rolleyes:. Mn vriend zei 400cc en dat het zeker op een E of F cup leek, dus ja, ik blij :136:

Mn vriend heeft tijdens de operatie gevraagd om een grotere maat te nemen (hij mocht komen kijken naar het voorlopige resultaat met een pasprothese) omdat hij wel dacht dat ik het anders te klein ging vinden. Ik wilde ook zo groot mogelijk, maar met een natuurlijk effect. Dus is het 400cc rond high profile geworden.

Ik kreeg een glaasje water en de chirurg is nog bij me gekomen om enkele dingen te overlopen. Heb ik hem ook ineens overtuigd om me tot en met 29/04 een ziektebriefje te geven. Nou, maandag terug gaan werken zou echt wel onverantwoord zijn! Nog zoveel pijn dat ik heb, en ik kan me niet inbeelden dat dit op 2 dagen al zoveel gebeterd is.

Van zodra ik me OK voelde en kon stappen mocht ik me aankleden en naar huis. Het was toen ongeveer 11u30.

In de auto had ik wat eten klaargelegd omdat ik anders sowieso van mn stokje ging vallen :79:.

Eenmaal thuis direct in de zetel geplaceerd want de pijn en de duizelingen staken wel de kop op. Mijn huid voelde erg gespannen en de hechtingen deden ook wel wat pijn. Vooral als ik van een liggende positie naar een zittende of staande positie ga. Dan moet ik opletten dat ik niet wegdraai...

De 1ste nacht was echt geen lachertje. Ik slaap NOOIT op mn rug en nu kan ik dus niet anders. Dus in totaal maar 4 uur geslapen vannacht door die oncomfortabele houding en de pijn. De pijn en duizelingen blijven hetzelfde, toen ik de beha even uitdeed voor een foto wilde ik hem zo snel mogelijk terug aandoen, dat gevoel is gewoon te raar! Ik was wel blij toen het verband er deze ochtend af mocht. Dat zat wel erg strak... Ik voel ook wel wat druk op mn ribben, maarja dat hoort er allemaal bij zeker.

 

Ik kom de eerste dagen nog niet uit mn zetel, dat weet ik wel zeker! Mn vriend is een geweldige hulp :wub:

Verder ben ik ontzettend gelukkig met het resultaat, het volume zit alvast goed en nu wacht ik met spanning op de uiteindelijke vorm! Ik post wekelijks foto's om de progressie aan te tonen!

Groetjes!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosieW bij mij was de eerste nacht ook drama... het is frustrerend maar na een aantal dagen went het. Hoe is het met de pijn? Heb je ze voor de spier gekregen? 

 

Ik was wel benieuwd naar jouw lengte en gewicht? Beetje vergelijkingsmateriaal ;) Ik ben nu 18 dagen po en heb 350cc hp rond gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RosieW grappige is dat ik ongeveer 95% van je verhaal herken. Aangezien ik vorige week door Demeyere ben geopereerd! Ik had ook veel pijn. 

 

Maar geloof me dag 3/4 is het al VEEL beter :) ik dacht het in mijn geval toen ook niet!! 

 

Rust goed meid! Xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen! Dag 2 PO nu (2 nachten achter de rug).

 

Toch al 2 uurtjes meer geslapen dan nacht 1. Nu begin ik rugpijn te krijgen van op mn rug te moeten slapen. Maar op mn zij lukt absoluut niet...

Ook irriteert/jeukt die sportbeha wel onder de band (net onder mn borsten). Ik heb het gevoel dat hij op mijn hechtingen drukt, maar als ik ernaar kijk is dit niet het geval.

 

Rechts doet ook beduidend meer pijn, die borst was een beetje kleiner ook... Ik ga me nog niet douchen want val ik zeker van mn stokje.

 

Morgen nog eens nieuwe foto's nemen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei RosieW:

Hoi iedereen! Dag 2 PO nu (2 nachten achter de rug).

 

Toch al 2 uurtjes meer geslapen dan nacht 1. Nu begin ik rugpijn te krijgen van op mn rug te moeten slapen. Maar op mn zij lukt absoluut niet...

Ook irriteert/jeukt die sportbeha wel onder de band (net onder mn borsten). Ik heb het gevoel dat hij op mijn hechtingen drukt, maar als ik ernaar kijk is dit niet het geval.

 

Rechts doet ook beduidend meer pijn, die borst was een beetje kleiner ook... Ik ga me nog niet douchen want val ik zeker van mn stokje.

 

Morgen nog eens nieuwe foto's nemen!

Groetjes!


Goed je pilletjes nemen en wachten tot de pijn zakt hihi. Het slapen wordt naarmate de tijd verstrijkt, ook wel steeds beter :)

Maar ff een vraagje he, je geeft aan dat op je zij niet kán.. maar mag jij van Demeyere dan al op je zij?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei best_boobie:


Goed je pilletjes nemen en wachten tot de pijn zakt hihi. Het slapen wordt naarmate de tijd verstrijkt, ook wel steeds beter :)

Maar ff een vraagje he, je geeft aan dat op je zij niet kán.. maar mag jij van Demeyere dan al op je zij?

xxx

 

Hi BB,

Ik was dit eigenlijk vergeten vragen, tot ik vlak voordat ik vertrok hieraan dacht. Een van de verpleegsters liet me buiten en toen heb ik dit nog gevraagd. Zij zei me dat dit geen probleem was. Maar als ik nog maar een heel klein beetje opzij leun doet dit al veel teveel pijn, dus ik heb besloten dit ook niet meer te proberen.

Wat is jouw visie hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:


Goed je pilletjes nemen en wachten tot de pijn zakt hihi. Het slapen wordt naarmate de tijd verstrijkt, ook wel steeds beter :)

Maar ff een vraagje he, je geeft aan dat op je zij niet kán.. maar mag jij van Demeyere dan al op je zij?

xxx

 

 

Hey bb, ik denk dat dit wel mag van demeyere aangezien hij me ook zei dat dit direct mocht. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei RosieW:

 

Hi BB,

Ik was dit eigenlijk vergeten vragen, tot ik vlak voordat ik vertrok hieraan dacht. Een van de verpleegsters liet me buiten en toen heb ik dit nog gevraagd. Zij zei me dat dit geen probleem was. Maar als ik nog maar een heel klein beetje opzij leun doet dit al veel teveel pijn, dus ik heb besloten dit ook niet meer te proberen.

Wat is jouw visie hierover?

Haha oh vandaar!

Nou, zolang dat niet goed voelt, zou ik het niet doen.

Ik ben ook geen rugslaper  maar  voor mijn boobies had ik alles over ;)

Zo lang op je rug dan, totdat hetgeen voelt om.op de zij te liggen

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Oké! 

Ik mocht dat toen niet van hem, vandaar dat ik het vroeg. Maar kan komen doordat mijn pockets gehecht waren aan de zijkant :)

 

 

Zou natuurlijk kunnen hij zei tegen mij dat het meteen mocht alleen op de buik best 6 weken wachten.. Het zou sowieso pas aangenaam zijn na 3 maanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Miss.S:

 

Zou natuurlijk kunnen hij zei tegen mij dat het meteen mocht alleen op de buik best 6 weken wachten.. Het zou sowieso pas aangenaam zijn na 3 maanden

 

Ik slaap het liefste op mn zij, maar ik denk dat dit zeker nog enkele weken zal duren voor ik dit kan/durf. Wellicht blijven ze beter op hun plek door die sportbeha maar gisteren legde ik me een klein beetje op mn zij en dat deed al superveel pijn.

Nog even afwachten dus ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei RosieW:

 

Ik slaap het liefste op mn zij, maar ik denk dat dit zeker nog enkele weken zal duren voor ik dit kan/durf. Wellicht blijven ze beter op hun plek door die sportbeha maar gisteren legde ik me een klein beetje op mn zij en dat deed al superveel pijn.

Nog even afwachten dus ^_^

 

Leuk operatieverslag heb je geschreven! :) Hihi en dat niet eten vond ik ook wel heel erg xd 

 

De pijn moet je even doorheen op dag 4 was het bij mij al heel veel minder en dag 5 voelde ik mij echt al heel goed. Maar goed het is voor iedereen net even anders. 

 

Ik mocht van dr Nio de 10e dag weer op mijn zij liggen en maak daar nu zo nu en dan dankbaar gebruik van (wel voorzichtig).

 

Succes met je herstel!

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei RosieW:

 

Ik slaap het liefste op mn zij, maar ik denk dat dit zeker nog enkele weken zal duren voor ik dit kan/durf. Wellicht blijven ze beter op hun plek door die sportbeha maar gisteren legde ik me een klein beetje op mn zij en dat deed al superveel pijn.

Nog even afwachten dus ^_^

 

ik kon dit ongeveer pas op 1.5 week po & ook niet altijd even goed :) het is een beetje zoeken, als het pijn doet dan beter niet, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.